Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vichy Liftactiv B3 Koyu Leke Karşıtı Serum
amazon-image
Vichy Liftactiv B3 Koyu Leke Karşıtı Serum

Vichy Liftactiv B3 Koyu Leke Karşıtı Serum

Vichy  · www.vichy.com.tr
  4.54  (4354 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Kutu içerisinde 2 adet bulunmaktadır.

KOYU LEKE GÖRÜNÜMÜNÜ 1 AYDA -%70’E KADAR AZALTIR*

Niasinamid (Vitamin B3), Glikolik Asitli peeling kompleksi ve Vitamin Cg içeren formülüyle, koyu lekelerin görünümünü azaltır.

  • Cilt tonunu eşitler.
  • Kırışıklıkların görünümünü azaltır.
  • Cilt ışıltılı görünür.

Vichy B3 Koyu Leke Karşıtı Serum tüm cilt tipleri için uygundur ve dermatolojik kontrol altında test edilmiştir.

  • Hızlı emilen hafif ve yağsız dokuya sahiptir.
  • Hipoalerjeniktir.

*Klinik çalışma, 1 ay sonra panelin %33’ünde hesaplanan koyu lekelerin renk yoğunluğunun azalmasında ortalama sonuç; 44 kişi üzerinde ortalama sonuç %18’dir.

 

Nasıl kullanılır?

Sabah ve akşam temiz ve kuru bir yüze birkaç damla uygulayın.

Göz ve dudak çevresiyle temasından kaçının.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%25
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Yasemin A.
Yasemin A. · 34 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Arkadaşlar ürün cidden çoookk başarılı, yüzümde alın bölgemde sonradan meydana gelen madeni para büyüklüğünde leke vardı onu neredeyse geçirdi belli olan leke görülmez hale geldi, çene bölgemde sivilcelerimden dolayı hem kararma hem de leke vardı onları yarı yarıya kadar geçirdi. Ürünü yüzünüze sürdüğünüzde yağlı olmuyor hafif yağış yapış yapısı var ama rahatsız etmiyor. Ben sonuçtan fazlasıyla memnun kaldım, Denebunu'da ürünü ilk defa kullandım 1 ml hediye ile bu kadar iyileştirme yaptı orijinal boyunda neler yapmaz sipariş verdim zaten denebunu üzerinden devamlı kullanacağım bakalım. Ben çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yasemin Ç.
Yasemin Ç. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle belirtmeliyimki beyaz tenli, çilli ve gözle görülür yüzünde lekeleri olan biriyim. Daha önce bir markanın leke açıcı kremini kullandım ama çok büyük fark göremedim. Ama kesinlikle en çok istediğim şey yüzümdeki lekelerin renginin açılması. Ürüne gelecek olursam ben gündüz yüzümü temizledikten sonra 2 gün kullanabildim. Nedeni deneme ürün boyutunun çok küçük olması ancak bu tür leke problemlerinde çözüm uzun vadeli kullanım sonrası net bir şekilde anlaşılabilir düşüncesindeyim. Bu yüzden ürün deneme boyutunun biraz daha büyütülmesi gerektiği görüşündeyim. Ürünü yüzüme sürdüğümde inanılmaz bir parlaklık verdiğini söylemek istiyorum ve çevremdeki herkeste bunu dile getirdi bu benim çok hoşuma gitti. Ayrıca bu kadar hassas bir cilde sahip olmama rağmen hiç bir kızarlıklık, kaşıntı vb durumla karşılaşmadım. Ama koyu lekelerimin açılması ile ilgili net bir yorum yapamıyorum yukarıda belirttiğim gibi bir süre kullanılması gerektiği düşüncesindeyim. Fiyat olarak biraz yüksek bir ürün ancak imkanı olanların denemesini öneririm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nilgün D.
Nilgün D. · 32 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü daha önceden duymuştum ama almamıştım denebunu kutusunda görünce çok sevindim açıkcası ve ürünün geldiği gecesi kullandım küçük tester ambalajında geliyor ve bir paketi elime döküp ısıtıp yüzüme kullandım lekelerde etkisini anlayabilmek için uzun vadeli ve düzenli kullanım gerektiyor bence. Ama ilk aşamada cildimdeki etkisi şu şekilde; nemlendirmesi çok güzel yüzünüzde aydınlık ve parlak bir görünüm elde ediyorsunuz bir iki tane akne lekem var ve açıkcası benim lekelerimde herhangi bir etkisi olmadı ama uzun vadede ve düzenli kullanımda etkisinin olucağını düşünüyorum. Ürünün fiyatı düştüğünde kesinlikle şans verip akacağım ürünlerden bir tanesi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selin Ş.
Selin Ş. · 35 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü henüz çok uzun süredir kullanmama rağmen kısa sürede gerçekten büyük bir etkisini gördüm bu yüzden düzenli kullanmaya devam edeceğim. Yüze sürdüğünüzde diğer marka ürünlerinde olduğu gibi herhangi bir ağırlık vermiyor cilde aşırı yağlı bir görüntü oluşturmuyor. Ciltle bütünleşiyor. Yanağımda koyu kahverengi bir yara isim vardı uzun süredir görüntüsünden rahatsızım ve açıkçası ilk kullanmaya başladığımda bu kadar etki edeceğini beklemiyordum. 3 kullanımda yara izim ufacık kaldı. Ben memnun kaldım kullanmaya devam edeceğim ve kullanmak isteyen herkese de tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fadime C.
Fadime C. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce bu ürünü hiç kullanma fırsatım olmamıştı. Yarı yarıya iki gün şeklinde kullandım sabah uyandığımda sürekli kendime bakasım geliyordu cildim parlıyordu bebek gibi.. gerçekten muhteşem bir ürün. Hiç kendimi bu kadar güzel hissetmemiştim🥺Hemen annemle konuştuk vichynin diğer ürünlerini de denemek istediğimize karar verdik çünkü gözle görülür bir değişim oldu böyle insanlar gün içerisinde yüzüne ne sürdün çok güzel olmuş, çok canlı duruyor dediler.. En kısa sürede bunu satın alacağım sanırım denediğim en en iyi cilt ürünü olabilir herkese tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gonca D.
Gonca D. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Atopik, alerjiye meyilli, kuru bir cildim var. Kılcal damar görünümü ve kızarıklık yer yer cilt tonu eşitsizliği sorununa neden oluyor. Bu yüzden ürün seçiminde hayli seçici davranıyorum. Bu ürün asla cildimde tepkimeye neden olmadı. İlk kullanımdan itibaren fark edilir derecede cilt tonumu eşitleyip, nemlendirdi. Aydınlık bir görünüm kazandırdı. Parfümsüz olması sebebiyle rahatlıkla tercih edilebilir. Bir kozmetik ürününün bu kadar hızlı etki göstermesi hayranlık uyandırıcı. Ürünü yakın çevremde ve sosyal medya hesaplarımdan herkese tavsiye ettim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
kübra ç.
Kübra Ç. · 31 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yaşlanma karşıtı bakımda cildin dolgunlaşmasını sağlamak için hyaluronik asit en etkili içeriklerin başında geliyor. Ciltteki dolgunluk kaybı sonrası ortaya çıkan ince çizgiler ve kırışıklıkları gidermek için de hyaluronik asit içeren serumları düzenli olarak kullanmak, gözle görülür sonuçlar veriyor Vichy yine harikalar yaratmış kullanır kullanmaz etkisini gösteren bir ürün kesinlikle ciltteki parlaklık hemen ortaya çıkıyor bı ürünü alıp uzun vadede kullanmak lazım erken yaşlarda başlanırsa bir çok sorunun önüne geçilebilir ben severek kullandım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rüya T.
Rüya T. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Leke eğilimi olan ve hafif güneş lekeleri olan bir cildin var. Özellikle yanak kısımlarımda oldukça belirginler. Her ne kadar güneş kremi kullanmaya ve güneşten kaçınmaya çalışsamda malesef kurtulamıyorum bu lekelerden. Yazın daha da belirginleşselerde kış aylarında da net belirginler. Bu ürünü gece yatmadan önce kullandım Sabah kalkıp aynaya baktığım da çok güzel bi parlama var çok hoşuma gitti. Ürünü tek seferde kullanarak büyük bi etki gözlemlemek tabiki mümkün değil. Fakat yine de çok güzel etkileri var 👍🏻 Kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün 👌🏼
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru T.
Ebru T. · 50 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildime inanılmaz iyi geldi… Daha önce niacinamide içerikli bir ürün hiç kullanmamıştım. Denebunu tarafında iki tester geldi. İki ürünüde akşam rutinimde kullandım sadece iki kullanımda bile bıraktığı etki harikaydı. Yüzümde çok koyu lekeler bulunmuyor, zaten iki kullanımda lekelerde etki almak çok zordur, fakat uygulama sonraki günde cildimin daha aydınlık ve parlak olduğunu gözlemleyebildim. Cildimde herhangi bir kuruluk veya iritasyona sebebiyet vermedi. Çene bölgemdeki bir sivilcemi bile söndürdü. Kesinlikle satın alacğım bir ürün çok memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep K.
Zeynep K. · 30 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Merhaba öncelikle denebunu size çok teşekkür ederim sizin sayenizde ürün deneyip alıyoruz ben bu üründen çok ama çok memnun kaldım göz altlarim gecrekten koyu renk mor bildiğiniz ve dışarı çıkmadan kullandım dışarısı cikicaktim herkesin dikkatini geçti ya morluklar koku halkalar geçmiş tabiki insan mutlu oluyor ben bu üründen memnun kaldım rengini hemen duzellti kesinlikle bu ürünü alıp kullanmam lazım sizlerede hepinize çok tavsiye ediyorum deneyin pişman olmucaksiniz bu arada iyi ki varsınız denebunu sayenizde on yargimi kırdım ve hemen gittim bu ürünü satın aldım teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.