L'Oréal Paris Excellence Creme Nude Renkler 4U Nude Kahve
HER KADINA VE HER CİLT TONUNA UYAN 6 FARKLI RENK, BU BİR İLK!
Oksidan krem 72 ml, krem saç boyası 48 ml, ph dengeli bakım şampuanı 12 ml, maske 60 ml
•Her Cilt Tonuna Uyum Sağlayan Nude Renkler.
•Amonyak İçermez.
•Doğal Renk Sonucu.
•Uzun Süre Kalıcı Renkler.
•Zenginleştirilmiş 3’lü Bakım.
•%100 Beyaz Kapama
Nasıl kullanılır?
Krem Saç Boyasını Oksidan Krem şişesinin içine dökün ve kapağı kapadıktan sonra iyice çalkalayın. Saçınızı düzenli olarak boyuyorsanız ürünü saç diplerinize masaj yaparak uygulayın ve 20 dakika bekleyin, Sonrasında kalan boyayı saç boy ve uçlarına uygulayıp 10 dakika daha bekleyin. Saçlarınızı ilk kez boyuyorsanız ürünü saçınızın tümüne masaj yaparak yayın ve 30 dakika bekleyin. Saçlarınızı pH Dengeli Boya Sonrası Bakım Şampuanı ve su ile duruladıktan sonra Besleyici Maskeyi uygulayın. 3 dk bekledikten sonra durulayın.
Puan dağılımı
İçeriği güzel. Kokusu rahatsız etmedi. Saçıma boyadıktan sonra hacim kattı. Bu özelliği çok hoşuma gitti. Boya sonrası bakım ürünleri güzel.
Ürünün rengi ef sa ne. 3 kutu geldi 3 renge de bayıldık. İkisini ben karıştırarak kullandım.açık rengi kardeşim kullandı. Çok memnun kaldık
Kokusu ve saçları rengi çok güzel. Özellikle boyadiktan sonra saçımda hiç yıpranma olmadı saçlarım yumuşacık. Tavsiye ederim cok memnun kaldım
Ürün kullanımı kolay, diğer boyalardaki rahatsız edici ağır koku yok. Boya sonrası saçları yumuşacık oldu. Beyaz kapatma başarısı yüksek sonrasında da bu boyayı kullanacağımız belli oldu gibi
Bu markanın bakır tonlu kullandım çok memnun kaldım kahve tonlarında arkadaşım için aldık çok memnun kaldık çok güzel kapatıcılığı yumuşaklığı vesaire çok güzel doğal duruşu parlaklığı 10 numara
Saçlarımı zaten evde boyuyordum ve loreal markasını kullanıyordum. Artık bu ürün diyorum.
Excellence creme serisini sürekli kullanıyorum. Bu yeni nude serisini de ilk defa deniyorum ve çok beğendim.
Çok kaliteli en önemli özelliği de amonyaksız oluşu. Yanı sıra gelen ruj harika renk ve ipeksi
Benim saç kimyama uygun çok iyi bir saç boyası. Diğer boya markaları saçımda kısa süre kalırken bu boya uzun süreli rengini koruyor.
Ürünün daha önce bir tık koyu rengini denemiştim ve beğenmemiştim ama bu düşündüğümden daha iyi oldu

