Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
L'Oréal Paris Colorista Hair Make Up - Red
amazon-image
L'Oréal Paris Colorista Hair Make Up - Red

L'Oréal Paris Colorista Hair Make Up - Red

L'Oréal Paris Saç Boyası 
  3.94  (954 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

-1 Gün Kalıcı Saç Makyajı -

Hair Makeup'ı saç boyalarıyla karıştırma, o senin saç makyajın! Anında gözle görülür renk sonucu verir. Durulama gerektirmez, bulaşmaya karşı dayanıklıdır**. Uygulama sonrası saçında hafif bir doku hissedebilirsin. Sadece ilk şampuanlamaya kadar kalıcıdır. Kendi tarzını yaratmak için Hair Makeup serisinden birkaç rengi karıştırabilirsin! 

Nasıl Kullanılır?

Hair Makeup'ı sadece saç uçları ve tutamlarına uygula - Dikkat! Hair Makeup tüm saça uygulanmaz. Saç uçlarına ve tutamlarına uyguladığın Hair Makeup'ı kurumaya bırak veya kurutma makinesi ile kurut ve saçlarını tara. Saç uzunluğuna ve yapısına göre etkisini göstermesi 10-20 dakika sürebilir. Eldiven kullanmana gerek yok!

**Kuruduktan sonra

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%38
%25
%21
%8
%2
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Selin A.
Selin A. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok pratik bir ürün. Çok havalı bir görünüm elde etti saçlarım. Ancak uyguladığım miktara göre renklenen alan çok az geldi. Çok fazla ürün kullanmam gerekti. O nedenle sık sık almak gerekli. Daha önce reyonda sprey olanını da görmüştüm belki onun kullanımı daha rahat olabilir. Farklı renklerini de almayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve T.
Merve T. · 25 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uygulaması oldukça kolaydı. Renk performansı da çok başarılıydı. Gören herkes boyanın markasını sordu. Yıkadıgım anda ürünün çıktığını söyleyince çoğu kişi denemek istediğini söyledi. Ürün mükemmel. Ancak renk çeşitliliği artarsa çok daha güzel olur. Bütün renkleri denemek istiyorum!♡
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hülya B.
Hülya B. · 40 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu urun kutumda ciktiktan sonra daha yakindan tanima firsatim oldu dger renklerini inceledim.ozellimle ben gibi sac renginden cabuk sıkılanlar icin inanilmaz guzel bir urun.ayrica bu sac rengi bana yakisir mi diye düşünmeye gerek yok.uygula begenmezsen zaten bi hafta sonra boya kendiliginden gidecek.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
HATİCE A.
Hati̇ce A. · 34 · Elazığ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bendeki kırmızı rengiydi,kendi saçlarım platin sarı olduğu için çok güzel durdu. Renk ilk elinize aldığınızdaki kadar keskin ve yapay durmuyor. 2 gün kadar kaldı saçımda herhangi bir bulaşma yapmadı. Eldivensiz uyguladım elime kalıcı renk vermedi bu özelliğini çok sevdim, aşırı pratik.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem K.
İrem K. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün uygulanışı çok pratik ve cilte bulaşmaması rahatlıkla kullanım kolaylığı sağlıyor. Renk konusuna gelince de saça oldukça canlı renkler verme konusunda başarılı bir ürün. Uygulandıktan sonra saçta bir kuruluğa neden oluyor bu yüzden sık sık değil ama özel günlerde kullanmayı tercih edeceğim bir ürün olabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melis Ş.
Melis Ş. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullanımı çok kolaydı ve saç rengim çok açık renkli değil ve saçlarımda daha önce işlem uygulanmış olmamasına rağmen renk gayet canlı ve belirgindi. İlgi çekici ve farklı olduğu için çevremden de güzel yorumlar aldım. Aynı renk ve mavi rengini tekrar almayı planlıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma gül Ö.
Fatma Gül Ö. · 34 · Osmaniye
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gayet kolay kullanışlı ve az bi miktarla bile güzel sonuç elde ediliyor. Renk tonu gayet canlı. Saçta hemen kuruyor ve bulaşma yapmıyor. Bir gün sonra duşta kolayca çıkıyor saçtan. Tatil ve eğlenece günlerinde kullanılması çok güzel olacak bi ürün olmuş .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Solmaz E.
Solmaz E. · 68 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urun fikir acisindan iyi dusunulmus.bir tutam sac orgumun ucunda denedim.renk olarak canli bir kizil gibi durdu.geri kalanini kizima verdim.o severek kullanacagini soyluyor.eller boyaniyor ama sabunsuz cikmiyor.sabunlamak sart
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
banu d.
Banu D. · 48 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
oldukça güzel açıklamasındaki gibi bezelye kadar bir boya uzun ve sarı saçımda güzel bir renk oldu özellikle benim gibi çalışan kadınlarda vakit sıkıntısı olduğundan bu boya krem oldukça pratik geldi ve bence gençlerde oldukça popüler olacak bir krem
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze K.
Gamze K. · 50 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
DAHA ÖNCE BAŞKA MARKANIN KULLANMIŞTIM VE KIYAFETLERİME BULAŞMIŞTI VE TOPAKLA NAN BİR GÖRÜNTÜSÜ VARDI KESİNLİKLE BUNDA ÖYLE BİR SIKINTI YAŞAMADIM RENK SÜPER KIZIMDA KULLANIYOR SEVEREK KULLANIYORUZ. TEŞEKKÜR EDERİZ :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.