Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
L'Oreal Paris Infaillible Fondöten - 125 Natural Beige L'Oreal Paris Infaillible Fondöten - 125 Natural Beige-badge
amazon-image L'Oreal Paris Infaillible Fondöten - 125 Natural Beige-badge
L'Oreal Paris Infaillible Fondöten - 125 Natural Beige
L'Oreal Paris Infaillible Fondöten - 125 Natural Beige
L'Oreal Paris Infaillible Fondöten - 125 Natural Beige
L'Oreal Paris Infaillible Fondöten - 125 Natural Beige

L'Oreal Paris Infaillible Fondöten - 125 Natural Beige

L'Oréal Paris Make Up 
  4.80  (405 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Infaillible ailesinin yüksek kapatıcı ve gün boyu kalıcı fondöteni C vitamini* içeren formülü ile yenilendi: L'Oréal Paris Infallible 32H Fresh Wear C Vitaminli* Fondöten

  • 32 saate** kadar kalıcı
  • Yüksek kapatıcı etki
  • Pürüzsüz ve doğal bitiş
  • Daha parlak ve ışıltılı bir cilt
  • Cilde nefes aldıran formül
  • Maskeye, suya ve terlemeye dayanıklı
  • SPF 25

*C vitamini türevi / **Tüketici testi, 172 kadın

Nasıl kullanılır?

Yüze uygulayın ve parmak uçları, makyaj süngeri veya fondöten fırçası ile dağıtın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%74
%15
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Esra K.
Esra K. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Etkili bir kapatıcı. Kendi renk yönünüzü tutturursanız harika. Benim yüzümde çok fazla kapatmak gerekecek birşey yok. Ancak çillerimi kapattı. yüzüme pürüzsüzlük sağladı. Kokusuz ve pratik bir kullanınımı var bunu sevdim. 24 saat kalıcılığını test etmedim ancak uzun süre dayandı. 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilara K.
Dilara K. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
doğruyu söylemek gerekirse yanlışlıkla aldım fakat hayatımın en güzel yanlışını yapmışım çok güzel Dağlıyor kalıcı lekeleri kapatıyor rengi her teni uyuyor özellikle 125 tavsiye ediyorum yaz bile fondöteni akıtmaya yetmiyor yıkarken fazla yıkama yapmak gerekiyor yoksa çıkmıyor çok kalıcı ve kapatıcı bir ürün tavsiye ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Huriye Ç.
Huriye Ç. · 39 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kokusu yüzünüze sürdüğünüzdeki kadifemsi dokusu asla parlama yapmayan bebeksi bir görünüm veriyor yüzünüzde asla maske gibi kalıplaşmışlik ağırlık yok ve kıyafetinize kazara değdiğinde bulaşmıyor kalıcılık 8 saat sonra bile duruyor ama kapatıcılığı fazla yok ama yüzün renk eşitsizliğini mükemmel derece dengeliyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçenur K.
Tuğçenur K. · 27 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kuru ciltli olmama rağmen bu fondöten asla cildimde kusma yapmadı. Yapısı ince ağırlık yapmıyor kapatıcılığı mükemmel. 125 numarası da orta-esmer gibi tenime tam uydu. Çok beğendiğim bir ürün oldu. Kalıcığı da bazla birlikte 6 saati buluyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
vildan g.
Vildan G. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben çok uzun zamandır fondötenle kullanmıyordum yapılarının kalın olduğunu düşünmeyerekten. Bi denemek istedim iyi ki de denedim incecik yüzümden hiç bişey yok gibi ama kapatıcılıkda mükemmel . Ayrıca sıcağa ve tere dayanıklı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Peruze Ö.
Peruze Ö. · 44 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
loreal her zaman severek kullandığım bir markaydı çok beğendim. ürün cildimde ışıl ışıl duruyo ince bir yapısı var kalıcılığı ve kapatıcılığı renk eşitlemesi çok güzel. favori ürünlerimden birisi oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve A.
Merve A. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kuru cilde sahip biri olarak nemlendiriciyle destekleyerek kullanabildiğim nadir tam kapatıcı fondötenlerden biri .Özel günler için almıştım ama miktarı az kullanılarak nemli süngerle uygulandığında günlükte kullanılabilir ♥️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine B.
Emine B. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
sabah kullandım ve akşama kadar karma yapıda olan cildime rağmen kusma yapmadı eve geldiğimde cildimdeki duruşuna inanamadım ince yapılı orta kapatıcılık sağlayan bir ürün ve ciltle bütünleşmesi gayet iyi bundan sonra favori fondötenim kendisi 🤌🏻🌸
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Günay P.
Günay P. · 35 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Muhteşem bir fondöten, kapatıcılığı yüksek, dokusu kadifemsi ve ciltte son derece doğal bir görünüm sağlıyor. cildimin nefes aldığını düşünüyorum. tam bir fiyat performans ürünü. bu ürünü kullandıktan sonra sürekli devam etmek isteyeceksiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilhan D.
Dilhan D. · 31 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk defa kullanıyorum fiyat performans açısından gayet başarılı. Yapısı beklediğimden daha akışkan direkt cildinize uygulamanızı tavsiye ederim. Yağlanma yapmıyor yaz aylarında kullanıma uygun ağırlık hissi olmadığı için tavsiye ediyorum almak isteyenlere :))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.