Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Elseve Dream Long Mükemmel Düz Pürüzsüzleştirici Serum Elseve Dream Long Mükemmel Düz Pürüzsüzleştirici Serum-badge
amazon-image Elseve Dream Long Mükemmel Düz Pürüzsüzleştirici Serum-badge
Elseve Dream Long Mükemmel Düz Pürüzsüzleştirici Serum

Elseve Dream Long Mükemmel Düz Pürüzsüzleştirici Serum

Elseve 
  4.59  (856 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Ürünün orijinal fiyatı: 40,9 TL/100 ml*

L’Oréal Paris Elseve’den yeni Dream Long Mükemmel Düz Keratin İçeren Pürüzsüzleştirici Serum ile +4 cm daha uzun görünen saçlar**

Sür, düzleştir, uzat!

  • Bitkisel kaynaklı keratin ve kakao yağı ile zenginleştirilmiştir.
  • Saçtaki elektriklenmeyi & kabarmayı kontrol altına alır.
  • 230 C ısıya karşı koruma*** sağlar.
  • Yağlı his bırakmaz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%64
%23
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

neşe d.
Neşe D. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
2 haftalık kullanımda uzatma etkisini görmedim ancak uzun süre kullanımda uzatabilir. Saçlarımda kabarma problemi yaşamadığım için düzleştirme öncesi ıslak saça uygulamasını sevdim. Denemek için kuru saça da uyguladım ancak içinde keratin olduğu için sanırım sertleştiriyor. Kabaran saçları düzgünleştireceği kesin.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra B.
Esra B. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımı mükemmel bir şekilde düzleştirebilmemi sağladı ve saçlarımın daha uzun görünmesine sebep oldu. Aynı zamanda hoş bir kokusu var. Gün boyu kalıcı bir koku. Saçlarımın parlak ve Işıl Işıl görünmesine sebep oldu. İçerisindeki keratin sayesinde saçlarımı besledi , yumuşacık oldu ve yağ hissi bırakmadı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra G.
Esra G. · 30 · Çorum
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
saçlarımı nadir düzleştiriyorum o yüzden mini boy olsa da gayet uygun bir ürün. düzleştirdikten sonra çok elektirikleniyor saçlarım ama bu ürünü kullandıktan sonra daha dolgun ve doymuş gibi göründü. çok beğendim hatta düzleştirmedimde de kullandım ve kokusu çok güzel. bayıldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Armağan K.
Armağan K. · 32 · Trabzon
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım kısa ve kabarık bu yüzden hiçbir zaman jilet gibi bir görünüm elde edemiyordum ama şimdi öyle mi daha ilk kullanımda kendini belli etti saçlarım dümdüz ve kabarıklıktan çoook uzak ayrıca bir kere düzleştirdim ne hemen yağlandı ne de kolay kolay bozuldu bebekli bir kadın olarak canım kurtarıcım oldu😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge Serbest
Özge Serbest · 27 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım düz olmasına rağmen duş sonrası ya da dönem dönem kabarık ya da cansız sönük görünüyor. Saç tipim yağlı olmasına rağmen ürünü kullandıktan sonra yağlandırma olmadı saçlarımı ağırlaştırmadı. Bundan sonra her duştan sonra nemli saçlarıma uygulayacağım bakım rutinime bu ürünü de ekliyorum....
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem B.
Gizem B. · 34 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yıkanmış tertemiz saçlara şekillendirme öncesi kullandığım ürün benim için çok önemli yağlı his bıraktı mi hemen geri yıkamak istiyorum işte elseve dream long bu konuda tam da benim için üretilmiş sıfır yağlilik hissi tabi bunun yanı sıra elektriklenme kabarma konusunda da oldukça başarılı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Serpil A.
Serpil A. · 52 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kıvırcık ince telli elektriklenme yapan kabaran saçlar İçin Muhteşem ürün Duş sonrası nemli saçlara uygulayınca kabarma ve elektriklenme yapmıyor .Kokusu çok güzel tüm gün güzel kokuyor Bu ürünü kullandıktan sonra saçlarım daha düz parlak ve uzun görünmeye başladı Efsane ürün ELSEVE teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım düz fakat fazla kabarık ve elektirikli. Çok sık düzleştiren biri değilim fakat saçımı düzleştirdiğimde de zarar görmesini istemem. Bu ürün tam olarak isteklerimi karşılıyor. Düzleştirme sonrası uçuşan küçük saçları nerdeyse yok ediyor. Çok beğendim mükemmel bir düzlük, elektriklenmeyen ve ısıdan zarar görmeyen saçlarrr :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra G.
Büşra G. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu zamana kadar birçok saç serumu kullandım. Ama ilk defa hem saça yağlı bir görünüm vermeyen hem saçın daha sağlıklı görünmesini sağlayan böylesine mükemmel bir ürünle karşılaştım. Ürünün çok sevemediğim tek yönü kokusu oldu. O da şekerli kokuları sevmememden kaynaklanıyor. Onun dışında 10 numara 5 yıldız diyorum..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Sude A.
Zeynep Sude A. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün çok güzel, kesinlikle tavsiye ediyorum. Daha ilk kullanımda farkı hissettim. Saçlarım düz, bakımlı ve hacimli görünüyor. Durulanmamasına rağmen yağlı bir görünüm olmadı. Saçlarımın rengi daha belirgin oldu. Boyadan kaynaklı cansız görüntü gitti yerine ışıl ışıl bir saç geldi. Artık sürekli kullanacağım. ⭐⭐⭐⭐⭐
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.