Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Lipton Yeşil Çay Osmanthus Çiçek Bahçesi
amazon-image
Lipton Yeşil Çay Osmanthus Çiçek Bahçesi

Lipton Yeşil Çay Osmanthus Çiçek Bahçesi

Lipton 
  4.36  (8480 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Lipton Yeşil Çay Osmanthus Çiçek Bahçesi

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%57
%25
%9
%4
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Gülfidan K.
Gülfidan K. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yeşil çayın o alışılagelmiş, bazen buruk veya acımtırak tadını sevemeyenlerdenseniz bu çaya kesinlikle bir şans vermelisiniz. Osmanthus çiçeğinin kattığı hafif meyvemsi ve tatlımsı aroma, yeşil çayın sertliğini inanılmaz güzel dengelemiş. Kokusu zaten paketi açar açmaz sizi büyülüyor, bardağa doldurduğunuzda ise buram buram çok zarif bir çiçek kokusu yayılıyor. Gün içinde hem kendime sakin bir mola vermek hem de hafiflemek için favori tercihim oldu. İçimi o kadar yumuşak ve keyifli ki, gün boyu bıkmadan içebilirim. Kesinlikle stoklanası bir lezzet.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren V.
Ceren V. · 27 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Lipton Yeşil Çay Osmanthus Çiçek Bahçesi’ni ilk defa denedim ve gerçekten farklı bir aroma sunduğunu söyleyebilirim. Osmanthus çiçeğinin hafif çiçeksi ve biraz da kayısıyı andıran tatlı kokusu yeşil çayın sertliğini oldukça yumuşatmış. İçimi çok hafif ve ferah, özellikle sakin bir mola vermek istediğim anlarda keyifle içebileceğim bir çay oldu. Kokusu demleme sırasında bile ortama hoş bir aroma yayıyor. Klasik yeşil çaydan sıkılanlar için güzel ve farklı bir alternatif bence.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Türkan S.
Türkan S. · 32 · Ordu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Osmanthus çiçeği ile zenginleştirilmiş bu özel seri hem lezzet hemde keyif açısından klasik yeşil çay deneyimini bambaşka bir seviyeye taşıyor. Yeşil çay yapraklarının hoş kokulu osmanthus çiçeği ile harmanlanması sayesinde ortaya çıkan bu özel karışım hafif, ferahlatıcı ve dengeli bir içim sunuyor. Bu özel yeşil çay yoğun ve sert tatlardan hoşlanmayanlar için ideal bir alternatiftir. Günün her saatinde rahatlıkla tüketilebilecek bu çay özellikle hafif ve aromatik içecek arayanların favorisi olmaya aday.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem M.
Özlem M. · 25 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yeşil çayın o klasik tatsız halinden eser yok bunda. Osmanthus çiçeği öyle güzel bir aroma vermiş ki hafif kayısı gibi bir tat geliyor, içmesi baya keyifli. Kokusu zaten ayrı güzel, bardağı eline alınca içtikçe içesin geliyor. Sanki çiçek bahçesinde geziyormuşsun gibi bir his veriyor. İçimi yumuşak, boğmuyor. Şekersiz içiyorum normalde zorlanırım ama bunda hiç ihtiyaç duymadım. Klasik yeşil çaydan sıkılan varsa kesin seveceği bir şey bence.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gözde U.
Gözde U. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Osmanthusu ilk defa bu çay ile duydum, daha önce bilgim olan bir bitki değildi. Biraz merak biraz önyargı ile yaklaştım ama şaşırtıcı bir biçimde çok beğendim. Acılık vs hiçbir şey yok. Tadına bayıldım. Hafif tatlımsı, hafif vanilyamsı gibi ama vanilya gibi de değil, anlatması zor ama ara ara içmeyi istediğim bir çay oldu. Ayrıca yeşil çay ile çokkk iyi olmuş, yeşil çayı sade içemeyen biri olarak bu aromanın hep raflarda kalmasını istiyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aşkım Devrim B.
Aşkım Devrim B. · 35 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yeşil çaydan ziyade sanki bir çiçek bahçesinde geziyormuşsunuz hissi veriyor. Osmanthus çiçeğinin o kendine has, hafif kayısıyı andıran tatlı aroması yeşil çayın burukluğunu tamamen silip atmış. Kokusu o kadar zarif ki, bardağı elinize aldığınız anda sizi dinlendiriyor. Klasik yeşil çaylardan sıkılanlar ve daha 'gurme' bir tat arayanlar için kesinlikle doğru tercih. İçimi çok yumuşak, şeker ilavesine hiç gerek duymadan keyifle içiliyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zerrin A.
Zerrin A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Lipton’un Osmanthus çiçeği aromalı çayını denedim, kokusuna tadının o yumuşaklığını çok sevdim. Hafif çiçeksi ve biraz meyvemsi bir koku geliyor, bu da çaya hoş bir ferahlık veriyor. Klasik yeşil çaylardan sıkılanların mutlaka denemesi gereken bir çay. Çiçek aroması çok baskın olmadığı için dengeli bir tadı var. Günlük rutinime ekledim her mola verdiğimde bir fincan içiyorum. Teşekkürler dene bunu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza Ş.
Beyza Ş. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yeşil çaydan öte tanıdık bir koku ve çiçek bahçesinde geziyormuşsunuz hissi veriyor. Osmanthus çiçeğinin özel kayısıyı andıran hoş aroması normal yeşil çayın tatsızlığını tamamen yok etmiş. Kokusu o kadar hoş ki, bardağı elinize aldığınızda hiç bitmesin istiyorsunuz. Klasik yeşil çaylardan sıkılanlar ve daha özel bir tat arayanlar için kesinlikle doğru tercih. İçimi yumuşak, şeker ilavesiz ve şekersiz oluşunu çok sevdim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşegül T.
Ayşegül T. · 22 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yeşil çaydan ziyade sanki bir çiçek bahçesinde geziyormuşsunuz hissi veriyor. Osmanthus çiçeğinin o kendine has, hafif kayısıyı andıran tatlı aroması yeşil çayın burukluğunu tamamen silip atmış. Kokusu o kadar zarif ki, bardağı elinize aldığınız anda sizi dinlendiriyor. Klasik yeşil çaylardan sıkılanlar ve daha 'gurme' bir tat arayanlar için kesinlikle doğru tercih. İçimi çok yumuşak, şeker ilavesine hiç gerek duymadan keyifle içilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melisa T.
Melisa T. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Lipton’un Osmanthus çiçeği aromalı çayını denedim, kokusunu ve tadının o yumuşaklığını çok beğendim. Hafif çiçeksi ve biraz meyvemsi bir koku geliyor, bu da çaya hoş bir ferahlık veriyor. Zaten osmanthus çiçeği sindirimi de destekleyen bir bitki olması sebebiyle benim oldukça hoşuma gitti. Ekstra olarak rahatlatıcı, insana dinginlik veren bir hissiyatı da var. Günlük rutinlerim arasına girebilecek bir ürün. Teşekkürler Lipton, teşekkürler denebunu :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.