Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Le Petit Marseillais BIO Argan Bal Duş Jeli
amazon-image
Le Petit Marseillais BIO Argan Bal Duş Jeli

Le Petit Marseillais BIO Argan Bal Duş Jeli

Le Petit Marseillais 
  4.57  (4871 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Le Petit Marseillais olarak, organik sertifikalı BIO duş jeli serisinde Akdeniz’den toplanmış içerikler kullanıyoruz. 

 

BIO serisine 3 yeni koku daha ekleyerek siz tüketicilerimizin beğenisine sunuyoruz.Serimizdeki diğer duş jelleri gibi yeni kokularımız Argan Bal, Mine Çiçeği Limon ve Portakal Çiçeği ürünlerimizde de doğadan ilham alan içerikler ve doğaya saygılı ambalaj kullanıyoruz.

 

 %99 doğada ayrışabilen formül.

 Dermatolojik olarak test edilmiştir.

 100% geri dönüştürülebilir şişe.

 Cilt ile uyumlu pH seviyesi.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%67
%17
%5
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Osman Caner Y.
Osman Caner Y. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kullanımda dahi kendini belli eden Bir ürün yapı olarak kremsi yumuşak bir yapıya sahip daha çok narin köpüren vücut sütlerini anımsatıyor vücut sütünden Bi tık daha kalın kremsi diyebiliriz bu yapısı çok hoşuma gitti. hassas ciltlerede uygun olur bu yüzden ve duş sonrası asla yapış yapış his vermiyor duş jellerinde benim için en önemli olan özellik budur ve tabi ki koku kokusu gerçekten harika duş sonrası dahi güzel kokular gitmiyor satın alır mıyım evet alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem G.
Gizem G. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Le petit Marseillais markasının yıllardır düzenli bir kullanıcısıyım. Neredeyse her ürününü ve aromasını denediğimi söyleyebilirim. Ancak son zamanlarda aldığım ürünlerin içeriklerine dikkat etme bilinci geliştirdim. Bu sebeple kullandığım bir çok üründen vazgeçmem gerekti. Sevdiğim bu markanın organik içerikli bir ürün çıkarması bu anlamda beni çok memnun etti. Dokusu, kokusunun kalıcılığı, hissiyatı diğer ürünlerini aratmıyor. Kesinlikle bundan sonra tercih edeceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hande k.
Hande K. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bütün bir yıl çalışmışım yeni tatile çıkıyorum,Bodruma gidiyorum mesela arabadan iniyorum havayı içime çekiyorum oh diyorum işte bu ! Bu üründe aynı bu hisleri yaşıyorum her seferinde duşta başka bir yere götürüyor beni kokusu. Hafif kremsi yumuşacık yapısı hızlı köpürmesi çok güzel. Sadece belki biraz daha yoğun olabilirdi fazla sıvı gibi geldi. Doğal içerikleri olduğu için 7 aylık bebeğimin ellerini yemek yedikten sonra bununla yıkıyorum ürünün müthiş kokusu bebek kokusuyla birleşince ekstra müthiş oluyor🤗kısacası bayıldım..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Derya A.
Derya A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün ambalaj tasarımı gerçekten çok hoş. Kapağını açtığınızda gelen doğallık kokusu. Hafif bal ve sanki birazda beyaz sabun gibi doğal bir kokusu var. Kıvamı kremsi ve lifle birlikte yeterli düzeyde köpürüyor. Duş alırken gerçekten kokusu beni rahatlatıyor. Saf bir kokusu ve yapısı var diyebilirim. Diğer duş jelleri gibi çok fazla köpürme yapmıyor. Bu gayet güzel bence. Temizlik hissiyatını güzel veriyor. Ürünü tekrar tekrar alıp kullanacağımdan eminim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 35 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Derim kuru ve hassas olduğu için tüm bakım ürünleride dıkkat ettigim gibi düş jellerinde de son dereje hassasım artı ballı bakım ürünleriye pek ilgim yok alakam yok ürünü degerlendırmak için denedim sonuç güzel koku ideal kıvam ve kullanımdan sonra vucutta kalan jelin kokusu ve vucudu krem losyon kullanmaya gerek kaldırmadan nemlendirmesi yumşak hoş bi his bırakması beni ziyadesiyle memnun etti kullanmayan herkese tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşah S.
Gülşah S. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ilk önce kokusundan başlayayım. Yeme isteği oluşturan böyle tatlı bi kokusu var kimyasal kokmuyo rahatsız edici değil. Ambalajı da gayet kullanışlı kolayca tutabiliyosun. Bunların yanında rahatlatma özelliği de var sanırım. Normal sabunla yıkandığımda kuru kuru olan pul pul dokuken cildim bu üründen sonra yumuşacık oldu. Tenimde kalan koku da harika. Bunların yanında organik olması da tercih etmek için en büyük sebep
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda Ş.
Eda Ş. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Geldiğinde hemen kullanıp deneyimledim ve ve kuru ciltli biri olduğum için her duş jelini kullanamıyorum ama bu markanın beyaz şeftali ve nektarili olanı kullanmıştım fakat bunun içerisinde Argan Balınin olması tenime çok yumuşacık ve kokusu da tende kalıcılığı çok güzel tabi şuan Marseillais Bio duş jeli Argan Balı favorim oldu fiyatida gayet uygun o yüzden kullanacağım ürünler arasına girdi.Cok beğendim çok 👏🏻👏🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren M.
Ceren M. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kokusu o kadar güzel ki duştan sonra parfüm sıkmadım. Bu koku da tüm gün kalıcı. Ayrıca kremsi bir yapısı var, kullanırken çok şaşırdım. Daha önce böyle bir ürün kullanmamıştım. Kremsi olmasına rağmen diğer markalardan daha çok köpürüyor bu yüzden temizlik hissi de oldukça iyiydi. Duş sonrası nemlendirici ihtiyacı da duymadım. Markanın diğer ürünlerini dönüşümlü olarak alıyordum, bunu da tercih edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve C.
Merve C. · 32 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Duş jelinin kapağı açıldığı anda inanılmaz güzel bir koku her yeri sarıyor. İlk açışta bile bekleneni verebiliyor. Duştan sonra uzun süre bu koku tenimde kaldı ve eşim de bende kokusuna ve kalıcılığına bayıldık. Tenimi yumuşacık ve mis gibi yaptı. Boyut olarak oldukça büyük ve beklentiyi karşılayan bir ürün. Yapay kokulu ve pahalı bir sürü duş jeli varken kesinlikle alınabilecek en güzel duş jeli
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevim D.
Sevim D. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sadece koku konusunda eksiği var diğer konular daha iyiydi nemlendirici etkisi var bayıldım kokusu konusunda hala emin değilim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.