L'Oréal Paris Revitalift Filler %1.5 Saf Hyaluronik Asit Serum
Dermatologlar Tarafından Onaylanan* Dünyanın 1 Numaralı Yaşlanma Karşıtı Serumu**
En Yüksek Hyaluronik Asit Konsantrasyonumuz***
- Belirgin Şekilde Nemlendirir
- Pürüzsüzleştirir
- Dolgunlaştırarak-%47**** Oranında Kırışıklık Görünümünü Azaltır
Dolgun, genç görünümlü ve esnek bir cilt için cilde nemini geri kazandırır.
ANINDA: Cildi yoğun şekilde nemlendirir. Cilde daha dolgun ve esnek bir his ve pürüzsüz bir görünüm kazandırır.
1 HAFTADA: Cilt dolgunluğunu geri kazandırır, daha sıkı ve gergin hissedilir.
Günden Güne Azalan Kırışıklık Görünümü****: 2 haftada -%14, 4 haftada -%31, 6 haftada -%47 oranında kırışıklık görünümü azalır
Temizlenip kurulanmış yüz ve boyun bölgenize günde 2 defa 2-3 damla uygulayın. Uyguladıktan sonra kreminizi sürebilirsiniz.
*Şubat 2021’de sona eren 12 aylık Nielsen hacim Pazar payı araştırma sonuçları esas alınmıştır. **L'Oréal Paris Danışma Komitesi'nin Dermatologları Tarafından Onaylandı ***L’Oréal Paris Serumları arasında ****Klinik Skorlama, 53 kadın.
Nasıl kullanılır?
Temizlenip kurulanmış yüz ve boyun bölgenize günde 2 defa 2-3 damla uygulayın. Cilt serumunu uyguladıktan sonra kreminizi sürebilirsiniz.
Puan dağılımı
Şimdiye kadar kullandığım en iyi hyaluronik içerikli serum oldu. Kullandığım andan itibaren cildimi dolgunlaştırıp parlatması nemlendirmesi gibi mükemmeldi. Henüz kırışıklarda etkisi üzerine yorum yapamıyorum fakat kullanmaya devam ettikçe o konuda da etkisi olacağına eminim. İçerik bakımından da temiz bir ürün. Gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum.
2 haftadır düzenli kullanıyorum çok sevdim. Azıcık serum tüm yüz ve boyun bölgesine yetiyor. İki haftada ne kadar kullandığımı gösteren bir görsel ekleyeceğim. Düzenli kullanmaya devam edeceğim bir ürün
Denebunu sayesinde uygun fiyatlı aldım ben çok memnunum bazen makyaj bazı olarak da kullanıyorum çok hafif bir yapısı var dokusuna ve kokusuna bayıldım
Cilde uygulaması çok iyi. Çok kolay yayılıyor. Yapış yapış hissi yok gibi diyebilirim, 1 dk kadar sonra yüzde varlığını ancak aynaya bakınca görebilip hissedebilirsiniz.Anında nem ve parlaklık vermesi çok iyi ayrıca dolgunduk vermesinde çok beğendim. Niacinamide ile çok güzel bir sonuç alıyorum cildim inanılmaz parlak, dolgun, sağlıklı, canlı bebek cildi gibi görünüyor. Kokusu ise çok parfümlü ürünleri sevmeyen biri olarak oldukça hafif ve hoş buldum, sürerken hoşuma giden bir koku, keyif veriyor. Kırışıklıklar için şuan net birşey söylemek için oldukça erken ancak işe yarayacağını düşünüyorum, oranı ve içeriği çok güzel bir serum çünkü. Bitince tekrar alırım ve rahatlıkla tavsiye edebilirim bu serumu.
Serumu yaklaşık 1 hafta kullanıp fikirlerimi paylaşmak istedim uygularken masaj yapa yapa uyguladım cildime iyice nufüz etmesi için anında etkisi cildimi parlatması pamuk gibi yumuşacık yapması cildime canlılık vermesi kokusu Harika cildim çok kuru olduğu için kış mevsiminde nemlendirme konusunda kurtarıcım oldu. Özellikle içeriğinde Saf hyaluronik asit barındırdığı için ilgimi çekti çünkü cildin ve dokuların nemli kalmasına yardımcı olan bir madde ve artık cilt bakım ürünlerim arasında yerini aldı. Tebrikler ❤️ LoReaL PariS ❤️
Ürünü sabah akşam yüzümü yıkadıktan sonra temiz cilde uyguluyorum. Özellikle boynumdaki kırışıklardan rahatsız olduğum için bu serumu denemek istedim. Sürdükten hemen sonra cilt tarafından emiliyor. Yağlı veya yapış yapış bir dokusu yok. Kokusu mis gibi. Nemlendirmesini de sevdim. Gerçekten cildi daha dolgun gösteriyor. Düzenli kullanmaya devam ettiğim sürece kırışıklıkların daha da azalacağını düşünüyorum. Birkaç damla yeterli oluyor, o yüzden bereketli bir ürün.
Üründen beklediğim performansı alamadım. Şuan yüzü kurutan bir temizleme jeli kullanıyorum. Bu yüzden yanaklarımda kaşımın altında ve dudak kenarlarında pütürlükler ve kabuklanmalar oluyor. Serumun bu kuruluğu gidermesini beklerdim ama maalesef gidermedi. Kantaron yağı sürdüm o daha iyiydi nemlendirme açısından. Yüzü aşırı kuru olan kişilerde çok işe yarayacağını düşünmüyorum düşünmüyorum. Ama genel itibari ile güzel bir serum cildim toparladıktan sonra tekrar deneyeceğim. Kokusunun olmaması ekstra güzel. Kıvamı ise çok yoğun değil. Ama su gibi de değil.
Daha once baska bir markanin fiyat olarak daha pahali ve icerik olarak cok temiz oldugu söylenen ürününü kullaniyordum. Ama bunu kullanmaya basladiktan sonra cok daha iyi etki ettigini gördüm. Digerini cildim tam emilim yapmiyordu ve saatler sonra bile yapis yapis bir his birakiyordu hafifte ozellikle alin ve boyun bolgemde kasinti yapiyordu. Lorealden ise aşırı memnun kaldim hatta 10 dakika once sürdüm ve tamamen emildi, kaşıntı yok ve pürüzsüz hissettiriyor. Kesinlikle bununla devam edeceğim.
Ürünü teslim alabilmek için epey mesai harcamak zorunda kaldım ama değdi doğrusu. :) Nemlendirme etkisi beklentimin oldukça üzerinde. Hemen emilmesi ve yapışkan bir his bırakmaması çok iyi. Dolgunluk konusunda ürünün vaadini yerine getiremeyeceğini düşünmüştüm açıkçası ama, oldukça başarılı. Düzenli kullanmaya devam edeceğim. Denemekten çok memnun olduğum bir ürün oldu. Emeği geçen herkese teşekkürler.
Aslında ilk olarak ücretsiz kutu kazandığımda gelen deneme paketi ile tanışmıştım kendileriyle:) daha sonra ilk indirimde hemen bir tane aldım ve kullanıyorum.şimdi dene bununun bana sağladığı indirimle yedeklemiş oldum.akşamları yatmadan önce cildimi temizledikten sonra sürüyorum.sonrasinda da nemlendirici kremimizle bitiriyorum (Kış aylarında sadece serum yeterli olmuyor) mükemmel nem ertesi gün gün boyu devam ediyor.


