Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem
amazon-image
Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem

Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem

Elseve 
  4.59  (32277 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

6 değerli çiçek özü yağı ile zenginleştirilmiş saçı ağırlaştırmayan hafif ve ince formülü saçı besleyerek saça ipeksi yumuşaklık ve parlaklık kazandırır.

Yağlı his bırakmayan kremsi dokusu ile saçı elektriklenmeye karşı korur ve saça kusursuz şekillendirme sağlar.

Nasıl Kullanılır?

  • Islak saçın tamamına uygulanarak, saçı yoğun bir şekilde besler. 
  • Kurutmadan önce, saç boy ve uçlarına uygulanarak saçı 230ºC  ısıya kadar korur.* 
  • Son dokunuşta, saç boy ve uçlarına uygulanarak, saça parlaklık ve yumuşaklık kazandırırken kusursuz şekillendirme sağlar.

 Saça fındık büyüklüğünde uygulanmalıdır.

*Instrumental test

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%22
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Kübra U.
Kübra U. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürüne bayılıyorum. Uzun süredir başka ürünlerle birlikte dönüşümlü olarak kullandığım bir üründü zaten. Adı üzerinde saç güzelleştirici krem. Saçlarıma verdiği yumuşaklığa, elektriğini almasına ve ısıdan korumasına bayılıyorum. Tek problem her duştan sonra kullanmaya uygun olmaması. O yüzden arada başka ürünler de (saç kremleri ve maskeler) kullanıyorum. En iyi kullanım şeklininde duş sonrası ıslak saça uygulanması olduğunu düşünüyorum. Deneyimlerim sonucunda söyleyebilirimki asla vazgeçmeyeceğim ve saç bakım dolabımda her zaman bulunacak bir ürün. Çevremdekilere tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge Y.
Özge Y. · 27 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mükemmel kokuyor! Duştan sonra biraz kuruyan nemli saçlarıma uyguladim ve saçlarımı yumuşacık yaptı parlaklık verdi ayrıca sonrasinda kurutma makinasiyla kuruttuğumda ısıya karşı koruyo olması çok iyi bir şey saçlarim gün boyu hiç elektiriklenmedi benim saçlarım normalde çok kabarıktır bu ürün sayesinde bunu önleyebildim sevgili denebunu ailesi sizin sayenizde yeni bir ürün keşfetmiş oldum en yakın zamanda hemen bu ürünü satın alacağım kokusuna bayıldığımı söylemiş miydim hemen arkadaşlarıma da öneriyorum:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meryem I.
Meryem I. · 40 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok az bir miktarı bile saçlarınızı yumuşacık yapıp elektriklenmeyi kesinlikle yok ediyor. Saçlar kolay şekil aliyor ve maşa düzleştirici öncesi kullandığınızda sacları kurutmuyor ve anında şekil aliyor. Kokusu çok güzel boyalı ombre röfle acıcı işlemi uygulanmış saçlar için mükemmel bir bakim yağı .. adi mucizevi bakım yağı olsada yağlı bir his asla bırakmıyor bence çalışan bayanlar ve çabuk hazırlanmak isteyen saçları kuru ve işlem görmüş herkes için mükemmel bi buluş teşekkürler loreal...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yıldız C.
Yıldız C. · 36 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
saç yağlarını her duştan sonra kullanıyorum. özellikle boyalı ve ince telli saçlara sahip olduğumdan duş sonrası taramada sorun yaşadığımdan yağ mutlaka kullanmam gerekiyor. bir çok markanın bir çok saç yağını kullandım. ancak çoğunda saçlarımın çabuk yağlandığını (sadece uçlarına kullanmama rağmen.) farkettim. ancak bu üründe bu problemi yaşamadım. tarama konusunda da kesinlikle çok memnun kaldım. saç uçlarını onarma konusunda ürünü daha uzun süre kullandığım taktirde net bilgi verebileceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi dilan K.
Ezgi Dilan K. · 30 · Karabük
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oncelikle kutusu harika ışıltılı :) Zaten kullandigim bir urundu. Saclarim dalgali elektriklenmeye musait soluk ve uzun oldugu icin dus sonrasi boyle bir urune her zaman ihtitac duydum. Birçok krem yag vb urun kullandim ama en iyi gelen urunun bu oldugunu kesfettim. Sampuani ile birlikte kullandigimda daha buyuk bir etki aldim. Tabiki olumlu :) Saclarima isilti ve boyaya ragmen yumusaklik katti. Rahatsiz edici bir kokusu yok. Memnun kaldigimi cok rahat soyleyebilirim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nevra A.
Nevra A. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullandığım bir markaydı zaten ama bunu denemekte güzeldi saçımı yıkadıktan sonra tararken hep zorlanıyorum boyalı olduğu için fakat elsevin ürünlerinde taramadan önce yağları kullanıyorum ki kolay taraması olsun fakatbu ürünün ısıya dayanıklı olması da ayrıca ilgimi çekti ve hoşuma gitti zaten saçlarım boyadan yıpranmış kuruturken de yıpranması beni üzüyordu ama ısıya dayanıklı olduğu için gönül rahatlığıyla kullandım. Saçlarımın yumuşak olmasıda ayrıca hoşuma gitti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe B.
Ayşe B. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mucizevi yağ bir mucize!! Kesinlikle böyle iyi bir performans beklemiyordum. Saçlarım boya, sarı, kuru, sürekli kuruttuğum için sıkıntılı. Yeni satın aldığım üründen de memnunum ama fiyat - memnuniyet konusu dersek hem fiyatı aldığım üründen daha uygun hem de performansı çok iyi. Beklentim düşüktü saçımı yıkamadan önce, bunu itiraf etmeliyim. Tarama, kurutma şahane hissettirdi. Saçımın yumuşaklığı ve sonrasında bu hissin devam etmesi tatlı ve ağır olmayan kokusu... Tek kelimeyle müthiş!! Alırım, öneririm, kullanırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ela c.
Ela C. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünün kullanım şeklinde saçtan uca doğru uygulayın yazıyordu bende banyodan sonra saçlarımı tarayıp o şekilde uyguladım saçlarımın düz olucağını zannettim saç yapımın düz olmasına rağmen ama saçım kuruduktan sonra değişik bi şekil verdi sanki saçıma iri dalga yapmışım gibi çok beğendim saçlarıma hacim verdi ayrıca kesinlikle parlattı.diğer saç ürünlerinde bazen uyguladıktan sonra saçımı yağlı gibi gösterirdi ama bu ürün KESİNLİKLE GÖSTERMEDİ en çokta bu özelliğini sevdim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
GÖNÜL Y.
Gönül Y. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün konusunda biraz tereddütteydim çünkü bu zamana kadar kullandığım yıkama sonrası bakım kremleri genel de kurulama sonrasında saçımı yağlı bırakırdı. Bu ürünü kullandım ve kurularken saçımın yıpranmadığını hissettim. Saçlarım kurutmadan sonra hiçbir şekilde kabarmadı ve elektriklenmedi sabah kalktığımda ise saçlarıma dokunduğumda hissettiğim sağlıklılık hissi beni çok mutlu etti normalde düzleştiririm ama tarayıp çıkmam yeterli olacak hemen üründen bir adet edineceğim teşekkürler denebunu ☺️☺️☺️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SİNEM D.
Si̇nem D. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
saçlarım dalgalı ve çok çabuk kabarıyo, aynı zamanda da çok fazla düzleştirici kullanıyorum. ne kullandıysam fayda göremedim en sonunda belime kadar olan saçlarım mahfolduğundan omuz hizamda saçlarımı kestirdim. bugün yine bir fayda görmüycem ama deneyimleyim dedim. ben şok saçlarım ilk defa düzleştiricide jilet gibi düzleşti ve kokulara karşı zaafım var saçlarım mis gibi koktu. hemen online alışverişte büyük boy sipariş ettim. bu ay sizi çok sevdim harika ürünler tanıttınız :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.