Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Lee Stafford CoCo LoCo Şampuan
amazon-image
Lee Stafford CoCo LoCo Şampuan

Lee Stafford CoCo LoCo Şampuan

Lee Stafford 
  4.14  (1090 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Hindistan cevizi yağının doğal bir besin öğesi olduğunu ve zarar gören saçları beslemek ve onarmak için gerekli olan proteinleri sağladığını biliyor muydunuz? Hindistan cevizi yağı, saçları gerçekten nemlendiren akıllı bir yağdır. Öyleyse aradığınız pürüzsüz, parlak saçlarsa artık başka yere bakmayın. Hindistan cevizi yağı içeren bu nemlendirici şampuan tam da bu işe yarar!

Nasıl kullanılır?

Islak saçlara uygulayın, hafifçe köpürterek masaj yapın ve durulayın. Gerekirse tekrarlayın ve Coco Loco Saç Kremi ile tamamlayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%40
%35
%16
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Büşra D.
Büşra D. · 30 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten kokusu harika, kullandıktan sonra saçlarım yumuşacık oldu ve böyle olmasını gerçekten sevdim. Her şampuan kafa derime iyi gelmiyor maalesef, bir rahatsızlığım var ve çoğu şampuan onu tetikliyor. Bu şampuanı kullanırken öyle bir sorun yaşamadım. Hiçbir marka şampuanı uzun süre kullanamadığım için saçıma iyi gelen iki markayı dönüşümlü kullanıyorum. Bu şampuanla birlite artık bir dönüşüm üçgenine sahibim. :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Havva Y.
Havva Y. · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün daha kutuyu açar açmaz kokusuyla beni kendine aşık etti💛şampuanımı değiştirmek başta ben de bir korku uyandırdı çünkü saçlarına bayılan ve özen gösteren bi insanım ama kullanınca bu önyargım yerlebir oldu.İlk kullandığım gün yapısı bile diğer şampuanlardan farklı gelmişti,kıvamı.Saçıma bir sürdüm baya baya yumuşacık bir kıvamı var,günler geçti yumuşacık oldu saçlarım hem yumuşak hem miiiisss gibi kokusuyla harikaa💛👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melis Pelin M.
Melis Pelin M. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok çok memnun kaldım. Orijinal boyutunu alıp sürekli kullanma konusunda kararlıyım. Saçlarım konusunda aşırı hassas biri değilim; olmazsa olmaz ürünlerim yoktur ancak bir iki marka dışında şampuanın saçlarımda kepek oluşumuna neden olması sebebi ile onların dışına çıkmıyordum. Bu üründe bir sorun yaşamadım bir de muhteşem kokusu eklenince! Orijinal boyutu bekle beni. :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
gizem ö.
Gizem Ö. · 29 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bu ürün gerçekten en sevdiğim oldu kokusu zaten muhhtesemm yıkadıktan sonra resmen hindistan cevizine dönüşüyorsunuzz :)))) diğer kullabdığım şampuanıma ara verdm bu ürün için ama geri dönücem çünkü bitmesini istemiyorum ve seyahatler iiçinde çok ideal gerçekten minnoş bir şişeye sahipler.. kötü bir sonuç almadım hatta stok yapmak lazım ; )
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru S.
Ebru S. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün saçı ipeksi bir yumuşaklığa kavuşturması, şampuanla birlikte saç kremlerini araştırırken almamdaki en büyük etkenlerden biridir. Bu ürün de gerek saçta bıraktığı etki gerek kokusu nedeniyle kullanılmasını tavsiye edeceğim ürünler arasında yerini alabilir. Tabii ki saç kremi ile birlikte kullanıldığında istenilen etkiyi yarattığını da söylemeden geçemeyeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren E.
Ceren E. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sanırım icerisinde hindistan cevizi olan cogu seyi begenmemezlik edemiyorum. Ki icerisinde doğal hindistan cevizi oluşu beni ayrı cezbediyor. Kokusu zaten beni benden alıyor diyebilirim. Parlaklık katmasini ve saçlardaki elektiriklenmeyi önlediğini söyleyebilirim. Bunuda herkes alsın aldırsın 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve O.
Merve O. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şampuanımı değiştirmeyi düşündüğüm şu sıralarda bu ürün karşıma çıktı. Çok merak ederken kutum sayesinde kullanma fırsatı buldum. Bu ürün harika kokuyor, saçlarımı parlatıyor ve kısa sürede saçımda yağlanma yapmıyor. Orijinal boyunu alıp kullanmaya başlayacağım ürünler arasında yerini aldı bile.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mevlüde K.
Mevlüde K. · 33 · Niğde
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok tuhaf üzerinde kepekle ilgili hiç bir ayrıntıya yer vermemesine rağmen yıllardır bitmek bilmeyen kepek sorunum çözüldü Zaten bu sitenin en beğendiğim özelliklerden birisi de bu aklına bilegile gelemeyecek markaları önüne sunması hemen bu Şampuandan yedekledim ilk fırsatta da satın aldım beğendim bayıldım mükemmel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buse Turan
Buse Turan · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Beni en cok etkileyen ozelligi parlaklik vermesi. Bir cok urun parlaklik vaadi verip yerine getirmezken bu anlamda bu urund puanim 10 ayrica nem dengesi de gayet basarili, Yaglandirmamasi muthis. Saclar yumusacik
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
havva nur Ş.
Havva Nur Ş. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk yıkamada bile yaglı saçı arındırmada çok başarılı mükemmel kokusu da ayrıca harika 😍 kesinlikle saçı yaglandırmadan nemlendiren bir şampuan olarak ihtiyacı olan herkesin kullanması gereken bir ürün pişman olmazsınız
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.