Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Elseve 3 Mucizevi Kil Ağırlaştırmayan Bakım Şampuanı
amazon-image
Elseve 3 Mucizevi Kil Ağırlaştırmayan Bakım Şampuanı

Elseve 3 Mucizevi Kil Ağırlaştırmayan Bakım Şampuanı

Elseve 
  4.54  (12980 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Kil mucizesiyle bir ilk: nefes alan, hafif saçlar! L'Oréal Paris Elseve 3 Mucizevi Kil Ağırlaştırmayan Bakım Şampuanı saçları derinlemesine arındırır, hafifletir ve nemlendirerek canlı görünüm verir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%59
%29
%6
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Poyraz B.
Poyraz B. · 35 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
şimdiye kadar kullandığım en iyi şampuan diyebilirim çok memnun kaldım elseve 3 mucizevi kil ağırlaştırmayan bakım şampuanını kullandığım andan itibaren gerçekten ağırlaşmadan hafifleyen ve özgürce hareket eden şaçlarımı hissettim ve şampuanımı 3 mucizevikil ile değiştirmeye karar verdim ztn daha öncede bir deda elseve denemiş ve memnun kalmıştım artık elsevden vazgeçmeyi düşünmüyorum ve herkese de seninde deneneni öneririm diyerek hele de o kokusu beni benden almadıyla bu şampuana tek kelimeyle ba yıl dım..!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deren A.
Deren A. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Açıkçası L'oreal Elseve şampuanları hakkında önyargılıydım. Ancak şampuanı cidden çok beğendim, hatta denediğimin ertesi günü gidip kremini aldım. En kısa sürede de denebunu kutumdan çıkan indirim fişi ile maske ve şampuanın tam boyunu alacağım. Saçlarım çok yağlı ve bir gün içinde yağlanıyordu. Bu şampuanla cidden temiz temiz gözüktüğünü hissettim. Sanırım bu ayki kutunun içindeki en favori ürünüm bu oldu:) hatta kullandıktan sonra keşke iki tanesini arkadaşlarıma vermeseydim hepsini kendim kullansaydım diye üzüldüm:))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hülya K.
Hülya K. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Deneme paketimin içeriğini seçerken merak edip istemiştim bu şampuanı. Fakat markete gittiğimde reyonda şampuanı görünce merak edip kokusuna bakayım dedim ve kendimi kasada buldum :) saçı asla ağırlaştırmıyor, yağlı bi saç yapım var korkuyordum dahada yağlanır mı? Ağırlaşır mı? Diye ama asla öyle olmadı, aksine duştan sonra saçımdaki yumuşaklığı ve kokusunu öyle sevdim ki :) deneme paketlerim çoktan bitti, marketten satın aldığım şampuanımı da yarıladım :) Başarılı bir ürün olmuş!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülenay Ç.
Gülenay Ç. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kullandım ve çok beğendim boyalı ve yıpranmış saçlarım olduğu için önce tereddüt ettim ama sonuç harika. Gratis%40indirimli kartınızı alıp gratise gittim ürünleri alıp kasaya gittiğimde bu denebunu kartlarıyla ilgili bilgi sahibi olmadıklarını söylediler daha sonra farklı bir Gratis ise bu indirimin tüm kıl saç bakım ürünleri değil de sadece kil maskesi için geçerli olduğunu söyledi ben de hiçbir ürün almadan geri döndüm bu konuda bana geri dönüş yapılmasını rica ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sema Ç.
Sema Ç. · 42 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü çok beğendim. Saçlarım ince telli ve yağlanma eğilimli,saçlarımı ağırlaştırmadı ve hiç beklemediğim şekilde hacim kazandırdı. Hacim etkisi de uzun sürdü. Kalın telli saçları olan arkadaşıma üründen denemesi için verdim o da çok memnun kaldı. Ama her ikimiz de kullanım sonrası ıslak saçlarımızı tararken güçlük çektik. İlk kullanımda saç derisinde ferahlama sağladı. Bu kadar memnun kalacağımı beklemiyordum. Ürünü hem tavsiye edeceğim hem de satın alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu G.
Burcu G. · 34 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim saçlarım çok yıpranmış ve çok işlem görmüş saçlardı .Bu nedenle tek şampuanın kullanımı yeterli olmayacaktı bunu hissettim sadece bakım ürünleri ile birlikte şampuanın kullanımı big power'ı sağlayacaktır. Ama tek şampuanı kullanmama rağmen saçım ağır değildi.Duştan sonrası rahatlıkla tarayıp kuruttum.Sadece dediğim gibi hafifliğini daha da arttırmak için diğer ürünleri ile birlikte kullanımı en azından benim gibi çok işlem görmüş ve yıpranmış saçlar için önerimdir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 33 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kokusu diğer elseve ürünleri gibi muhteşemdi. benim gibi gün ortasına gelmeden çabuk yağlanan saçlardan şikayetçi birisine kesinlikle ilaç gibi geldi. saçlarımı hiç yıkamadığım halde iki güne yakın hiç yağlandırmadan idare etti.şampuanda kil olması gözünüzü korkutmasın.saç dibinde kalıntı falan bırakmıyor.hatta şampuanla saçımı durularken saçlarımdaki gıcır gıcırlığı hissettim. şampuan diğer kullandığım ürün gibi kremsi yapıda.saç uçları işlem görmüş ve yıpranmışsa sertleştirmiyor. genel olarak memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
seda k.
Seda K. · 29 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Önceki yıllarda elseve ürünlerini denemiştim ama hiçbiri istediğim sonucu elime vermemişti çünkü saçlarım yağlanmaya yönelikti ve buna etkili olmadılar bu ürünüde reklamlarda görmüştüm ama almaya fırsat bulamamıştım denebunu sayesinde bu fırsat elime geçti benim saçlarım uzun olduğu için ben tek yıkamada 2 deneme paketi kullandım ve saçlarımın bir kaç yıkama olmasına rağmen hafiflediğini hissediyorum en kısa zamanda tüm bakım serisini almayı planlıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma K.
Fatma K. · 35 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Denebunu kutum geldikten sonra bir yurtdışı seyahatim vardı,bu ürünü giderken yanımda götürdüm.Öncelikle çok sevaba geçti(kolay taşıma az yer kaplama).Bu şampuanı bir arkadaşım çok övmüştü denemeyi istiyordum;sayenizde denedim.Saçımı çok yumuşak yaptı,uçuş uçuş oldu saçım,bir de temiz bir izlenim bıraktı bende.şu an saç dökülme problemi yaşadığım için özel bir şampuan kullanıyorum.Böyle bir problemim olmasa kesin bu ürünü kullanırdım☺️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşen K.
Gülşen K. · 45 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelime ile muhteşem! İyi ki sitenize üye olup bu ürünü deneme şansı yakalamışım. Hayatım boyunca saçıma bu kadar iyi gelen bir şampuan daha görmedim! Saçlarımdaki yağlanmayı geciktiriyor,mis gibi kokuyor, saçlarımı ağırlaştırmıyor. Saçlarımın parlamasından ne kadar iyi geldiğini anlıyorum. Hem şampuanını hem bakım kremini stokladım :) Gördüğüm, bulduğum tüm marketlerden alıyorum. Denebunu ekibine çok teşekkür ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.