Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Life by Fakir %100 Bitkisel Bazlı Sıvı Çamaşır Deterjanı
amazon-image
Life by Fakir %100 Bitkisel Bazlı Sıvı Çamaşır Deterjanı

Life by Fakir %100 Bitkisel Bazlı Sıvı Çamaşır Deterjanı

Life by Fakir 
  4.64  (3976 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

•%100 bitkisel kaynaklı aktif madde içeren Life by Fakir Sıvı Çamaşır Deterjanı ile bütün ailenizin çamaşırlarını gönül rahatlığıyla yıkarken, doğayı da korursunuz.

•Yüksek performanslı patentli formülü ile lekeleri kolayca çıkarır,çabuk durulanır, leke bırakmaz.

•Renkli, beyaz ve hassas çamaşırlarda kullanılabilir.

•Veganlar için uygundur.

•Petrol türevi aktif madde içermez.

•Boya içermez

•Dermatolojik olarak test edilmiştir.

•Sertifikalar: VEGAN ve ECOMARK


Nasıl kullanılır?

Tek kullanımlıktır

Deterjan gözüne tamamı boşaltılarak kullanılabilir.

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%59
%21
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 38 · Isparta
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü denedim ve lekeleri çıkarma performansı güzel.kıyafetleri yipratmadi vetemizlik kokusunu kesinlikle alıyorsunuz.içerik olarak zararlı kimyasallar icermemesi ve vegan olması tercih edilesi bir deterjan haline getiriyor.fiyati uygun olduğu takdirde kesinlikle bu marka ve ürünü tercih ederim.tanitim ve reklamının iyi yapılması gerekli
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
hayal b.
Hayal B. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urunun kullannim olcusu uzun sure kullanmaya musait ve az bir detarjanla bile 6 kg camasiri cok guzel yikadi leke kalmadi buna ek olrk makinenin kapagni actgmdaki koku beni mutlu etti camasirlar guzel yikandi kullanimi ve uzun omurlu olmasi benm icin onemliydi tesekkurler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe d.
Ayşe D. · 35 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle kokusunu çok sevdim. Harika kokuyor. Kıyafetleri yikadiktan sonra her yere mis gibi bir koku yayıldı. İlk kullanırken yumuşatıcı kullanmadan çamaşır deterjanını kullandım. Fakat yumuşatıcı olmadan bile hem yumuşacık hem de kıyafetlere çok güzel bir koku bıraktı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seray O.
Seray O. · 43 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü tek kullanımlık denedim ama keşke biraz daha büyük olsaydı. Temizlemesi, kokusu çok güzel. En önemlisi içeriği temiz ve kimyasal yok. İçeriğinin temiz olması gerçekten güven verdi bana. Yikadigim çamaşırlarda yağ leke vs.yoktu. lekeler üzerinde de etkiliyse deterjanımi değiştirmemem için hiçbir sebep yok.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hande U.
Hande U. · 36 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bitkisel bazlı olması ve su tasarrufundan hayvanlara zarar vermemesine kadar her detayı çok iyi düşülmüş bu beni daha deterjanı kullanmadan etkilemişti. Çamaşırlarımı yıkadıktan sonra da yıkamasındaki gösterdiği performans beni etkiledi fiyatı ulaşılabilir olduğu sürece tercih ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru T.
Ebru T. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diğer kullandığım deterjanlarla aynı sonucu yakalaya bildim. Güzel temizledi açık rekli çamaşırlarımı. Ağır bir kokusu olmadığı için artı puan aldı benden. Doğal içerikli olduğu için sağlığımızı bozmayacağına ve alerji yapmayacağına eminim alıp kullanmayı düşünüyorum. Life by Fakir çamaşır deterjanı ile Tanıştığım için mutluyum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ece A.
Ece A. · 45 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Doğal içeriklere sahip olması oldukça cazip ve önemli, öne çıkan bir özellik. Açık rwnk çamaşırlarımı yıkarken denedim, düşük ısıda ve temizlik performansı açısından bir sorun görmedim. Fiyat da erişilebilir olursa (aşırı fark olmazsa muadilleriyle ve kendi kullandığım deterjanlarla) kesinlikle tercih edebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Funda T.
Funda T. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Deterjanın kokusu muhteşem. Alışılagelmiş sıvı deterjan kokularından çok farklı. Ürünün etkisini daha iyi hissedebilmek için havluları yıkadım. Leke çıkarma özelliğini çok sevdim. Havlular tertemiz çıktı. Kokusu da çok kalıcı. Kuruyan çamaşırları toplarken temiz bir koku yayması çok hoşuma gitti
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ufuk k.
Ufuk K. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Denebunu sayesinde tanıştığımız bir deterjan. deterjanın Kokusu ve temizliği mükemmel. bunun kokusu güzel olur mu demeyin gerçekten çok güzel ve vâadettigi gibi de hijyen sağlıyor kıyafetler de toz az oluyor yumuşak olmasını da sağlıyor tozdan dolayı sertlik çok çok az oluyor; teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Ö.
Elif Ö. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ve markasını daha önce hiç duymamıştım. Yemek dökülen kıyafetlerimi attım. Sonuca çok şasırdim ne leke ne kir hiçbirşey kalmadı. Köpürmesi çok iyi.. Ayrıca bitkisel içerikli olmasi beni gerçekten şasırttı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.