Liandé Nemlendirici, Gözenek Sıkılaştırıcı Tonik
Tavsiye edilen satış fiyatı: 529 TL/200 ml
The Mouisturizing and Clarifying Toner Hyaluronic Acid / Panthenol / Niacinamide 200 ml ? 6.76 fl.oz.
Nemlendirici ve Gözenek Sıkılaştırıcı Tonik Cildi derinlemesine nemlendirir ve besler, aynı zamanda gözenekleri sıklaştırmayı hedefler. İçindekiler / Ingredients :Aqua, Niacinamide, Butylene Glycol, Panthenol, Propanediol, PPG-1-PEG-9 Lauryl Glycol Ether, Coceth-7, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Glycerin, Pentylene Glycol, Hyaluronic Acid, Parfum, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.
Kullanımı / Directions: Yeterli miktar toniği pamuğa dökünüz. Sabah ve akşam, yüz ve boyun bölgenize uygulayınız. / Pour sufficient amount of tonic onto cotton. Apply to your face and neck area in the morning and evening.
Uyarılar / Warnings: Sadece harici kullanım içindir. Çocukların erişemeyeceği yerlerde saklayınız. Göz ile temasından kaçınınız, teması halinde bol su ile yıkayınız. Oda sıcaklığında, direkt güneş ışığından uzakta saklayınız. / It is for external use only. Keep out of reach of children. Avoid contact with eyes, in case of contact wash with plenty of water. Store at room temperature away from direct sunlight.
Puan dağılımı
cildimi yumuşacık yapmasının yanı sıra muhteşem ötesi kokusu... İlk kullanımda kendisine hayran ettiğini özellikle belirtmek istiyorum.
Ürünün kutu tasarımından baslamak istiyorum çok begendim kalitesini yansıtıyor ve cildi hassas bir cilt normalde tonik kullanamuyorum ama hiç bir sorun teşkil etmeden yüzümdeki kiri attı
yüzünüzde nemlendirme hissiyle birlikte temizlemesi çok güzel bir hissiyat veriyor. kıvamı diğer toniklere göre yoğun. belirli bir kokusu yok
Uygulam uygulaması basit normalde tonik kullandığında yüzümde böyle bir kuruluk olur bunu kullandığımda herhangi bir kuruluk olmadı ve gayet iyi temizliyor
Bir süre daha kullanmalıyım sanırım etkilerini görebilmem için. Ama ilk izlenim güzel. Bu kadar iyi olacağını düşünmüyordum hatta keşke nemlendiricisini de alsaydım dedim.
ürünü bir kaç gün kullanmama rağmen gözenekleri gözle görülür bir şekilde kapattı düzenli kullanım sonucuncs iyi sonuçlar alacagima eminim tavsiye ederim
ürünü kullanmaya başladığımdan beri yüzüm yumuşacık ilk surdugunde yapışkan gibi his oluyor ama beş dakka içinde o his gidiplyor yumuşacık oluyor
Bayıldım tek kelime ile su zamana kadar yorum yaptığım nadir bir ürün oldu
4 kere kullandım çok memnunum cildim nemli ve pürüzsüz oldu iyi ki🩵
ürünü 1 kere daha kullandım yüzüm yumuşacik ilk kullanimda bile hissedilebilir etkisi var.

