Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
L'Oréal Paris Glow Chérie Işıltı Veren Renkli Nemlendirici - Light Glow
amazon-image
L'Oréal Paris Glow Chérie Işıltı Veren Renkli Nemlendirici - Light Glow

L'Oréal Paris Glow Chérie Işıltı Veren Renkli Nemlendirici - Light Glow

L'Oréal Paris Make Up 
  4.43  (441 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Doğal İçeriklerin Enerjisini Cildinizde Yansıtın!

Glow Chérie Aydınlık Veren Renkli Nemlendirici'nin doğal ışıltı veren formülü güne enerjik ve canlı başlamanızı sağlar.24 saat nemlendirici etkisiyle canlı bir görünüm verirken cildinizi besler. Karpuz özünün dengeliyici ve yatıştırıcı özelliği sayesinde aydınlık görünüm ile konforu birleştirir. Cilt rengini canlandıran renkli sedef özü sayesinde eşitlenmiş parlak ve sağlıklı bir cilt görünümü sunar.

Glow Chérie'nin verdiği doğal ışıltı ve parlaklık gün boyu sizi enerjik hissettirecek!

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%51
%25
%9
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 26 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu tarz ürünler yüzümde her zaman alerji yapar ama bu yapmadı bir tane bile sivilce çıkmadı bu ürün benim favorim oldu ve daha önceden de kullanıyordum bu ürünü gerçekten harika. Ben genelde cildim olarak canlı ve ışıltılı makyajları ama doğal olanları severim ve sürekli parlak makyaj yaparım ama mat fondötenlerim de var. Mat fondötenin altına bunu sürünce bile harika bir etki oluyor ama bazen de fondötenime karıştırıp kullanıyorum gerçekten etkisini seviyorum. Kokusu etkisinin yanında ayrı bir güzel tamamen bayıldığım hayran kaldığım bir ürün. Arkadaşlarıma kesinlikle tavsiye ediyordum ve hala tavsiye ediyorum!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sıla D.
Sıla D. · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu kutu içerisinde en beğendiğim ürün bu oldu.Kokusu çok güzel çok hoş bir karpuz kokusu var.Cildi nemlendiriyor ancak paketinde belirtildiği gibi 24 saat kadar değil.Cildime sürdüğümde simli bir görüntü vermemesi çok hoşuma gitti.Çok doğal ve aydınlık bir görünüm veriyor.Sürekli kullanacağım bir ürün oldu gerçekten çok memnunum.Cildi nemlendirmesinden ziyade canlı ve aydınlık bir görünüm veren bir ürün olduğunu düşünüyorum.Kesinlikle tavsiye edeceğim bir ürün oldu.Bittiğinde mutlaka yenisi alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çok sevdim, uzun zamandır cildimi nemlendiren aynı zamanda cildimi aydınlık gösteren ve en önemlisi sivilce yapmayan bir ürün arıyordum. Bu ürün ilaç gibi geldi :) Cilde az kapatıcılık veren kolay yayılan bir formülü var, yüzünüzde gün boyu hiç bir şey yokmuş hissi veriyor. Benim cildim karma - yağlı ve sivilce oluşumuna meyilli bir cilt buna rağmen cildimde hiç bir olumsuz etki yaratmadı. Şimdiden stokladığım bir ürün oldu. Gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mina M.
Mina M. · 30 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle doktor tavsiyesi üzerine cildim karma bir cilt olduğu için sabun ile yıkayıp yağlardan arındırıyorum fakat kullandığım sabun fazla kurutuyor ve glow cherie gibi bir ürüne ihtiyacım vardı hem cildimin renk tonlamasını biraz dengeledi gibi geldi hemde ışıltı vermesi ile çok canlı bir cilt görünümüne sahip oldum ve tabi ki nemlendirmesi gerçekten çok güzel ve gerçekten uzun süreli çok teşekkür ederim bu ürün ile sayenizde tanıştım ve favorim oldu 🤗🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nesli A.
Nesli A. · 30 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aşırı güzel harika bi ürün bitsin yenisini tekrar edineceğim diğer tonlarını çok merak ettim şimdiden ☺️çevremdekilere tavsiye ediyorum sürekli zaten onlarda cildimdeki canlılığın değişikliğin hemen farkına vardılar muhakkak her bayanın makyaj çantasında olmalı ister baz ister nemlendirici gibi kullanıyorum bu ürün sayesinde fondotene ihtiyaç duymadan dışarı çıktım ve kokusu dokusu herşey mükemmel aşk yaşıyorum adeta🥰🥰🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ruken Y.
Ruken Y. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bundan önce de Loreal'in bonjour nudista renkli nemlendiricisini kullanmıştım onu da çok sevmiştim çünkü her zaman cildimin doğal ve canli görunmesini isterim. Ama bu ışıltı veren nemlendiricisi süper. Highlighter olarak da kullanilabilir bence çünku gerçekten doğal bir ışılti veriyo. Fiyati da iyi. Kokusu da cok güzel. E daha ne olsun :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 33 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ciltte hiçbir iritasyon ve sivilce yapmadı, bu benim için en önemli özelliği, ayrıca ısıltılı aydınlatıcıların en büyük problemi içinde iri simlerin bulunmasıdır. Bu ürün aksine sim değil gerçekten ısıltılı bir etki bırakıyor ve yüzü canlı aydınlık gösteriyor, çok çok başarılı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşen K.
Gülşen K. · 26 · Karabük
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kuru bir cilde sahibim ve genelde nemlendiricilere karşı hassas bir cildim vardır ama bu üründe kesinlikle olumsuz bir durum yaşamadım asla simli bir parlaklık değil doğal bir ışıltı gerçekten daha sonra da kesinlikle alacağım aldıracağım teşekkürler dene bunu 💕teşekkürler loreal💕
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza A.
Beyza A. · 31 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bayılarak kullandığım bir ürün oldu. Fondöten altında kullandım. Normalde kuruyan cildim hiç kurumadı. Hem ışıltı hem de nemlendirme etkisi vermesi inanılmaz. Fondöten kullanmayıp, sadece pırıl pırıl bir cilt arayanlarda bu ürünü kullanabilirler. Kesinlikle kuru, karma, yağlı bütün ciltlere öneriyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hande B.
Hande B. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
cildim cok kusurlu ve bu yüzden fazla makyaj yapmadan dolaşırım. yüzüme sürdüğümde varmışcasına etki yarattı canlı bir görünüm kattı. doğal ve ışıltılı .ferah bir cilt görünümü verdi. hatta bir kaç kişiye daha denettiğimde hepsi cok memnun kaldılar.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.