Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vichy Liftactiv Collagen Specialist Yaşlanma ve Kırışıklık Karşıtı Bakım Kremi
amazon-image
Vichy Liftactiv Collagen Specialist Yaşlanma ve Kırışıklık Karşıtı Bakım Kremi
Vichy Liftactiv Collagen Specialist Yaşlanma ve Kırışıklık Karşıtı Bakım Kremi
Vichy Liftactiv Collagen Specialist Yaşlanma ve Kırışıklık Karşıtı Bakım Kremi
Vichy Liftactiv Collagen Specialist Yaşlanma ve Kırışıklık Karşıtı Bakım Kremi

Vichy Liftactiv Collagen Specialist Yaşlanma ve Kırışıklık Karşıtı Bakım Kremi

Vichy  · www.vichy.com.tr
  4.63  (3122 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Yeni geliştirilmiş formüle sahip Collagen Specialist krem, ci̇ltte 3 kat daha fazla kolajen üretimi** için 3 kat daha fazla pro-kolajen peptid ile konsantre edilmiştir.

Bu krem, ciltteki kolajen kaybı sebebiyle oluşan yaşlanma belirtilerinin görünümünü azaltmak için yaşlanma karşıtı bir performans arayan kadınlar için önerilir.

**In vitro test

FAYDALAR

  • Kırışıklıkların görünümünü azaltır.
  • Cilt daha elastik hissedilir
  • Cilt tonunu eşitler.

KLİNİK OLARAK KANITLANMIŞ ETKİNLİK

  • Kadınların %96’sı için kırışıklık görünümü azalmıştır*
  • Deneyenlerin %77’si için daha sıkı hissedilen bir cilt**
  • Deneyenlerin %87’si için daha pürüzsüzhissedilen bir cilt**

* Klinik çalışma, 58 kadın, 8 hafta

** Tüketici testi, 90 kadın, 8 hafta

İÇERİK

  • 3 kat daha fazla Pro-kolajen peptitleri*
  • Vitamin CG

DOKU

  • Kremsi dokusu rahat bir his bırakır.
  • Cildi anında daha pürüzsüz hisseder.
  • Cilt nemlenmiş ve rahatlamış hisseder.
  • Hızlı emilen, yağlı ve yapışkan his bırakmayan doku.

*Önceki formüle kıyasla

Nasıl kullanılır?

  • Her sabah ve akşam kuru cilde tek başına uygulayın.
  • Göz çevresi ile temasından kaçının.

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%64
%23
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İnanılmaz beğendim. Dokusu, emilimi, yüzümde bıraktığı his ve kokusu harika. Cildimi aydınlattığını gözle görülür bir şekilde fark ettim. Serumu ile birlikte kullandığımda çok daha etkili oldu. Sivilcelenme yapmadı. Ayrıca muhteşem bir makyaj altı bazı bence. 10 üzerinden 10 veriyorum. Kesinlikle kullanmaya devam etmeyi düşünüyorum, bana çok iyi geldi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nur A.
Nur A. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kullanım sonrası ciltte bıraktığı his çok güzel, yapışkan his asla yok; güzel nemlendiriyor ama yaplandırmıyor da(sivilce, komedon vs oluşumu yapmadı). Yumuşacık bir cilt sahibi oluyorsunuz. Uzun süreli kullanımdaysa ince çizgilerin görünümlerini azalttı; devamlı kullanımda daha çok işe yarayacağını düşünüyorum. Kullanmaya devam edeceğim yegane nemlendiricilerimden oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem Ö.
Özlem Ö. · 46 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kremi yüzüme uygulamam ile dakikalar içerisinde farkını anladım.Yumuşacık kadife gibi bir cilt.Daha önce kullanmış olduğum kremlerde alerji sorunu yaşıyordum.Gözlerimde yanma oluyordu.Ama ürün mükemmel.Resmen yüzümün hafiflemiş olduğunu hissettim.Pamuk gibi.Kuru ama nemli :) Bundan sonra bu üründen şaşmam.Bebek gibi bir cilt.Teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem a.
Gizem A. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kokusu ve yapısı çok güzel ilk kullanımda iyi geliyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Senem C.
Senem C. · 42 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü çok beğenerek kullandım, hassas ve alerjen bir cildim var ve bu yüzden dolayı her kremi kullanamiyorum ama Vichy Liftactive Collagen krem yuzumde herhangi bir olumsuz etki bırakmadı. kremi 5 gün kullandiktan sonra cildim daha yumuşak daha parlak ve pürüzsüz bir hal aldı. Vichy markasini tekrar kullanirim ve Liftactive Collagen kremi tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selma Ş.
Selma Ş. · 25 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ya şaka gibi geliyor bana, İyiki iyi ki denebunu var . Ben bu ürünleri buldum ve kullandık.. Etkisini iki günde farkedebildik, set içeriği mükemmel , Kokusu hiç yokmuş gibi , Bazıları ağır olur bu hiç bir şekil böyle değil. Etkisini farkediyorsunuz hemen sihirli gibi ❤️ Yine olsa yine alırım iyiki aldım 1 ay sonunda ne olacak çok merak ediyorum❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Murat S.
Murat S. · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Makyaj malzemeleri kullanmiyorum. Yüzüm icin sadece nemlendirici kullaniyordum. Nemlendirici ile birlikte bu ürünü kullanmaya basladıktan sonra bir hafta icinde cildimin sıkılastığını ve renginin esitlendigini fark ettim. Yakinlarim tarafindan da makyaj yapmaya mi basladin yorumlari aldim. Kullanmaya devam edeceğim. (Ürün kullanicisi G.Y. 39 yas kadın)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem A.
Gizem A. · 30 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha kullanmaya baslayali 1 hafta olmadi ve bazi aksamlar surmeyi unutmama rağmen yüzüme verdiği hissi size anlatamam. Kuru bir cilde sahibim hem nemlendirip hem de bu pürüzsüzlüğü yakalaması mükemmel. Hele kokusuuuu beni benden alıyorr. Bunun parfümü var mı acaba yoksa da üretilsin bence . Güzel bir deneyim oldu Denebunu sayesinde tanışmış olduk çok teşekkür ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine K.
Emine K. · 46 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
hemen bitmesin diye gıdım gıdım kullandığım yumuşacık bir krem. bu kadar güzel bir krem için gerçekten markayı tebrik etmek lazım. emilimi süper güzel. yıkama sonrası yağlı hiç bir şey kalmıyor. kırışıklar azalıyor ve derinleşmiyor. düzenli kullanımda ciltte bütün bir görünüm bırakması sadece benim gözlemim değildir sanırım. gerçekten hakkını sonuna kadar veren bir ürün olmuş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
mehtap n.
Mehtap N. · 47 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü 6 gündür kullanıyorum, henüz çok yeni ama nemlendirmesi çok iyi.Sabahları yüzümde yastik izi ve hafif kırışıklık oluyor özellikle dudak çevrem ve burnumun kenarlarında,ürünü hafif bir masajla yedirdigimde bariz kırışıklık ve izler yok oluyor.Çok ise yarayacak gibi bence.Dokusu ve kokusu cok iyi.Keske biraz daha fazla olsa bitecek diye minik minik kullanıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.