L'Oréal Paris Excellence Creme Nude Renkler 6U Nude Koyu Kumral
HER KADINA VE HER CİLT TONUNA UYAN 6 FARKLI RENK, BU BİR İLK!
Oksidan krem 72 ml, krem saç boyası 48 ml, ph dengeli bakım şampuanı 12 ml, maske 60 ml
•Her Cilt Tonuna Uyum Sağlayan Nude Renkler.
•Amonyak İçermez.
•Doğal Renk Sonucu.
•Uzun Süre Kalıcı Renkler.
•Zenginleştirilmiş 3’lü Bakım.
•%100 Beyaz Kapama
Nasıl kullanılır?
Krem Saç Boyasını Oksidan Krem şişesinin içine dökün ve kapağı kapadıktan sonra iyice çalkalayın. Saçınızı düzenli olarak boyuyorsanız ürünü saç diplerinize masaj yaparak uygulayın ve 20 dakika bekleyin, Sonrasında kalan boyayı saç boy ve uçlarına uygulayıp 10 dakika daha bekleyin. Saçlarınızı ilk kez boyuyorsanız ürünü saçınızın tümüne masaj yaparak yayın ve 30 dakika bekleyin. Saçlarınızı pH Dengeli Boya Sonrası Bakım Şampuanı ve su ile duruladıktan sonra Besleyici Maskeyi uygulayın. 3 dk bekledikten sonra durulayın.
Puan dağılımı
Kayınvalidemde kullandık. Çok beğendi . Bütün beyazları kapadı. Kuaför derdine son . Bütçeye uygun güzel kokulu göz ve burun yakmıyor daha ne olsun !
Amonyaksız ve nude oluşu özellikle tercih edilebilir olmasını arttırıyor. Çok rahat uyguladım. Renk tonu çok doğl oldu. Saçımı hiç yıpratmadı diyebilirim.
Koyu kumral ve kumralı kendim için kullandım kahve olanı annem için kullandım aşırı memnun kaldım parlaklığı harika doğal görünümü de yabana atmamak laızm teşekkürler
6u ve 7u boyalarını karıştırıp kullandım çünkü saçim kalın telli ve çok fazla kuaförde ombre yaptırdım begenmemistim şimdi çok güzel oldu saçlarım:)
Bunu ablama uyguladık. Beyaz kapatması muazzam. Renk olarak çok doğal duruyor. Henüz yeni olmasına rağmen pek çok diğer markada olan "yeni boyandı" diye bağıran yapaylık yok.
Her yönüyle çok beğendiğim bir boya oldu. Bu ton bana biraz koyu geldi ama yapısı beyaz kapaması çok güzel. Daha açık tonlarından devam ederim
Kokusu rahatsız etmiyor, saç derisi kaşınmıyor. Renginde tam istediğim sonucu aldım, evde saçımı boyamamama rağmen kolay uygulabiliyor olması ile istediğim sonucu aldım
Beyaz kapamada oldukça iyi ve gerçekten çok güzel sonuç veriyor. Saçlarım diğer boyalardaki gibi kupkuru kalmıyor kremini hala kullanıyorum
Her cilt tonuna yakismasi ayri memnun etti beni. Zaten l'oreal parisin diger serilerini onceden kullanmıştım.
Ürünün kokusuz olması kolay uygulanması ve doğal duruşlu olasını çok beğendim

