Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Lipton Chai Tea Latte
amazon-image
Lipton Chai Tea Latte

Lipton Chai Tea Latte

Lipton 
  3.92  (12420 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Büyüleyici baharatlar, süt ve çayın etkileyici tatlarıyla buluştu, café keyfini evinize getirdi.

Tarçın, zencefil, karanfil ve kakulenin kokusu ve lezzeti şimdi anında bardağınızda.

 

Nasıl kullanılır?

Hazırlama talimatları:

  1. Paket içeriğini kupanıza dökün.
  2. Üzerine 180 ml taze kaynamış su ekleyin ve karıştırın.
  3. Chai Tea Latteniz hazır, afiyet olsun.

Kullanım önerisi:

  • Daha sütlü bir tat için su yerine kaynamış sıcak süt ile hazırlayabilirsiniz

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%40
%25
%13
%8
%5
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Cemre T.
Cemre T. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde hazır karışım kahveleri tüketmeyi tercih etmiyorum. Paketi açtığımda nefis bir koku yayıldı. Sütle hazırlamayı tercih ettim, sütü koymaya başladığımda erimeye ve köpürmeye başladı. Çok hızlı çözüldü ve dokusu çok iyiydi. Üstü köpük köpük oldu tam anlamında latte görüntüsü oluştu. Tadı da görüntüsü kadar iyiydi. İçtiğim an Starbucks aklıma geldi çok yakın bir tattı. Şeker oranı bakımından çok daha iyiydi. Hazır kahveler konusunda tabularımı yıktı diyebilirim. Kullanmaya devam edeceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emrah Kaya
Emrah Kaya · 33 · Ağrı
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle bu ürünü ilk defa görüp ve denedim. Paketi açmadan da tarçınlı olduğunun farkında değildim. Paketi açar açmaz gelen tarçın kokusu beni benden aldı. Normalde latte seven bir insan değilim ama bu ürünün kokusuna, yoğunluğuna ve tadına bayıldım. Kesinlikle tavsiye edeceğim ve bundan sonrada hayatımda olacak bir ürün. Denebununda denediğim ilk ürün ve hayatımda hiç çıkarmayacağım bir lezzet oldu. Buna vesile olduğu için Denebunuya ve böyle güzel bir ürün için Liptona teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nazlı Ö.
Nazlı Ö. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün chai tea latte içimini tad olarak kesinlikle yakalamış. Ancak şeker dengesi biraz daha az olursa (puan kırma sebebim) çok daha keyifli bir içim sağlayacağını düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilara Y.
Dilara Y. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu tadı ve pratikliği açısından gayet başarılı bulduğum bir ürün oldu. Beğenerek içtim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sema A.
Sema A. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şeker tüketen birisi olmadığım için bana aşırı şekerli geldi şekeri biraz azaltılabilir zencefil aroması çok fazla geliyor kıvamı 1 bardak için gayet yeterli
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatmanur V.
Fatmanur V. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Meşhur kafede ictigime benziyor ama sütle hazırlamanız tavsiye ederim ozaman kıvamı daha iyi oluyor yani az bir sıcak suyla önce cozundurun sonrası sıcak veya soğuk süt ekleyin ben soğuk süt denedim üstüne buz ve krema ve tarçın serptim gayet hafif içimi yumuşak bir içecek oldu sıcağı kış aylarında güzel gidecek aslında ekonomiye bakarsak fiyat iyi ama normal şartlarda olsa 2,5₺ yi geçmese iyidir derdim Lipton başarılı bir ürün başka çeşitlerde bekliyoruz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kerime Karataş
Kerime Karataş · 32 · Düzce
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dısarda ki lattelere aşıstıgımız icin bir tık farklı geldi ama evdeysem içerim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinem O.
Sinem O. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben paket kahveleri pek tercih etmezdim ama son zamanlarda oldukça yaygın ve sevilen bir ürün oldukları için bende bir şans verip denedim bu kahveleri bende tat ve kıvam olarak beğendim kokusu zaten efsane böyle tatlı tatlı tarçın kokusu geliyor. Sadece laktozsuz süt tüketenler için bence bu paket kahvelerde laktozsuz sütlü seçeneği olmalı onun dışında efsane bir ürün severek içtim. Deneme şansı için teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra Ş.
Esra Ş. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kahve tüketmeyi fazla tercih etmeyen biriyim reflü problemim nedeni ile diğer kahveler şişkinlik yapıyor fakat bu kahvenin içerisinde ne varsa asla o şekilde bir durum yaşamadım açıkçası gelen ürünü kullanmayacaktım fakat kokusu beni cezbetti hafif sahlep kokusu var gibiydi daha büyük paketleri varsa tercih ederim çünkü tek kupalık kahve için 3.95 TL fazla olabilir mutlaka ekonomik paket çıkarılmalı 250 gr gibi 🌿
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülay Ö.
Gülay Ö. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kez denedim tadı beklediğimden daha güzeldi bu tarz ürünleri sütle içerim su ile yaptığım halde bunun tadı mükemmelmeldi eşimle beraber bir bardaktan içtik oda tadını çok beğendi aromasıda iyiydi bu ürün benden tam not aldı bir kaç tane daha olsa içerdim 😊 o derece beğendim kısaca benim damak tadıma uydu sadece fiyatının biraz daha uygun olmasını mümkünse rica ediyorum böyle güzel bir tadı daima içebilmek için teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.