Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
L'Oréal Paris Colorista Hair Make Up - Red
amazon-image
L'Oréal Paris Colorista Hair Make Up - Red

L'Oréal Paris Colorista Hair Make Up - Red

L'Oréal Paris Saç Boyası 
  3.94  (954 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

-1 Gün Kalıcı Saç Makyajı -

Hair Makeup'ı saç boyalarıyla karıştırma, o senin saç makyajın! Anında gözle görülür renk sonucu verir. Durulama gerektirmez, bulaşmaya karşı dayanıklıdır**. Uygulama sonrası saçında hafif bir doku hissedebilirsin. Sadece ilk şampuanlamaya kadar kalıcıdır. Kendi tarzını yaratmak için Hair Makeup serisinden birkaç rengi karıştırabilirsin! 

Nasıl Kullanılır?

Hair Makeup'ı sadece saç uçları ve tutamlarına uygula - Dikkat! Hair Makeup tüm saça uygulanmaz. Saç uçlarına ve tutamlarına uyguladığın Hair Makeup'ı kurumaya bırak veya kurutma makinesi ile kurut ve saçlarını tara. Saç uzunluğuna ve yapısına göre etkisini göstermesi 10-20 dakika sürebilir. Eldiven kullanmana gerek yok!

**Kuruduktan sonra

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%38
%25
%21
%8
%2
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ayşegül A.
Ayşegül A. · 28 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Herkese merhaba😋 Günlük hayatımızda istediğimiz ruju,göz farını değiştirip yenisini sürebiliyoruz.Lorealparis in bu #colorista ürünüyle de saçlarınızla istediğiniz gibi oynayabilir istediğiniz renk yapabilir beğenmezseniz bir yıkamaya hemen çıkarabilirsiniz🎉 Üstelik 12 farkli renk seçeneğiyle de istediğiniz rengi seçebilirsiniz👍🏼 Ürünü kullandıktan sonra saçlarınızı yıkamanıza gerek yok🚫 Eldiven kullanmanıza gerek yok🚫 Sadece ürünü sürdükten sonra sürdüğünüz saç tutamını saç kurutma makinesiyle kurutmanız yeterli olacaktır.✔ Son olarak saçınıza istediğiniz şekli vererek güne hazırsınız♀️🤹‍♀️🤹‍♀️ Artık saçlarımıza da makyaj yapmanın zamanı geldi bence kızlaar🙈🙈💪
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sibel Ş.
Sibel Ş. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şimdiye kadar kullandığım en güzel geçici saç boyasıydı. uygulaması saçlarım kıvırcık olduğu için buklelerime zarar vermeden uygulamaya çalıştığım için epey vaktimi aldı ama renk çok keyifliydi :) ve herkes saçlarımı gerçekten kırmızıya boyadığımı sandı. saçımda 2 gün kaldı ve yastığıma çok az bulaştı. saçlarımı yıkadığımda da çok hafif bir pembelik kaldı ama benim için bir problem teşkil etmedi ikinci yıkamada tamamen saçlarımdan aktı gitti. mavi rengini de almayı düşünüyorum kırmızı pek rengim değilmiş :) bu tarz çılgınlıklar yapmadan önce böyle ürünler kullanılarak yakışıp yakışmayacak olan saç renkleri denenebilir bence bu harika birşey!! :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buket K.
Buket K. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullanmadan once arkadaslarimdan olumsuz yorumlar almistim. Urunun sprey seklinde oldugunu ve kullanirken her yere bulastigini, ellerden cikmadigini ve kiyafete bulastigini soylemislerdi. Fakat urunu actigimda sprey seklinde olmadigini gordum. Bu kesinlikle cok iyi bir sey. Sanirim arkadaslarim baska bir urunden bahsettiler. Urunu denedigimde saclarim sari oldugu icin renk cok guzel durdu. Ellerimdeki boya hic kalinti yapmadi, hic kiyafetime sicrama bulasma olmadi. Sacimi yikadigimda ise boya cok cabuk akti gitti. Urun performansi bekledigimden cok iyi cikti ve herkese bunu anlatarak olumsuz yorumlari elimine ettim:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ebru Ç.
Ebru Ç. · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Deneme ürününü bir festivale giderken saçımın bir parçasına uyguladım. Saçımın rengi zaten sarı olduğu için kolay uygulayabildim. Yıkadıktan sonra kalan renk oldukça pastel bir renkti. Saçımın koyu renkli yerlerinde rengin pek tuttuğu söylenemez. Açık renkte hemen uygulanabiliyor. Yaklaşık 5 gün kadar saçımdan akmadı. Daha önce aynı ürünün mavi rengini kullanmıştım. Aynı şekilde memnun kaldığım bir ürün. Çok renkli saçlara günlük yaşamda pek cesaret edemiyoruz. Colorista ürünü ile birkaç gün renkli saç keyfi yaşayabilme şansımız olması gerçekten iyi. Pastel renk tonlarını tercih eden biri olarak Colorista ürünlerinin renkleri tam benlik. Çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep b.
Zeynep B. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün piyasada ki yıka aksin bazında sac boylarına gore oldukça basarili Terleme sırasında vs.akma bulaşma yapmıyor Saca uyguladığınızda sacta diğer ürünler de de olduğu gibi kuru ma oluyor ancak saçı bir serum ile nemlendirirseniz kuruluğu minimuma düşürebilirsiniz. Fonle sabit lediginizde siz yikayana kadar renge bir solma silinme olmuyor. Her ne kadar sari saçlarda başarılı yoz desede urun pigment bakımından yoğun ve kendini koyu renk saçlarda da güzel bir geçiş olarak gösteriyor. Oldukça başarılı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ümmü Aladağ
Ümmü Aladağ · 36 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımı yıpratacağından korktuğum için ve orijinal rengini sevdiğim için boyatmamıştım. Ama içimde hep farklı renkleri deneme isteği vardı işte bu ürün tam olarak buna karşılık. Saçlarının boya ile yıpranmasından korkanlara bire bir üstelik aynı saç rengiyle uzun süre kalmıyorsun her gün farklı renkle gezebilirsin☺️ Evet diğer tüm renklerini alıp çılgın saçlarımla tarz yapmaya hazırım teşekkürler loreal
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buse K.
Buse K. · 27 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçım sarı olduğu için ürünün rengi saçımda çok etkiliydi. Üstme bulaşma , saçımda yıpranma olmadı ve 1 şampuanlamada tamamen saçımdan arındı. Saçımı gerçek anlamda boyatmada kararsız kalıp, hevesimi almak için bana yeterli geldi. Sonuçta asıl saç boyaları saçı yıpratırken , loreal in hair makeup serisi saçı yıpratmadan güzel bir tatmin sağlıyor. Birdaha alır mıyım? Evet çok defa alıcam gibi duruyor, renkleri karıştırıp denemek istiyorum 🙈😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Göksu Y.
Göksu Y. · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde saçlarımı boyayan bir insan olarak boyalara ayrı bir ilgim olduğunu söyleyebilirim. Ama daha önce bu ürünü denememiştim. Boyanın saça uygulanması oldukça pratik. Normalde sarı saça uygulanması gerektiği yazıyor ama saçım daha koyu olmasına rağmen yine de boya tuttu. Ürünün tek kötü yanı boyayı kullandıktan sonra saçta kuruluk yapıyor olması.Onun dışında başarılı bir ürün ileride de alabileceğim ürünlerden.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selin I.
Selin I. · 26 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü oldukça beğendim,uygulaması oldukça kolay.Sadece sürme aşamasında havlu kullanmakta fayda var çünkü etrafa bulaşıyor,yıkandığında çıkıyor fakat dikkatli olmakta fayda var.Rengi oldukça yoğun ve hoş.Çıkarılmak istendiğinde ise sadece suyun altına girmek yetiyor kendiliğinden akıyor zaten.Elime geçerse diğer renklerini de kullanmak isterim,gayet güzel bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Funda K.
Funda K. · 32 · Edirne
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kolayca sürülüyor. Çabuk kuruyor ve bulaşmıyor. Saç diplerim geldiğinde geçiçi kapatmak içinde kullanılabilir bence. Sarı rengi, siyah rengi ve kahve rengi var mı bilmiyorum ama o renklerde olsa süper olur. Saçında beyazlık olan bir kişide siyah rengiyle bir günlük kapatsa veya diğer renklerle kapatsa çok güzel olur gibi düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.