Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Elseve Dream Long Bye-Bye Makas Saç Bakım Kremi
amazon-image
Elseve Dream Long Bye-Bye Makas Saç Bakım Kremi

Elseve Dream Long Bye-Bye Makas Saç Bakım Kremi

Elseve  · www.lorealparis.com.tr
  4.53  (2453 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Bitkisel kaynaklı keratin, vitaminler ve hint yağı ile zenginleştirilmiş Elseve Dream Long Bye-Bye Makas Saç Bakım Kremi, kırık saç uçlarını onarır, saç boylarını güçlendirir ve saça parlaklık kazandırır. Formülü sayesinde 180°C ısıya kadar koruma sağlar. Saçının son 3 cm'sini bile kurtarır!

Nasıl kullanılır?

L'Oréal Paris Elseve Dream Long Bye-Bye Makas Saç Bakım Kremi, ısıyla kurutmadan ve şekillendirmeden önce saç boy ve uçlarına kullanmak için idealdir. Islak ya da kuru saça uygulanabilir. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%50
%22
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Kübra B.
Kübra B. · 28 · Afyonkarahisar
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kremsi yapısı o kadar güzel ki saçama çok rahatlıkla uygulayabiliyorsunuz. Saçta sertleşme yada ağırlaşma yapmıyor aksine saça hacim ve parlaklık kattığı gibi bakım da yapıyor. İlk kullanımdan itibaren saç uçlarınızdaki kırıkların artmadığını sert bakımsız yapımın kaybolduğunu görebilirsiniz. Ayrıca öyle muazzam bir koku bırakıyor ki saçınızda parfüm etkisi ama sanki sizin kokunuz gibi hissettiriyor . Saça uyladıktan saatler sonra dışarı çıktığımda bile arkadaş çevrem parfümümü değiştirip değiştirmediğimi çok hoş bir şeyin koktuğunu söylediler. Boyalı bir saça sahibim ve ne olursa olsun boyadan kaynaklı bakımsız ve kırık saç uçlarım , ürünü kullandığımdan beri daha güzel görünüyor. Çoğu saç kremi gibi boyanın çabuk akmasına da sebep olmuyor saça inanılmaz bir bakım yapıyor 👍🏼🌸
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Belgin Nur A.
Belgin Nur A. · 27 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürün saçlar için tam bir kurtarıcıdır diyebilirim. Özellikle benim gibi sürekli saçlarınıza ısıyla şekil veriyorsanız kesinlikle alıp kullanmalısınız. Daha önce saçlarıma ısı uygulamadan önce hiçbir şey sürmüyordum. Loreal Paris Elseve Dream Long Bye Bye Makas Saç Bakım Kremi sayesinde saçlarıma içim rahat bir şekilde ısı uyguluyorum ve bu uygulama sonrasında saçlarımda kırık oluşumunu minimuma indiriyorum. Saçlarınıza şekil vermeden önce kremi sürmeniz yeterli. Durulamaya bile gerek yok saçlarınızı istediğiniz gibi içiniz rahat bir şekilde şekillendirebilirsiniz. Ayrıca mis gibi kokuyor. Ambalajı da uygulamaya kolaylık sağlıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hatice E.
Hatice E. · 28 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kabarık ve kalın telli bir saça sahibim banyo sonrasında krem kullanmadan saçlarımı tarayamaz, saçıma uygulama (fön,düzleştirici,maşa) yapmadan kullamazdım L'Oréal Paris Elseve Dream Long saç bakım krem sayesinde sadece taramam yeterli oluyor. Artık saçlarımda bi kabarma söz konusu olmuyor ve düzleşirdiğim zaman koruma sağlıyor. Saç kırıklarımı artık daha az görüyorum en önemlisi de buydu benim için. Muhteşem kokusu ve yumuşak bir dokusu var gün boyu saçınızdan hiç gitmiyor :) çok memnun kaldım saç kremi arayanlara tavsiye ederim çünkü kuruda kullanma şansına sahipsiniz :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Feyza K.
Feyza K. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım orta uzunlukta, kırıkları var ve çok kuru. LOREAL Paris Elseve Dream Long şampuanıyla saçımı yıkadıktan sonra saçlarımı kurutmadan Bye Bye Makas Saç Kremini sürerek tarıyorum. İçeriğindeki hint yağı ve bitkisel yağlar saçlarımı yumuşacık yapıyor. Uzun vadede kırıklarımı onaracağını düşünüyorum. Kuru saçlarımın nemini artırdı, saçlarım daha az karışıyor ve hafifleşiyor. Kokusu başta çok keskin. Keskin koku sevmeyenlerin tercih etmemesine sebep olabilir ancak sürdükten sonra biraz vakit geçince yoğunluğu kıvamına geliyor ve uzun süre saçta kalarak saçın çok güzel kokmasını sağlıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra T.
Kübra T. · 46 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürün daha çok hoşuma gitti. Çünkü ıslak saça ve kuru saça uygulanıyor. Günlük olarak kullanıyorum ayrıca annem de yararlanıyor çünkü onun saçları hem yıpranmış hem de kısa işlem görmüş saçlarının yumuşattığını söylüyor. Ürünün çok güzel kokusu var ambalajı da çok güzel elsevenin diğer ürünlerini zaten kullanıyordum saç için ama bu serisi gerçekten harika ürünü gönderdiğiniz için çok teşekkür ederim başka ürünler de beklerim 😁❤
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem K.
Gizem K. · 27 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlginç bir şekilde gerçekten çok başarılı buldum. Saçlarım boyandıktan sonra çok sertleşmişti ve bu da kırıklara beden oldu. Olan kırıklarıma kestirmekten başka bir çare yok fakat kestirdikten sonra da devamlı kullanacağım ki kırık oluşumu yavaşlasın. Saçlarımı yumuşacık yaptı, ürünü çok beğendim. Sadece saç kremleri güzel ve kalıcı kokar, kokusuz olması dikkatimi çekti fakat saçımı besleyip uzattığı sürece bu problemi göze batmaz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ulaş L.
Ulaş L. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yıkama sonrası da kullanılan ve durulanmayan bir kremdir. Saçlara çok hoş bir koku ve doku hissi yaratır, düzenli kullanımda saçlarımı onardığını gördüm. Sık sık fön çeken biriyim ve bu ürünün ısıya karşı koruması olduğu için gayet memnun kaldım. Ayriyeten fön çekiminde tutuşu ve fon süresini arttırdığını gördüm. Bu segmente kullandığım başarılı ürünlerden birirdir. Herhangi bir olumsuz yönüne şuanlık rastlamadım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma Ş.
Fatma Ş. · 46 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle diğer kremler yanında saçlarıma hem kuru hem de ıslak olarak kullanabildiğim için sevindirici. Çünkü bu güzel yapılı kokulu ve zengin kremi kullanmak için artık her seferinde saç yıkamak ile uğraşmamıza gerek yok. Her gün kuru da olsa saçlarım uçlarına sürüyorum ve hem koku ile yıkamış gibi görünüp parlayarak da canlı oluyor. Saç uçlarımı içten içe onarıp uzatmasına ise bir sözüm hala yok
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yasemin Nur E.
Yasemin Nur E. · 29 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
L'oreal Paris Dream Long Bye-Bye Makas Saç Bakım Kremi elime ulaştı. Gelir gelmez kullandım sonuçtan oldukça memnunum. Şampuanında olduğu gibi kremin de konusu muhteşem. Saçlarımı uzatmama çok yardımcı olacağını düşündüğüm bir ürün. Bu süreçe asla yanımdan ayırmayı düşünmüyorum :) Ben de bye bye makas diyorum ve herkese gönül rahatlığıyle tavsiye ediyorum. (Tabi düzenli kullanmanızı da tavsiye ediyorum )
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melike T.
Melike T. · 30 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bye bye makas saç bakım kremi ürününüz öncelikle ambalajına bayıldım. Görüntü olarak çok ilgi çekici. Saç uçlarımın fazla kırık olması benim için her zaman bir sorundu. Fakat bu ürünü kullandıktan sonra saç uçlarımda ki sertliğin azaldığını farkettim. Daha uzun kullanımda dahada etkili olacağını düşünüyorum .Her zaman kullanmak istediğim bi krem. Bu ürünü tanımama vesile olduğunuz için teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.