LIERAC Hydragenist Nemlendirici ve Işıltı Veren Jel Krem
Lierac Hydragenist Nemlendirici ve Işıltı Veren Jel Krem, hafif yapısıyla normal ve karma cilt tiplerine kolayca uyum sağlar. Cildi ağırlaştırmayan ince formülasyonu ile hassas bir nemlendirme sunar. Ultra hafif yapısı sayesinde cilde kısa sürede derinlemesine nüfuz eder. Yüz bakımındaki çeşitli ihtiyaçlara yanıt veren Lierac Hydragenist Nemlendirici ve Işıltı Veren Jel Krem ile cildinizin hızlı bir şekilde tazelenmesini sağlayarak sağlıkla ışıldayan bir görünüme sahip olabilirsiniz.
Dermatolojik kontrol altında klinik ve enstrümantal olarak ölçülen etkinlik*:
%24 daha yoğun nemlendirme (epidermis)
Kadınlar tarafından hissedilen etkinlik**:
1 ay sonra
Kadınların %95’i ciltlerinin yoğun bir şekilde nemlendiğini hissetmiştir.
Kadınların %95’i ciltlerinin daha taze ve aydınlık göründüğünü belirtmiştir.
Kadınların %95’i cilt parlamalarının azaldığını hissetmiştir.
*1 ay boyunca günde 2 kez uygulama ile 27 kişi üzerinde enstrümantal ölçüm.
**Memnuniyet yüzdesi sunan kullanım testi 1 ay boyunca günde 2 kez uygulama ile 27 kişi üzerinde gerçekleştirilmiştir.
Puan dağılımı
Karma bir cilt yapısına sahibim. T bölgem yağlı, yanaklarım oldukça kuru/normal. Yağlandırmıyor & yağlı bir parlama yapmıyor Lierac Hydragenist Nemlendirici ve Işıltı Veren Jel Krem, nemlendirici ferment ve hyaluronik asit içeriği sayesinde cildime hem güzel, oldukça doyurucu bir nemlendirme hem de parlak, ışıltılı, taze & canlı bir görünüm sağladı. Serum & göz kremiyle güçlerini birleştirerek harika bir bakım rutini sağlıyor.
Jel diye yağlı olan cildime sürerken tereddüt etmiştim, fakat yapısı gayet ince ve sürünce kolay emiliyor, yağlı veya rahatsız edici bir etki asla bırakmıyor. Kokusu çok güzel, sürerken psikolojik olarak çok güzel hissetiriyor :) Ben bu markayı çok sevdim, içerikleri de gayet güvenilir olduğu için gönül rahatlığı ile kullanılabilir.
Krem jel formunda olduğu için oldukça hafif bir yapıya sahip. Cilde kolayca emiliyor ve ferah bir his bırakıyor. Nemlendirme etkisini beğendim, gün boyu cildi canlı ve aydınlık gösteriyor. Özellikle karma ciltler için günlük kullanımda çok uygun bir ürün.
Yoğunluğu ve ciltte bıraktığı dolgunluk çok iyi. Özellikle sürdükten sonra cildimin parlamasına bayıldım. Makyaj altına çok iyi duruyor.
ilk kez kullanıyorum ve çok beğendim kremi bitirdim bile. cildim o kadar kuru ki bu kremi kullandıktan sonra bütün gün yumuşacık bir cilt le rahatlıkla dolaşabiliyorum
Jel krem yapısı bakımından kalbimi kazandı. yüzünüze sürdükten sonra hafif bir parlaklık canlılık katıyor şahane bir kıvama sahip yapış yapış his bırakmıyor.
Nemlendirici etkisi güzel beğendim vaadettiği ışıltı için bir şey diyemem düzenli ve uzun vadeli kullanımda etkisini göreceğimi düşünüyorum.
Makyaj altı bazı olarak kullandım ve makyajı kusma yapmadı, günlük olarak kullandığınızda da cildinizde çok güzel duruyor gözeneklerinizi kapatıyor. Nemlendirme özelliği çok güzel.
ürünü çok beğendim çok güzel nemlendiriyor çok hoşta bir ışıltı bırakıyor ben beğendim
Tatilde kullandim kendisini cook guzel Nemlendirdi buyuk boyunuda alacagim




