Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
L'Oréal Paris Nem Terapisi Aloe Vera Suyu
amazon-image
L'Oréal Paris Nem Terapisi Aloe Vera Suyu

L'Oréal Paris Nem Terapisi Aloe Vera Suyu

L'Oréal Paris Cilt Bakım  · www.lorealparis.com.tr
  4.57  (19800 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Özel likit dokusu ile anında nemlendirir ve ferahlatır. Aloe Vera Suyu ve Hyaluronik asit içeren  formülü cildi yoğun bir şekilde nemlendirir ve 72 SAAT* boyunca nemi cilde hapseder. 

Nasıl Kullanılır? 

Her sabah ve akşam temiz ve kuru cildinize uygulayın. Yüzünüze ve boynunuza dairesel hareketlerle masaj yaparak cildinize daha iyi nüfus etmesini sağlayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%63
%25
%5
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Demet Ç.
Demet Ç. · 30 · Giresun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü denebunu.com dan önce bilmiyordum açıkçası. Ama denebunu.com sağolsun ilk denememde ferahlatmasi yüzümü canlandırması ve kullanımdan sonraki uzun suren cildimin yumuşak hissi çok hoşuma gitti. Zaten aloe vera yetistiriyorum faydalari saymakla bitmez. Hemen gittim ve watsonstan bu ürünü almak istedim ama fiyatı 40kusurdu ilk pahalı geldi indirime girince alırım dedim. Ama neyseki aynı gün migrosta yarı fiyatına düşmüştü hiç ummazdim 25tlye aldım aynı ürünü ve her gün sabah aksam kullanıyorum biter bitmez yenisini alicagm teşekkürler denebunu.com teşekkürler loreal😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
esra p.
Esra P. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cam şişesi, mint rengi beni en çok cezbeden şeyler, kabul ediyorum. İlk sürdüğümde, böyle açık beyaz renkli, jel kıvamında bir nemlendirici ile karşılaşıp çok fazla beklentiye girmemiştim. Fakat sürer sürmez cildim anında emdi ve yumuşacık hissettirdi. Tamam, güzelmiş deyip geçtim ama esas olayı ertesi sabah uyandığımda fark ettim. Uyanıp gözlerimi ovuştururken cildim bir değişik geldi, yanaklarıma falan dokununca bir bebeksilik hissettim ve o saniyede aklıma, önceki gün akşamüstü sürdüğüm Nem Terapisi geldi. Gerçekten bu kadar iyi nemlendirmiş olamazdı!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Derya U.
Derya U. · 34 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mevcutta kullandığım nemlendiriciyi değiştirmeyi düşündüğüm sırada bu ürün sizin sayenizde elime ulaştı ve kullandığım ilk günden itibaren gönlümü kazandı. ilk başta tereddütlerim oldu sivilcelenme vs bir şeyle karşılaşır mıyım diye ama beklentimin üzerinde bir performans aldım. Makyaj bazı olarak kullanabilmek en sevdiğim özelliklerinden biri oldu açıkçası. Cildimi gün boyu nemli tutması çalıştığım işten dolayı benim için çok önemliydi ve karşılığını fazlasıyla aldım. Gönül rahatlığıyla sabah ve akşam cildime uyguluyorum vazgeçilmezim oldu diyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aylin A.
Aylin A. · 31 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bahar mevsiminin gelmesiyle cildimiz daha çok neme ihtiyaç duyar bir hale geldi. Cildimizi nemlendirmek hatta mümkünse ışıldayan bir hale getirmek için nemlendirici arayışına girdiğimizde karşımıza Nem Terapisi Aloe Vera Suyu çıktı. Nem Terapisi Aloe Vera Suyu oldukça hafif, hatta diğer nemlendiricilerden farklı, su gibi likit bir yapıya sahip. Parmağına alıp yüzüne uyguladığında anında emilen ve yüzde ıslak bir his bırakmayan etkisini ilk uygulamadan itibaren çok sevdik. Cildimize ilk uyguladığında hissettiğimiz ferah his gerçekten bir harika!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
TUĞBA K.
Tuğba K. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ÜRÜNÜ KULLANMADAN ÖNCE BU KADAR ETKİLİ OLABİLECEĞİNİ DÜŞÜNMEMİŞTİM ANCAK ALEOVERA İÇERİKLİ OLMASI VE MİS GİBİ KOKMASI ÇOK GÜZEL. BU ÜRÜNÜ DE KULLANDIKTAN SONRA HEMEN ALDIM VE DÜZENLİ OLARAK KULLANIYORUM ÖZELLİKLE AKŞAM DUŞTAN SONRA ISLAK YÜZÜME UYGULUYORUM VE MASAJ YAPIYORUM SABAH YÜZÜM MÜKEMMEL. SABAHLARI UYGULAYINCA CİLDİM CANLANIYOR VE BAŞKA BİR ŞEYE İHTİYAÇ DUYMUYORUM. MAKYAJ YAPMADAN ÖNCE KULLANINCA DA MAKYAJIM TEMİZLEYENE KADAR RAHATLIKLA AYNI ETKİYİ GÖSTERİYOR. BUNDAN SONRA ELİMİN ALTINDAN GİTMEYECEK ÜRÜNLERİMİN BAŞINDA GELECEK.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
fatma karaman
Fatma Karaman · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün numunesini cildimi temizledikten sonra kullandım. İlk cildime sürdüğümde birden ferahlama hissettim. Gözeneklerimin açıldığını fark ettim. Hemen nemlendiriyor ve nemlendirme özelliği uzun süre etkisini koruyor. Cildim tarafından hemen emildi. Cildime hafif parlaklık sağlıyor. Bu yüzden makyaj yapmadığım zamanlar bunu sürüp çıkabiliyorum. Ayrıca fondötenle birlikte kullanma imkanı harika. Gerçekten çok beğendim ve mağazada indirim başlar başlamaz uygun fiyata aldım. Arkadaşlarıma tavsiye ettim. Gerçekten kaliteli bir ürün. Aloe vera içerikli olması zaten ürünün kalitesine kalite katıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hayrunnisa S.
Hayrunnisa S. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle karma bir cilde sahibim ve duş sonrası ise cildim kuruyor. Bu yüzden nemlendirici kullanırdım hep fakat nemlendirici veya bakım sütünü sürüncede cildim parlar ve yağlı dururdu. Bu ürünü başta çok hevesle kullanmadım aloe verayı cilt bakım ürünlerinde pek sevmem fakat ürün başlı başına mükemmel. Gerek cildin anında emmesi gerekse yağlı bir görüntü bırakmaması sebebiyle. Ürünün tester boyunu kullandıktan sonra hemen temin ettim. Güncel olarak kullanıyorum çokta memnunum. Sadece ve sadece biraz daha katı olmasını isterdim. Jel kıvamında değilde kremimsi olsa daha da güzel olabilirdi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yasemin Burcu K.
Yasemin Burcu K. · 30 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mü-kem-mel! Cildi kuruluktan biri olarak sabah akşam değil sürekli el altında bulundurabilirim o denli sevdim. Cildimi temizledikten sonra hafif nemliyken uygulamama rağmen hemen emildi ve boynum dahil olmak üzere yüzünde mükemmel bir his bıraktı. Kokusu dokusu tam anlamıyla mükemmel. Ürün yapısı gereği baya da bir bereketli gibi duruyor yolladığınız deneme boyunu dahi bir seferde bitiremedim. Az bir miktar ile yeterli nemi verebilen bir ürün olmuş. Kesinlikle bayıldım!!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceydanur İ.
Ceydanur İ. · 26 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim cildim aşırı şekilde kuru hatta bazen pul pul olmasına rağmen tek kullanımda dahi çok fazla etkisi oldu cildimin bir günlük nem ihtiyacını karşıladı👍 ben de paket içeriğindeki indirim koduyla ürünün orijinal boyunu aldım😍 ürünü sadece nemlendirici olarak değil aynı zamanda bb krem kullanmadan önce de kullanıyorum bu sayede bb krem gozeneklerime dolmuyor hem de cildim ihtiyaci olan nemi tüm gün boyunca alabiliyor bu ürün gerçekten çok güzel alın aldırın 👍👍 indirimlerde de stoklayin 👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra A.
Kübra A. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cilde verdiği ferahlık hissi çok hoş özellikle akşam yatmadan ve sabah kalkınca yüzünüzün tam istediği şey gibi. Hyaluronik asidin akne izlerini geçirmede yardımcı olduğunu okudum bu nedenle belki kullanıma devam edip görmek için alabilirim ürünü ama kullandığım şu 3 günde yeni sivilceler çıkarmam beni endişelendirdi çünkü yağlı bir cilt yapım var zaten. O yüzden nemlendiricilerden biraz uzak duruyordum ama dediğim gibi biraz daha uzun denemek için ürünü almayı planlıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.