Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Elseve Dream Long Buhar Maskesi
amazon-image
Elseve Dream Long Buhar Maskesi

Elseve Dream Long Buhar Maskesi

Elseve  · www.lorealparis.com.tr
  4.35  (961 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Kendiliğinden ısınan, ısı ile aktifleşen yoğun saç bakımı

  • Yıpranmış ve uzun saçlar içindir.
  • 1 Kullanımda 100% Onarım Sağlar. 

Nasıl Kullanılır?

  1. Paketin üstteki kısmını sağ üst ucundan çekerek açınız.
  2. Besleyici yoğun balsamı şampuanlanmış, ıslak ve taranmış saçınıza uygulayınız.
  3. Paketin alt kısmını sağ alt ucundan çekerek açınız.
  4. Saçınızı rahat bir şekilde toplayıp ya da topuz yaptıktan sonra, paketten çıkan kağıt boneyi başınıza yerleştiriniz. Bonenin üzerinden saçınıza masaj yapınız.
  5. 10 dakika boyunca bone takılmış şekilde bekleyiniz. Özellikle duşta beklemenize gerek yoktur; bonenin duruşunu bozmayacak şekilde istediğiniz gibi hareket edebilirsiniz.
  6. Daha sonra duşta bol su ile durulayınız. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%50
%33
%7
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Zuhal D.
Zuhal D. · 46 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarıma masaj yaparken ellerim de bonedeki yağdan nasiplendi😂 saçlarıma kesinlikle faydası oldu ama ellerimde inanılmaz bir etki, ipeksi bir yumuşaklık oldu, tırnak etlerimdeki kuruluk ve soyulmalar bile gitti🤗.Kesinlikle denenmeli. Ben saçlarım ve ellerim için 15 günde bir kullanacağım. Ürünle tanışmama vesile olduğu için DENEBUNU’ ya kocaman sevgiler🤗
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buse B.
Buse B. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımda hiçbir işlem olmamasına rağmen dönemsel olarak çok kuru ve yıpranmış şekildeydi. Nem veren şampuanlar denememe rağmen hiç istediğim gibi bir sonuç alamıyordum. Bu maskeyi kullandıktan sonra saçlarım mükemmel oldu. Saçımı kuruttuğumda fönlü gibi oldu ki normalde saçlarım çok elektriklenirdi. Kesinlikle herkesin kullanması gereken bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hazal Y.
Hazal Y. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Isıyı gerçekten hissettiriyor. Hatta ilk paketten çıkardığın anda sıcaklık oluşmaya başladı. Sadece duş sırasında bonem yanlışlıkla çok ıslandığı için sıcaklık olayı çabuk kayboldu ve o ısıyı yakalayamadım. Bir dahakine daha dikkatli olmayla daha iyi sonuç alacağımı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru D.
Ebru D. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
saçlarım uzun, gür ve dalgalı. aslında fazla yıpranma yok fakat yine de merak ettiğim bir üründü. kullandıktan sonra saçlarım inanılmaz yumuşadı ve parladı, gerçekten de keratin gibi kalıcı bir etkisi var. özellikle tatilden sonra havuz ve denizden yıpranan saçlarım için sürekli kullanacağım, kesinlikle işe yarıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra Serra K.
Esra Serra K. · 37 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mü-kem-mel! Daha yıkarken yumuşaklığı fark ettim, kurutup fön çektikten sonra da çok da yumuşak olduğunu ve inanılmaz bir hacim kazandığını gördüm. Resmen uçuş uçuş oldu saçlarım. Kokusu her ne kadar eşimi rahatsız etse de (alerjisi var) bence çok güzel kokuyordu. Düzenli olarak kullanacağım bundan sonra.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülfizar B.
Gülfizar B. · 27 · Yalova
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
saçım yumuşacık ve bir hafta kadar saç dökülmesini de durdurdu harika bir ürün kesinlekle aylık bakım listemde olacak bir ürün harika kokusu var saçım bebek saçı gibi oldu bakımlı ve dolgun çok memnun kalınılacak ve herkesin seveceği salon bakımlarını aratmayacak bir ürün üstelik çok uygun bir fiyatlı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu k.
Burcu K. · 34 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
saç bakımı genel anlamda zorlayan bir durum. insan kuaförde saatlerini geçirmeye üşeniyor. bu ürün evde bakım hissini yaşamak isteyenler için inanılmaz. bakım sonrası saçlarımda oluşan parlaklık ve yumuşaklık hissi mutluluk verici. kesinlikle banyoda hep yedeği bekleyecek bir ürün :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem K.
Gizem K. · 34 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde şuan bir saç tedavisindeyim doktorun verdikleri dışında ürün kullanmıyordum ama bunu çok merak ettim korkarak kullandım ama etkisine inanamadım cidden bone ile ısınıyor ve ilk kullanımda saç uçlarındaki yıpranmalara iyi geldi olumsuz bir etkisini görmedim. Gerçekten güzel ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
aysegul E.
Aysegul E. · 38 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım yıpranmış ve çok kuru çok fazla ürün denerim saçlarım için kendimce de birşeyler yapmaya çalışırım ama ısı açısından bu ürünün kullanım kolaylığı sağlaması çok hoşuma gitti bu şekilde daha etkili olduğunu düşünüyorum saçlarımın yumuşadığını inanılmaz hissettim kesinlikle kullanacağım bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra U.
Kübra U. · 31 · Afyonkarahisar
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şampuanlarını da severek bullandığım bir seri. Herşeyden evvel harika kokuyor. Aşırı ısıdan kaynaklı bozulan saç tellerim ve bulunduğum ilden kaynaklı kuruyan saçlarım. Ben ürünü kullandıktan sonra kokuyu nemi yumuşaklığı hissettim belki şampuanında dersteği olabilir. Ama o hasar görmüş saçlarımı biraz daha açtı gibi hissettim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.