Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
LİST FLAVOURS KARAMELİZE SOĞAN & BALZAMİK SİRKELİ YER FISTIĞI
amazon-image
LİST FLAVOURS KARAMELİZE SOĞAN & BALZAMİK SİRKELİ YER FISTIĞI

LİST FLAVOURS KARAMELİZE SOĞAN & BALZAMİK SİRKELİ YER FISTIĞI

List 
  4.22  (2913 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Taptaze yer fıstıkları ile karamelize soğan ve balzamik sirke sosunun birlikteliği ile ortaya çıkan List Flavours Karamelize Soğan & Balzamik Sirkeli Yer Fıstığı benzersiz bir lezzete sahiptir.

Aynı zamanda yüksek bir protein kaynağı olan yer fıstığı, proteinin yanı sıra biotin, bakır, niasin, folat, manganez, E vitamini, tiamin, fosfor ve magnezyum gibi birçok vitamin ve mineral için iyi bir kaynaktır.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%48
%21
%9
%5
%3
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Fatma a.
Fatma A. · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Balzamik sirkeli ve karamelize soğanlı olan lezzeti denedim ve aşık oldum 😍 o nasıl bir lezzet yahu? Karamelize soğanın ve Balzamikin o tatlılığı çok güzel lezzet vermiş fıstığa. Soğan ve sirke söz konusu olduğunda akla "acaba kötü mü kokar?" sorusu her zaman gelir fakat kokusu da kötü değil. Bir oturuşta yarım kilo yerim, yedikçe yediren bir lezzeti var çok sevdim🤩 ayrıca çok tazeydi(paket 14.11.2022de üretilmiş. Ben 17 aralıkta tükettim. Çok tazeydi. Belki uzun süre beklese bayatlar mıydı acaba diye düşündüm) . Çıtırlığı idealdi. Yedikten sonra eller vıcık vıcık yağ da olmadı, azıcık yağlandı ama o kadar da olsun 😂 Ürünün belki de tek kötü tarafı içeriğinde palm yağı ve fruktoz içermesi ayrıca çok yüksek kalorisi(100gr/540 kalori). Kimler sever? : Tatlı-tuzlu tatları bir arada yemeyi sevenlerin hoşuna gider. Bir de biftek ve soğanlı cips severler buna bayılır! Yeni lezzetleri severler bunu kesinlikle denemeli! Kimler sevmez? ": "soslu fıstık ya tuzludur ya tatlı, bir arada olmaz"cıların hoşuna gitmez. Yeni lezzetler denemeye kapalı kişilerin hoşuna gitmez. Onlar markanın daha bilindik tatlarını(peynirli, acılı gibi) deneseler daha memnun kalırlar.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rabiatül Adeviye K.
Rabiatül Adeviye K. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde kuruyemiş olarak çok fazla yer fıstığı arayan bir insan değilim ama BAYILDIM bu ne kadar lezzetli bir şey hem taze hem lezzetli sos olarak mükemmel sadece sirkenin tadını bir tık daha almak isterdim karamelize soğan tadı baskın. Daha önce bu ürünle tanışmadığım için pişmanım desem yeridir. Çok çokk beğendim bundan sonra herkese tavsiye edeceğim 😍😍😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şevval Y.
Şevval Y. · 26 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ağızda bırakdığı hafif ekşisi tada bayıldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra A.
Büşra A. · 25 · Kırklareli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
tadı insanı boğmuyor ve farklı bir lezzet çok hoşuma gitti
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Candan Yüksel
Candan Yüksel · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sosu tazeliği gayet güzel lezzetli
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem Ç.
İrem Ç. · 38 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sade yer fıstığı yemeyi sevmem. O çok bilinen markanın soyulmuş tuzlu olanını yerim sadece. Tuzlu bir şeyler yeme krizi geçirirken nasıl bir şeymiş diye açtığım paketi kimseye vermeden kendi başıma tükettim. Evdekilerde beğendi. Tatlı, tuzlu, ekşi böyle güzel bir tadı var. Tadı bir süreden sonra baymıyor insanı. Paketi sağlam. Tazeliği de güzel. Yer fıstığı sevmeyen biri için bile alınıp şans verilebilecek bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşen B.
Gülşen B. · 41 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
soğan tadı çok yoğun olması bir tık ağır geldi fakat yine de lezzeti, tazeliği, paketlemesi çok güzeldi. markadan daha önce alışveriş yapmamıştım fakat denebunu ile tanımlanmış indirim kuponunu değerlendirerek 1000 tlnin üzerinde bir sürü daha yeni tarihte paketlenmiş, çantaya atıp çıkmalık, lezzetli kuruyemişler aldık. kesinlikle tavsiye ettiğim bir marka oldu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nedime A.
Nedime A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk ağzınıza aldığınızda sosun bollugu ve lezzeti fark ediliyor. Ama öncesinde fark ettiğim şey; fıstıkların tazeliği. Gerçekten ağızda kıtır kıtır. Diğer sosları ve ürünleri de en kısa sürede bir şans vereceğim. sadece biraz yogun bir tadı var, her gün tüketilmez :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu G.
Burcu G. · 26 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
fıstık tüketen bir insan değilim ama bunu ciddi manada beğendim. paket zaten o kadar sıkıydı ki elle açamadık 3 kişi,koruma ve tazelik olarak çok iyiydi. sosları da fıstığa güzel bir tat kazandırmış yemesi zevkliydi, tekrar alırım kesinlikle fıstık sevenler daha çok beğenecektir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda B.
Seda B. · 27 · Giresun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
farklı soslarla birlikte yer fıstığını seviyorum. karamelize soğan la birlikte tatlımsı bi tadı var sirke de ekşilik vermiş . hem tatlı hem ekşi güzel bir tadı var. ayrıca bazı markalarda ki gibi çürük fıstıklar yoktu içinde gayet tazeydi bayat ve yumuşak da değildi. tekrar alabileceğim güzel bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.