L'Oréal Paris Excellence Creme Nude Renkler 3U Nude Koyu Kahve
HER KADINA VE HER CİLT TONUNA UYAN 6 FARKLI RENK, BU BİR İLK!
Osidan krem 72 ml, krem saç boyası 48 ml, ph dengeli bakım şampuanı 12 ml, maske 60 ml
•Her Cilt Tonuna Uyum Sağlayan Nude Renkler.
•Amonyak İçermez.
•Doğal Renk Sonucu.
•Uzun Süre Kalıcı Renkler.
•Zenginleştirilmiş 3’lü Bakım.
•%100 Beyaz Kapama
Nasıl kullanılır?
Krem Saç Boyasını Oksidan Krem şişesinin içine dökün ve kapağı kapadıktan sonra iyice çalkalayın. Saçınızı düzenli olarak boyuyorsanız ürünü saç diplerinize masaj yaparak uygulayın ve 20 dakika bekleyin, Sonrasında kalan boyayı saç boy ve uçlarına uygulayıp 10 dakika daha bekleyin. Saçlarınızı ilk kez boyuyorsanız ürünü saçınızın tümüne masaj yaparak yayın ve 30 dakika bekleyin. Saçlarınızı pH Dengeli Boya Sonrası Bakım Şampuanı ve su ile duruladıktan sonra Besleyici Maskeyi uygulayın. 3 dk bekledikten sonra durulayın.
Puan dağılımı
37 yaşındayım ve belki 7-8 yıldan beri de saçlarımı boyama ihtiyacı hissetmedim çünkü beyazlarım saçımda seyrek sekilde duruyordu. Fakat yaşımın ilerlemesi sebebiyle (son 1-2 yıldaki iş stresimi de buna sebep olarak görüyorum aslında) beyazlarım çok fazla arttı. Tamda saçlarımı artık boyasam mı diye düşünürken bu seriye denk geldim ve özellikle amonyak içermemesinden ötürü denemek istedim. Tek boyamada tüm beyazlarım kapandı diyebilirim, kaldı ki uzun yıllar boyunca saçımı boyamadığım halde saç rengim çok itici gözükmedi. Sonuçtan gerçekten memnun kaldım.
Amonyak içermediği için kokusu hiç yok gibiydi o yüzden uygularken hiç rahatsız etmedi. Daha çok beyazlarım yüzünden saçımı boyadığım için beyaz kapaması çok önemliydi ve şimdiye kadar kullandığım boyalarda en iyi kapamayı bu boyada gördüm diyebilirim. Rengi beklediğimden 1 tık koyu oldu ama yine de çok memnun kaldım. Bi dahakine 1-2 açık tonu tercih edebilirim. Kızıl yansımalar olmadan gerçekten nude bir ton oldu.
KOYU KAHVE TONU TEN RENGİME EN ÇOK YAKIŞAN.DÜĞÜN GÜNÜ SAÇ RENGİMDİ.YILLARDIR SAÇ BOYASINDA KULLANDIĞIM TEK MARKA.NUDE RENKLER KUTUSUNU DENEBUNUDA GÖRDÜĞÜMDE HİÇ TEREDDÜT ETMEDEN ALDIM.VE TAHMİN ETTİĞİM GİBİ MÜKEMMEL RENK,FULL KAPATICILIK,HARİKA SAÇ PARLAKLIĞI.YANINDAKİ ŞAMPUAN VE SAÇ KREMİ YILLARDIR FAVORİM.BU İŞİ EN İYİ YAPAN FİRMA BENCE LOREAL PARİS.
Amonyaksız ve nude renkte olması beni cezbetti. Koyu bir renk oluyor, beyazlarımı kapattı. Uygulaması kolay ve İçinden çıkan şampuan, kremi yumuşacık yaptı. İlk defa Loreal boyanın yıkarken rengi aktı ve havluyu boyadı. Bu durum uzun sürmedi. Boyarken kokusu rahatsız etmedi. Bir şans verin.
Bu rengi annemde uyguladık. Normalde çok işlem gördüğü için her boyadığında daha kötü hale geliyordu. Açıkçası bu boya bizi çok şaşırttı çünkü bakım yaptırmış gibi durdu. Çok memnun kaldık, devamlı kullanırız. Paketleme de harika.
Bunu saç uçlarıma ve aralara uyguladım. Renk geçişlerini seviyorum. Çok uyumlu. Serideki kahve tonları birlikte kullanmaya elverişli.
Genel olarak guzel bir ürün hsr şeyini beğendim fakat rengi koyu çıkıyor
Henüz denemedim. Ambalajı güzel. Kullandığım diğer markalardan daha doğal sonuç beklentisindeyim.
Oldukça iyi. Annemde kullandık. Çok beğendi . Beyaz kapaması harikaydı. Gözleri ve burnu yakmadı.
Ürün renk kapama ve renk tonu oldukça güzel ve doğal amonyaksız olması oldukça iyi kesinlikle saç boyası tercihimdir

