Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
L'Oréal Paris Les Chocolats Likit Mat Ruj Candy Man
amazon-image
L'Oréal Paris Les Chocolats Likit Mat Ruj Candy Man

L'Oréal Paris Les Chocolats Likit Mat Ruj Candy Man

L'Oréal Paris Make Up 
  4.14  (279 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Ultra mat etki, 16 saat kusursuz kalıcılık ve 11 karşı konulmaz rengi ile yepyeni likit mat ruj serisi, Les Chocolats! Eşsiz tasarımı ve güçlü formülü ile tek sürüşte mükemmel mat görünüm sağlar.

  • Ultra mat bitiş
  • 16 saate kadar kalıcı ve konforlu özel likit formül
  • Duyusal bir deneyim sunan leziz çikolata kokusu
  • Pürüzsüz likit doku
  • Kolay uygulama için dudak kıvrımlarına oturan ergonomik uygulama ucu

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%48
%20
%14
%4
%4
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Öznur Ç.
Öznur Ç. · 32 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusuna ve kalıcılığına bayıldığım likit ruj serisi... Bendeki mevcut renkler; - Candy Man(soğuk pembe/lila) - Tasty Ruby(mavi alt tonlu kırmızı) (Çok yakında Dose Of Cacao’yu da alacağım😍) 💋Nefis çikolatalı brownie gibi kokuyor. 💋Yapısı yoğun biraz yapışık his veren bir krem şeklinde, ilk sürdüğünüzde dudakları yapıştırıyor ama kuruyunca asla yapış yapış değil. 💋İnanılmaz kalıcı, olağanüstü! Sabah sür akşama kadar ye, iç çıkmıyor. Hatta su ile yıkamayla da çıkmıyor. Anca suya dayanıklı makyaj temizleyicilerle çıkıyor. 💋Dudakları kurutmuyor, çizgilere dolmuyor. 💋Renkleri dudakta çok az koyulaşıyor fakat piyasada üç ton koyulaşanları da gördüğüm için çok sorun değil bence çünkü bu seri belki bi ton değişiyordur yani.. 💋Transfer olmama konusunda da çok başarılı. Koyu renkler dahi kuruyunca transfer olmuyor. 💋Aplikatörü çok kullanışlı, tek seferde tüm dudağı boyayabiliyorsunuz ve dudak sınırlarını aplikatörün ucu ile kolayca geçebiliyorsunuz. 💋Favori renklerim; Cany Man, Dose Of Cacao(çok doğal bir kahve alt tonlu nude), Tasty Ruby. Ben çok beğendim. Renklerini denemek kaydıyla, almanızı şiddetle tavsiye ederim. Yada bir gün bi güzellik marketinde sürüp çıkın gününüzü öyle geçirin ne demek istediğimi anlayacaksınız😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Edanur Ö.
Edanur Ö. · 27 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle şunu söylemek istiyorum ruju ilk sürdüğünüzde yapış yapış bir his oluşuyor ama biraz geçtikten sonra bu his ortadan kalkıyor ve mükemmel bir görünüme sahip oluyor.Ayrıca renk skalası da harika ben tüm renklerine bayıldım kokusu gerçekten söylendiği kadar varmış buram buram çikolata kokuyor ben yememek için kendimi zor tuttum.Kalıcılığına gelecek olursak gerçekten vaaddettiği kalıcılığı sağlıyor.Ben Lorealin les chocolats likit mat rujlarına bayıldım severek kullanıyorum 😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 38 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çikolata kokusu gerçekten çok güzel ve dudağımı mat likit rujların çoğu gibi tamamen kurutmaması çok başarılı. Küçük dudaklı olduğum için genelde ruj sürerken çok zorlanıyorum ama bunun eğik fırçasını çok kolay kullandım. Hem rengi hem dokusuyla favori bahar-yaz rujum olacak kesinlikle.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra Y.
Büşra Y. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gün içinde sürekli ruj tazeleme derdine son yemek yesemde içecek içsemde hiç bir şekilde bozulma olmuyor şimdiye kadar kullandığım en kalıcı ruj ve o kadar uzun süre kaldığı halde dudakta kuruluk hissi bırakmıyor aldığım günden itibaren bütün arkadaşlarıma bu ruju önerdim diğer renklerinide alıcam teşekkür ederim denebunu :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevgi A.
Sevgi A. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok güzel mat bitişliği var tek kat sürmek bile yeterli olabiliyor asla çizgilere dolma yapmıyor.. Sadece denemek için sürdüm ve çıkarmak istediğimde çıkmadı şoook oldum böyle bi özelliği olduğunu bilmiyordum ve inanılmaz güzel kokuyor kabıyla birlikte yemek istiyorsun 😀 ❤️❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İpek T.
İpek T. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim gibi makyaj yaptığını unutan birisi için muhteşem bir ürün. Uzun süreli kalıcılığı sayesinde ufak kazaları sorunsuz hallediyorum. Uygulaması da çok kolay. Kokusu zaten muhteşem (yemek istiyorum 😁 😁 😁) sadece uygulama sonrasında dudaklarda yapışkan bir his bırakıyor. Eğer bu da giderilirse uzaya gönderilecek ruj olur 😏😉
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullandığım en kalıcı ruj diyebilirim gün içinde tazeleme ihtiyacı hissetmiyorum. Bu kadar kalıcı ve mat görünümlü olmasına rağmen dudakta kuruyup dökülme yapmıyor. Aplikatörü çok kullanışlı ruju taşırmadan rahatlıkla uygulayabiliyorsunuz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra B.
Büşra B. · 27 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kalıcı olması ve bişeyler yiyip içerken dağılmaması sürekli olarak tazeleme isteği içerisinde olmamam ve en önemlisi misler gibi çikolata kokması beni benden aldı diğer renklerine de kesinlikle şans vereceğim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra Y.
Esra Y. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kullanımı kalıcığı çok güzel fakat şuan elimde olan renk benim için çok soft renk sıkalasına baktığımda kırmızı tonları hariç diğer tonlar benim zevkime göre soft renkler daha orta canlılıkta renk tonları eklenebilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslı S.
Aslı S. · 37 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Rujun kalıcılığı gerçekten mükemmel sabah bir kez sürdükten sonra akşam eve geldiğimde hiçbir şekilde bozulmamıştı üstelik bir şeyler yiyip içmeme rağmen. Sadece bana numunesi gelen örneğin rengi cilt tonuma çok yakışmadı o yüzden başka rengini alıp deneyeceğim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.