Liandé Onarıcı, Dolgunlaştırıcı, Su Bazlı Yoğun Nemlendirici Yüz Bakım Kremi
Tavsiye edilen satış fiyatı: 559 TL/50 ml
Intense Moisturizing Face Cream Hyaluronic Acid / Panthenol / Centella Extract / Peptit
Yoğun Nemlendirici Yüz Kremi Cildi 72 saat boyunca derinlemesine nemlendirir. Cildin esnekliğini arttır ve kırışıklıkları önler. İçeriğindeki peptitler sayesinde daha sıkı ve dolgun görünüm sağlar. Antioksidan özelliğiyle güneşten gelen UV ışınlarına karşı ciltte hasar oluşumunu engeller ve yenilenmeyi destekler.
İçindekiler: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Ethylhexyl Palmitate, Hydrogenated Ethylhexyl Olivate, Hydrogenated Olive Oil Unsaponifiables, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Propanediol, Glyceryl Stearate, Stearic Acid, Panthenol, Centella asiatica Extract, Acetyl Hexapeptide-8, Caprylyl Glycol, Pentylene Glycol, Fructose, Urea, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Maltose, Sodium PCA, Sodium Chloride, Sodium Lactate, Trehalose, Allantoin, Sodium Hyaluronate, Glucose, Ceteareth-25, Carbomer, Triethanolamine, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Linalool, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone.
Uyarılar: Sadece harici kullanım içindir. Çocukların erişemeyeceği yerlerde saklayınız. Göz ile temasından kaçınınız, teması halinde bol su ile yıkayınız. Oda sıcaklığında, direkt güneş ışığından uzakta saklayınız.
Puan dağılımı
Çok başarılı bir nemlendirici, tek kullanımda bile uzun etkili asla yağlandırmadı ve yüzümü aydınlattığını hissettim kesinlikle kullanacağım bir ürün oldu :)
Etkisi çok iyi. Hızlı emiliyor. Daha önce bu markaya denk gelmemiştim. Denedikten sonra annemede satın aldım. Cildim daha parlak ve canlı duruyor. Ben etkisini beğendim
kokusu hafif ve güzel kremini yogunluguda aynı şekilde hafif yumuşak. sürünce cildimi boğma hissi yaratmıyor hızlı emiliyor ve gün boyu nemli kalıyor
Ürünün krem formu olarak yapısını beğendim. Benim cildim çok hassas ve rozalı bir cilt ona rağmen kötü bir etki yaratmadı kuru ciltler için güzel bir nemlendirici
nemlendirmes çok güzel yüzü yağlandırmıyor kokusu da güzel zaten temizleme jelini kullanıyordum artık ikisini birlikte kullanıyorum çok memnunum
az miktarı bile bütün yüzde hemen nemlendirme etkisini gösteriyor makyaj altı kullanımı çok iyi cilde parlaklık veriyor kokusu da güzel
kuru bir cildim var nemlendirmesi çok iyiydi yüz çizgilerimde azalma oldu tekrar alabilirim
nemlendiren ve ışıltı veren bir ürün cildi yumuşacık yaptı kaliteli bir ürün
hayatımda kullandığım en güzel yüz kremi diyebilirim. Hem yağlı his bırakmıyor hem de yüze çok iyi geliyor. Lekelere, tahrişlere..
Makyaj altına kullanılabilecek hafif bir nemlendirici. Cildim karma, sivilcelenme yaşamadım

