Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vichy Liftactiv Glyco-C Leke Karşıtı Ampul
amazon-image
Vichy Liftactiv Glyco-C Leke Karşıtı Ampul

Vichy Liftactiv Glyco-C Leke Karşıtı Ampul

Vichy  · www.vichy.com.tr
  4.52  (703 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

LEKE KARŞITI SÜPER DOZUNUZ

  • Vichy’den leke görünümünü, cilt tonu eşitisizliklerini ve ışıltı kaybını hedefleyen yeni ampuller. %10 Glikolik Asit Kompleksi ile birleştirilmiş güçlü Vichy Volkanik Suyu ve Cg Vitamini içeren formülü ile leke görünümünü hedefler. Kanıtlanmış etkinlik.

Nasıl Kullanılır?

  1. Ürünü dik tutup ampulün baş kısmına vurun. Böylece tüm ürünün ampulün altına inmesini sağlayın.
  2. Ürünü bir peçete yardımı ile iki elinizle üstten tutarak kırın.
  3. Plastik aplikatörün kapağını çıkarabilmek için başlık kısmını çevirin ve kenara koyun. Aplikatörü ampulün üzerine yerleştirin ve sıkıştırın.
  4. Ampulü aşağı doğru döndürün ve nazikçe sallayın. Plastik aplikatörün kenarlarından bastırın ve tek bir uygulama için ampulün yarısını avucunuza dökün. Kirpik çizgisinden kaçınarak, ürünü tüm yüzünüze, boynunuza ve göz çevresine uygulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%61
%24
%5
%3
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Evrim A.
Evrim A. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü parmaklarımla cildime yedirdim hafif bir yanma oldu ama uzun süreli olmadı. İlk sürmede bile etkisi hissediliyor gerçekten. Cildimi direk yumuşattı bu yönünü çok sevdim bir nem maskesi uygulamış kadar oldu neredeyse. Cildim lekeli bir yapıda özellikle güneş lekesi çok fazla var, uzun vadede değerlendirip leke için etkisini bildireceğim . Şuna için oldukça beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşegül D.
Ayşegül D. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün ampul acisi oldukca kolay yaninda bulunan damlalik kullanimi çok kolay kokusuz bir ürün damlalikla yuze idareli bir dagitma saglanabiliyor yüzüme uyguladigimda ferah bir his verdi yagli bir his yok su gbi ancak ciddi nemlendirdi uzun süre aydınlik ve yenilenmis bir his verdi gayet kullanisli bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeliha Irmak U.
Zeliha Irmak U. · 32 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sivilce lekelerim çok sayıda ve tam lekelerden kurtuldum derken bir kaç sivilcenin çıkmasıyla süreç başa sarıyor. Bu sebeple düzenli olarak leke karşıtı ürünler kullanmam gerekiyor. Vichy'nin bu ürünü c vitaminiyle birlikte harika bir iş çıkarıyor. Daha ilk uygulamada etkisini gördüm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bilge A.
Bilge A. · 26 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Baya beğendim. İlk kullanmamda bile fark etti o kadar güzel ki. Normalde cildim yağlıdır ve her şeyi süremem. Bunun yapısı falan da yağ gibi değil. Su gibi ve çok hızlı emiliyor. Yumuşacık yapıyor. Bir de kullandıktan sonra yüzümde belli bir parlama oldu. Düzenli kullanımda lekelere de iyi geleceğini düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma T.
Fatma T. · 48 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kullanımda bile yüzümdeki sivilce izlerinde açılma oldu.Sabah gördüğüme inanamadım.Harika bir yumuşaklık verdi.Cildim çok hassas asla bir yanma kızarıklık olmadı.Cildimde kolay emildi ve asla bir his bırakmadı.Ne diyebilirimki tek kelimeyle harika hemde tek ampulde harika sonuç.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mine A.
Mine A. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Exclusive kutularda ikinci kez deneyisim. Zaten bu urun icin aldim iki kere exclusive kutu. Icerigi harika. Piyasadaki en iyi c vitamini formuna sahip urunlerden. Ampul formunda olmasi c vitamininin kolay bozulmasi riskinden koruyor. Glikolik asit sayesinde cildin ust yuzdyininsoyarak yeniliyor. Kapali komedonlarima cok iyi geldi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
AYŞE Ç.
Ayşe Ç. · 42 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün serum formunda olması kullanışlı olmus .en azından doz ayarlanabiliyor.Kolay emiliyor.Etkili oldğunu söyleyebilirim.Memnun kaldım ve ürünün devamını gidip aldım.Tavsiye ediyorum.Cilt lekelerine karşı etkili olduğunu gözlemledim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 29 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çook etkili. İlk kullanımda bile gözle görülür şekilde koyu lekeleri açıyor. Sadece fiyatı biraz pahalı. Onun dışında harika. Kullandığımda sivilce veya herhangi bir cilt problemi oluşturmadı. Tekrar kullanmayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslı K.
Aslı K. · 36 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün çok güzel. tek kullanımlık tüpünü aldım. ayrıca kokusunu da sevdim. ancak 10 lu tüpleri çok pahalıya gelebiliyor. bu tarz kampanyaların olması bizim buradan bu ürünü sık almamızı kolaylaştırır doğrusu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hatice T.
Hatice T. · 24 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bence boyuna ve 2 gün kullanmama rağmen etkisi çok iyiydi. özellikle çenem ve alnımdaki koyu lekeleri açtığını ve yüzümü parlattığını söyleyebilirim. ben çok memnum kaldım onlu kutusunu da almayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.