Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Le Petit Marseillais Vanilya Sütü Duş Jeli Refill Yedek Paket
amazon-image
Le Petit Marseillais Vanilya Sütü Duş Jeli Refill Yedek Paket

Le Petit Marseillais Vanilya Sütü Duş Jeli Refill Yedek Paket

Le Petit Marseillais 
  4.84  (2702 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Le Petit Marseillais Vanilya Sütü Duş Jeli, şimdi 1 L'lik ekonomik dolum paketinde! 1L'lik ekonomik dolum paketi ile Vanilya Sütü duş jelinizi 4 kere doldurabilirsiniz. 

Le Petit Marseillais 92% doğal kaynaklı ve organik içerikleriyle, geri dönüştürülebilir şişesiyle hem cildinize hem de doğaya saygılı. İştah açıcı kokularıyla ve nemlendirici köpüğüyle cildinizi nazikçe temizler. Le Petit Marseillais’nin vanilya kozaları elle toplanır, daha sonra lezzetli ve iştah açıcı kokularını salmaları için güneşte kurumaya bırakılır. Vanilya sütü, tam da bu tanelerin işlenmesi ile elde edilir. Cilt ile uyumlu pH seviyesi dermatolojik olarak test edilmiştir. Biyolojik olarak ayrışabilen içerikler bitkisel kaynaklı nemlendirici ile zenginleştirilmiştir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%72
%12
%0
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Aşkım Devrim B.
Aşkım Devrim B. · 35 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Le Petit Marseillais’in duş jelleri, market alışveriş listemin vazgeçilmezi haline geldi. Vücut nemini koruyarak temizleme işlevi, hoş kokusu ve mükemmel köpürme özelliği benim için çok önemli. Vanilyalı versiyonunu ilk kez deniyorum ve beklentilerimi fazlasıyla karşıladı. Diğer ürünleri gibi bu da oldukça başarılı. Vanilyanın hafif ve kalıcı kokusu gün boyunca kendini hissettiriyor. Kesinlikle tavsiye ederim!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze K.
Gamze K. · 30 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yedek paket olayını çok sevdim. Le Petit Marseillais’ın duş jellerinin hepsini çok seviyorum. Favorim 1. Vanilya Sütü, 2. ise Akdeniz Çileği. Mevcutta da Vanilya Sütü kullanıyorum. Duş sonrası o buram buram koku, verdiği yumuşaklık ve temizlik hissini çok seviyorum. Yedek paket kullanışlı ve ekonomik. Mevcut şişem azalmıştı. Yedek Paketten üzerine ekledim ve Le Petit dünyasında temizlenmeye devam. Harika
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ümmü Ö.
Ümmü Ö. · 57 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
öncelikle bu ürünün yedek şişe olarak 1 It olması çok hoşuma gitti. Ürünü 1 kez alınca şişesini bu şekilde yedek kutuda geri dönüştürülebilir ambalajda almak iyi bir şey ayrıca hesaplıda. ben bu şekilde olmasını sevdim. Kokusu çok güzel duştan cıkınca bir sürede devam ediyor. Zaten kullandığım bir markaydı vanilyalı olanını kullanmamıştım dene bunu sayesinde kullandım ve çok sevdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünün kokusu mükemmel, vanilyadan pek hoşlanmam ama buna bayıldım. Kutu geri dönüşümlü bir kutu eski şişenizin ya da herhangi bir şişenin içerisine koyarak bile kullanabiliyorsunuz. Doğada bir plastiğin erime yok olma ömrünü düşündüğümüzde bu tip geri dönüşümlü ürünler beni oldukça mutlu ediyor. Çok sevdim çok da güzel köpürüyor içeriği de oldukça temiz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şevval Ç.
Şevval Ç. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çevreci yaklaşımı olan bir marka olduğu için öncelikle teşekkür etmek istiyorum kokusuna diyecek yok alıp yemek istiyorum içimi sıcacık yapıyor kokusu özellikle duştan çıktıktan sonra hafif koku gelmeye devam ediyor kokusu geldikçe mutlu oluyorum. zaten yıllardır kullandığım bir marka olduğu için nerde görsem tereddüt etmeden alıyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ahsennur G.
Ahsennur G. · 22 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
öncelikle bu ürünün yedek şişe olarak 1 It olması çok hoşuma gitti. Ürünü 1 kez alınca şişesini bu şekilde yedek kutuda geri dönüştürülebilir ambalajda almak iyi bir şey ayrıca hesaplıda. ben bu şekilde olmasını sevdim. Kokusu çok güzel duştan cıkınca bir sürede devam ediyor. Zaten kullandığımız bir markaydı en son çilek aromalı olanını aldık. Bu vanilyalı olanın kokusu daha cok hosuma gitti
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
le petit marseillais in duş jellerini hep sevmişimdir. vanilya kokulu bu duş jeline de aynı şekilde bayıldım çünkü kokusu muazzam ve bebek gibi. Cildimi hiç kurutmadı. Kutu tasarımına gelecek olursam 1 litre süt kutusu gibi ve geri dönüştürebilir tekrar doldurulabilir bir kutusu var. Çok hoşuma gitti baya bereketli bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beril A.
Beril A. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün zaten kullandığım bir markaya ait. Refill olması benim için çok büyük bir artı. Hem kullanımı çok pratik hem de gereksiz atığın önüne geçmek için düşünceli bir hareket. Markanın hemen hemen tüm ürünleri çok güzel kokuyor. Normalde koku hassasiyetim olmasına rağmen ürün oldukça hafif ve doğal bir kokuya sahip.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 26 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünün en çok kokusu beni etkiledi. Genel anlamda vanilya kokusunu çok severim. Bu ürünün kokusu vücutta kalıcı bir koku bırakıyor. Kutusuna gelecek olursam bu ürünü duşta kullandığım için sürekli su ile temas ediyor ve kartonumsu bir yapısı olduğu için çok kolay deforme oluyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda Fatma D.
Eda Fatma D. · 31 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çevreye duyarlı ambalajı ve plastik bir ürünü yeniden kullanmaya teşvik etmesine bayıldım. Böylece daha az plastik atık ile daha ok çevre bilinci gelişmesine katkı sağlamış oluyor. Sürekli tercih ettiğim ve beğenerek kullandığım bir marka. Kokusu ve temizlik hissine bayılıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.