Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
L'Oréal Paris Hyaluron Uzmanı Cilt Dolgunlaştıran Nemlendirici Krem
amazon-image
L'Oréal Paris Hyaluron Uzmanı Cilt Dolgunlaştıran Nemlendirici Krem

L'Oréal Paris Hyaluron Uzmanı Cilt Dolgunlaştıran Nemlendirici Krem

L'Oréal Paris Cilt Bakım  · www.lorealparis.com.tr
  4.66  (23559 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Cilt dolgunlaştıran nemlendirici krem GKF 20.

  • Cildi nemlendirerek dolgunlaştırır ve kırışıklık görünümünü azaltır.
  • Yağlı his bırakmayan hafif dokuya sahiptir.
  • 2 çeşit hyaluronik asidin yüksek konsantrasyonuyla güçlendirilmiştir.
  • Yüksek moleküler hyaluronik asit cildi nemlendirmeye ve pürüzsüzleştirmeye yardımcı olur. 
  • Mikro hyaluronik asit epidermis tabakasına etki ederek cildi nemlendirip dolgunlaştırmaya yardımcı olur. 
  • Hassas ciltler dahil tüm cilt tipleri için uygundur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%55
%23
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Elif K.
Elif K. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kutum içerisinden çıkan ürünlerden beni en çok mutlu eden ürün buydu. 2 gün boyunca kendi gündüz kremim yerine kullandım. tester içerisinde günlük kullanımdan fazla miktarda krem olmasına rağmen hepsini tek seferde kullandım. yoğun kullanıma rağmen yüzümde ağır bir his bırakmadı, yağlı his asla yok. Kırışıklıklar üzerindeki etkisini anlamak için uzun süreli kullanım yapmak gerektiğinden çok anlayamadım. 20SPF güneş koruması olması da tercih nedeni yapıyor. Ama nemlendirmesi hiç fena değil, kokusu da ferah bir his veriyor. Kendi kullandığım ürün bitince alıp deneyeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hacer Ö.
Hacer Ö. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün aşağıdaki açıklamaların hakkını veriyor. bu küçücük denemelik ürün bile yeterli oldu sipariş vermem için tavsiye ederim :) •Cildi nemlendirerek dolgunlaştırır ve kırışıklık görünümünü azaltır. •Yağlı his bırakmayan hafif dokuya sahiptir. •2 çeşit hyaluronik asidin yüksek konsantrasyonuyla güçlendirilmiştir. •Yüksek moleküler hyaluronik asit cildi nemlendirmeye ve pürüzsüzleştirmeye yardımcı olur. •Mikro hyaluronik asit epidermis tabakasına etki ederek cildi nemlendirip dolgunlaştırmaya yardımcı olur. •Hassas ciltler dahil tüm cilt tipleri için uygundur
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yasemin A.
Yasemin A. · 37 · Ağrı
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nemlendirici krem konusunda Loreal Paris kesinlikle çok başarılı. Zaten uzun zamandır Loreal Paris in nemlendirici kremlerini kullanıyorum ve bu kremi de çok merak ediyordum. Denebunu kutumda çıkması gerçekten çok güzel oldu. Yüzümü yıkadıktan sonra etkisini tam görebilmek için temiz yüze uyguladım ve sonuç gerçekten çok iyiydi. yüzümde bıraktığı hissiyat tam istediğim gibiydi. Yüzdeki emilimi ve dokusu harika. Hafif bir kokusu var. Bence üzerine makyaj yapmak için de harika bir ürün kesinlikle tavsiye ediyorum. İlk fırsatta da gidip ürünü satın alacağım. Teşekkürler Loreal Paris :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Necla U.
Necla U. · 32 · Şanlıurfa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce de birkaç iyi markanın nemlendirici ürünleri kullandım ama yaklaşık bir aydır bu ürünle devam ediyorum.Bu ürünü tercih etmemde ki sebepler ise + Sürüldüğü gibi cilt yüzeyiyle bütünleşmekte bir tabaka gibi durmadığı için hemen ardından makyaj yapmayı kolaylaştırıyor. +Cildi kesinlikle anında yumuşaklık hissi sarıyor ve canlı görünüm sağlıyor + Kadifemsi bir his bIrakıyor yüzde ve bu neredeyse gün sonuna kadar devam ediyor. + En önemli kısım ise kesinlikle cildi besliyor ve nemlendiriyor. İhtiyacı karşıladığını ve rahatsız edici bir yanının olmadığını söyleyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze C.
Gamze C. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kırışıklık için konuşamam deneyimim yetersiz. Cildimin kuru olduğu bir dönemde olmama rağmen nemlendirmesini beğendim. Şu an kullandığım nemlendirici yetersiz gelirken bundan azıcık kullanmam o pütürlü görüntüyü ve dökülmeyi ortadan kaldırdı. İlk yağlı bir his bırakıyor ama 1 dakika sonra cilt emiyor. Kokusu ve yapısı çok güzel. Yüzümde güzel bir koku bıraktı ve yumuşacık yapısı ile sürümü ve dağılımı çok kolay. Sadece nemlendirmesi için bile tercih edebileceğim bir ürün özelliklok kurumaya neden olan dönemlerde. Genel olarak oldukça beğendim başarılı olduğunu düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve Nur O.
Merve Nur O. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Krem kesinlikle günlük kullanacağım kremler arasında yerini aldı. Benim kremde aradığım özellik kolay emilmesi ciltte yağlı his bırakmaması cildi canlı göstermesiydi. Cilde verdiği ışıltı harika ilk kullanımda ciltteki dolgunluğu canlılığı hissediyorsunuz . Daha önce L’Oréal in birçok ürününü kullandım yine harika bir ürünüyle tanıştım L’Oréal her zaman hakkını veriyor gerçekten bu işi biliyorlar :) Normalde hassas hemen kızaran bir cildim var öyle bir sorunlada karşılaşmadım severek kullanacağım ürünler arasında yerini aldı teşekkürler L’Oréal:) iyiki varsın Denebunu :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Semiha N.
Semiha N. · 36 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Karma bir cilde sahibim. Kremi gündüz kullandım,gün boyu yüzüm yumuşacıktı.Kolay emilmesini,kadife gibi cildimin yumuşacık olmasını cok sevdim.Alerjik reaksiyonlada karşılaşmadım cildim çok hassastır,eczane ürünleri kullanırım genelde.Şuan kullandığım nemlendiricim bittiği an bu ürünün tam boyunu alıp kullanmaya kesinlikle başlıcam. Makyaj altınada kullandım gün boyu makyajimdada bir sıkıntı olmadı. Bu ürünle tanıştırdığınız için sizede çok teşekkür ederim denebunu ekibi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kainat A.
Kainat A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
tester olarak denebunu.com tarafından bana gönderilen krem. cildim kuru ve hassas özellikle yanaklarım bu konuda benimle savaş halinde. su bile değse kızarmaya meyilli. i̇lginç bir şekilde parfümlü bir krem olmasına rağmen kremi sürdükten sonra yanaklarım kızarmadı. nem vermesi çok iyi. sağlıklı bir ışıltı var cildimde. kokusu hoş, biraz bana ağır gelse de güzel bir koku. etkisini görmek için uzun süre denemek gerekebilir ama ilk izlenimime göre başarılı bir nemlendirici krem.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma Ö.
Fatma Ö. · 37 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü çok merak ediyordum,Dene bunu kutumdan çıkmasına çok sevindigim ürün oldu,Ancak boyutunu küçük buldum 2. Kez denedim, Temizlenmiş yüzüme uyguladım kokusu ve yumuşaklığı anında nemlendirici özelliği ile mükemmel, cilt tarafından kolayca emiliyo hassas olan cildime yumuşacık paril paril bı etki gösterdi sanki cilt bakımından yeni çıkmış gibi sağlıklı ve doğal görüntü oluşturdu,En kısa sürede ürünün tam boyutunu satın alacağım çok teşekkür ederim L'Oreal Paris sen hep en iyisi olmak zorundamisin😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İlknur K.
İlknur K. · 33 · Sivas
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
30 lu yaşlarıma yaklaşmamla yaşlanma karşıtı ürünleri yavaş yavaş araştırmaya başlamıştım zaten, denebunu sayesinde deneyimlediğim kremin kokusu ve dokusu oldukça hoşuma gitti. Yüzünüzde yağlı bir his bırakmıyor, kolay emiliyor ve pürüssüzlük sağlıyor. Uzun süre cildimde sağlamış olduğu nemi hissediyorum. Gönderilen deneme boy ürünleri 4 gün kullandım uzun süre kullanımda yarar sağlayacağını düşünüyorum ve gelecek sefer nemlendirici tercihimi hyaluron uzmanından yana kullanacağım 👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.