Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vichy Liftactiv Collagen Specialist Yaşlanma ve Kırışıklık Karşıtı Bakım Kremi
amazon-image
Vichy Liftactiv Collagen Specialist Yaşlanma ve Kırışıklık Karşıtı Bakım Kremi
Vichy Liftactiv Collagen Specialist Yaşlanma ve Kırışıklık Karşıtı Bakım Kremi
Vichy Liftactiv Collagen Specialist Yaşlanma ve Kırışıklık Karşıtı Bakım Kremi
Vichy Liftactiv Collagen Specialist Yaşlanma ve Kırışıklık Karşıtı Bakım Kremi

Vichy Liftactiv Collagen Specialist Yaşlanma ve Kırışıklık Karşıtı Bakım Kremi

Vichy  · www.vichy.com.tr
  4.63  (3122 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Yeni geliştirilmiş formüle sahip Collagen Specialist krem, ci̇ltte 3 kat daha fazla kolajen üretimi** için 3 kat daha fazla pro-kolajen peptid ile konsantre edilmiştir.

Bu krem, ciltteki kolajen kaybı sebebiyle oluşan yaşlanma belirtilerinin görünümünü azaltmak için yaşlanma karşıtı bir performans arayan kadınlar için önerilir.

**In vitro test

FAYDALAR

  • Kırışıklıkların görünümünü azaltır.
  • Cilt daha elastik hissedilir
  • Cilt tonunu eşitler.

KLİNİK OLARAK KANITLANMIŞ ETKİNLİK

  • Kadınların %96’sı için kırışıklık görünümü azalmıştır*
  • Deneyenlerin %77’si için daha sıkı hissedilen bir cilt**
  • Deneyenlerin %87’si için daha pürüzsüzhissedilen bir cilt**

* Klinik çalışma, 58 kadın, 8 hafta

** Tüketici testi, 90 kadın, 8 hafta

İÇERİK

  • 3 kat daha fazla Pro-kolajen peptitleri*
  • Vitamin CG

DOKU

  • Kremsi dokusu rahat bir his bırakır.
  • Cildi anında daha pürüzsüz hisseder.
  • Cilt nemlenmiş ve rahatlamış hisseder.
  • Hızlı emilen, yağlı ve yapışkan his bırakmayan doku.

*Önceki formüle kıyasla

Nasıl kullanılır?

  • Her sabah ve akşam kuru cilde tek başına uygulayın.
  • Göz çevresi ile temasından kaçının.

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%64
%23
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Cansu Yağmur S.
Cansu Yağmur S. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Annem kullandı ve gerçekten çok sevdi. Çok güzel naif bir kokusu var kremi çok güzel bir yumuşaklık ve gerginlik veriyor cilde etkisine bayıldı, serumla çok güzel bir canlılık veriyor bence cilde. Özellikle ciltte renk eşitsizliği varsa cildi canlandırıyor. Çok sevdim tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ahsennur G.
Ahsennur G. · 22 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Akşamları cildimi tonik ile temizledikten hemen sonra kullanıyorum cilt hemen emiyor ve hiçbir kalıntı kalmıyor. Kısa süre içinde fark edebileceğiniz kadar hızlı etki ediyor. Cildim toparlandı, daha sağlıklı, daha canlı, daha parlak, daha güzel görünüyor ve yüzümde pürüzsüzleştirici efekt var gibi oluyor. Bu ürün tek başına da kesinlikle mükemmel ama diğer ürünler ile birlikte kullanımından da büyük etki gördümKüçülen gözenekler, temizlenmeye başlayan siyah benekler, büyümesi duran ve küçülen aktif sivilceler, hızla rengi açılan lekeler. Genel olarak bu seti aldığım için inanılmaz mutluyum cildimin uzun zamandır beklediği aslında bu ürünlermiş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz Derya Ö.
Deniz Derya Ö. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Akşamları cildimi tonik ile temizledikten hemen sonra kullanıyorum cilt hemen emiyor ve hiçbir kalıntı kalmıyor. Kısa süre içinde fark edebileceğiniz kadar hızlı etki ediyor. Cildim toparlandı, daha sağlıklı, daha canlı, daha parlak, daha güzel görünüyor ve yüzümde pürüzsüzleştirici efekt var gibi oluyor. Bu ürün tek başına da kesinlikle mükemmel ama diğer ürünler ile birlikte kullanımından da büyük etki gördüm. Küçülen gözenekler, temizlenmeye başlayan siyah benekler, büyümesi duran ve küçülen aktif sivilceler, hızla rengi açılan lekeler. Genel olarak bu seti aldığım için inanılmaz mutluyum cildimin uzun zamandır beklediği aslında bu ürünlermiş. 👏🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra K.
Kübra K. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Vichy liftactiv collagen specialist krem😍Ürünün nemlendici etkisi çok başarılı. Hafif bir yapısı var. Ciltte kusma ya da ağırlık yapmıyor. Kadifemsi bir his bırakıyor.Sadece ağır bir parfüm kokusu var. Ben daha fresh ya da kokusuz ürünleri tercih ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seren K.
Seren K. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Merhaba , Öncelikle kokusuna ba yıl dım bir ürünün kokusu benim için +1 öne geçirir. Kendimi değerli ve özel hissetmemi sağladı .. sürdüğüm zaman cildimde hafif karıncalanma hissettim ve dokunduğumda yumuşak nasıl anlatsam bilmiyorum ama yumuşak demek bile hafif kalacak bebek suratına dokunuyor hissi verdi ve yatarken kullanmıştım sabah kalktığımda aynı etki sürüyor idi.Biraz fazla sürüldüğünde rahatsızlık verici bir pütürlük geliyor insanın ellerine .. genel olarak üründen memnun kaldım tavsiye ederim ve bundan sonra vicy ürünlerinden kullanmayı düşünebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevim Z.
Sevim Z. · 36 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Alnımdaki çizgi ile fark ettim artık cildim için bir şeyler yapmalıyım (: Araştırdığımda en temiz Collagen içerik bu markanın indirim fırsatını gördüğümde denemek istedim ✌🏻 30 yaşını geçince artık birşeylerin farkına varıyor insan 😅
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seray Ö.
Seray Ö. · 24 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aslında 1 - 1,5 ay kullanıp öyle yazmak isterdim ancak yorum sürem bitecekti. Şimdiye kadar aklıma gelen her gün temiz cilde uyguladım. Cildim çok alerjiktir ama ürün herhangi bir yan etki yapmadı. Kırışıklık karşıtı olduğunu vaat ediyor henüz az kullandığım için net konuşamıyorum ama ben şuanlık memnunum üründen. Almayı da düşünürüm tekrar. Exclusive kutuda sırf Vichy var diye almıştım (aşırı geç geldi ve iletişime geçen olmadı asla) ama yine alırım büyük ihtimalle.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Feyza Ç.
Feyza Ç. · 49 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Biraz fiyatının yüksek olması nedeniyle en yargılı olarak sipariş ettiğim ancak ufacık bir miktarı ile yüzümde böyle bir etki bıraktığına inanamadığım bir ürün. Yaşım 47 olması nedeniyle cildimde azalan nem bariyerinin düzenli kullanımla tekrar düzeleceğine inandıran, ancak uzun vadede kullanıktan sonra kesin fikrimi yazabileceğim bir krem. Exclusive üyesi olmam sebebiyle fiyatını uygun almış olmam artı olarak kenarda dursun. Normal şartlarda normal fiyatını vererek almam çok mümkün değildi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 44 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürününün kırışıklık ve yaşlanma karşıtı etkisini gözle.lemek için daha uzun süre kullanıma ihtiyaç olduğu tartışılmaz ancak ürünün sürüldüğü anda ciltte oluşturduğu yumuşaklık gerçekten çok güzel. Ciltte kolayca emiliyor ve çok hoş bir his bırakıyor. Yağlı bir cildin olmasına rağmen herhangi bir yağlılık hissi uyandırmadı. Zaten vichy nin herhangi bir ürününün cildinde bir yağlanma ya da rahatsızlık hissi yaratacağını hiç düşünmedim. Kullanmayi dusunenlere kesinlikle tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denizhan S.
Denizhan S. · 41 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü 67 yaşındaki annem denedi. Öncelikle içeriği gayet iyi, herhangi bir tahriş oluşturmadı. Gündüz kullanmaya da uygun. Güzel nemlendirdi ve aydınlık verdi. Cildi güzel toparlıyor bence. Kullanımı kolay, çoğu ciltle anlaşabilecek bir ürün olduğunu düşünüyorum. Yapısı da gayet güzel. Bence olgun ciltler için güzel bir ürün fakat fiyatı biraz yüksek geldi. Vichy bizim için eskiden daha kolay ulaşılabilir bir markaydı. Umarım güzel indirimler yaparlar da tam boyunu da alırız.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.