Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Le Petit Marseillais BIO Argan Bal Duş Jeli
amazon-image
Le Petit Marseillais BIO Argan Bal Duş Jeli

Le Petit Marseillais BIO Argan Bal Duş Jeli

Le Petit Marseillais 
  4.57  (4871 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Le Petit Marseillais olarak, organik sertifikalı BIO duş jeli serisinde Akdeniz’den toplanmış içerikler kullanıyoruz. 

 

BIO serisine 3 yeni koku daha ekleyerek siz tüketicilerimizin beğenisine sunuyoruz.Serimizdeki diğer duş jelleri gibi yeni kokularımız Argan Bal, Mine Çiçeği Limon ve Portakal Çiçeği ürünlerimizde de doğadan ilham alan içerikler ve doğaya saygılı ambalaj kullanıyoruz.

 

 %99 doğada ayrışabilen formül.

 Dermatolojik olarak test edilmiştir.

 100% geri dönüştürülebilir şişe.

 Cilt ile uyumlu pH seviyesi.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%67
%17
%5
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Emine E.
Emine E. · 38 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusuna resmen aşık oldum bayıldım tek kelimeyle duştan çıkınca bile vücudumda kokusu kalmasına bayıldım resmen kıpırdadıkça burnuma kokusu geldi ❤️❤️❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge K.
Özge K. · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak kullandığım ürünlerin organik olmasını veya içeriğinin diğer markalara oranla daha az zararlı olanlarını tercih eden birisiyim bu yüzden ürünün organik olması çok iyi. Yumuşak ve baldan dolayı tatlı bir kokusu var ama ben arganın kokusunu sevmem. O yüzden puan kırdım konu tamamen benimle alakalı :) arganın kokusunu seven birisi tercih edebilir tabiki. Cildimide güzel temizledi. Yapay bir yumuşaklık yoktu cildimde
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burçin Dilmaç
Burçin Dilmaç · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak bıraktığım hissiyatı ferahlığı ve freshiliği çok sevdim. Bademin kokusu balın besleyiciliği her şey dozundaydı. Köpürmesi yeterince yerindeydi. Ben en çok doğaya zararlı olmayan içeriklerden yapılmasını ve ambalajının da bu durumlar gözünde bulunarak yapılmasından çok hoşlandım. Onun dışında ürünün içeriği tertemiz ve bunu bütün vücudunuzda kullandıktan sonra hissedebiliyorsunuz. Beni tekrar rahatsız eden ürünün kokusuydu. Yıkanırken bir sorunum yoktu fakat yıkandıktan sonra vücutta bıraktığı bir koku vardı tabii bu kokuyu seven yani bal badem ve aşırı koku sevenler için bu rahatsız edici olmayacaktır fakat benim gibi daha fresh daha sade kokular seven insanları çok tatmin edeceğini düşünmüyorum. Tabii bittikçe bence alınabilecek bir ürün sadece kokusunun Bir tık daha baskın olmadan piyasaya sürülürse kesinlikle tekrar alabilirim onun dışında çok beğendim. ♥️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem M.
Özlem M. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünün organik oluşu ve %99 doğada ayrışabilmesi beni etkiledi. Koku olarak çok bana hitap etmiyor fakat rahatsız edici bir kokusu yok. Herhangi bir cilt sorunu yaşamadım zaten dermatolojik olarak testleri yapılmış. Le Petit Marseilliais Bio Organik diğer ürünlerini de denemeye karar verdim. Teşekkürler Le Petit Marseilliais..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sena A.
Sena A. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
argan ballı kokusu ve kremsi dokusuyla duşta inanılmaz bir keyif sunuyor. doğal kaynaklı içeriği, sülfat içermemesi, organik sertifikalı olması ve kutusunun da doğada çözünebilir türden olması en beğendiğim özellikleri. bu ayki denebunu kutumdaki en beğendiğim ve sevdiğim ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Senanur B.
Senanur B. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusunun kalıcılığı tüm güne yetiyor. Çok pürüzsüz bir yapısı var. Bana biraz sulu geldi ama bu sorun değil bence. Genel olarak beğendim başarılı bir kombinasyon olmuş. Bunun dışında organik olması da çok güzel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra İrem U.
Kübra İrem U. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusuna ve kremsi dokusuna bayildim temizlemesi de hosuma gitti ayrica denememiz icin tam boy ürün gondermelerini cok begendim, mutlu oldum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebrar Ö.
Ebrar Ö. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Harika kokuyor. Çok iyi köpürüyor . Doğada çözünebilen içeriklerden oluşması artı bir puan ayrıca organik sertifikalı yani vücuda zararı yok.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra İpek S.
Kübra İpek S. · 31 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce markanın birçok ürününü kullanmıştım. Zaten duş jellerinden Akdeniz çileği ve vanilyalı olan ürünlerini çok seviyorum. Bu yeni bio organik sertifikalı seriden herhangi bir ürün almamıştım. Kokusu inanılmaz güzel. Daha dökmek için açar açmaz kokusu yayılmaya başlıyor. Mis gibi bir koku. Resmen insanın yiyesi geliyor. Bir duş jeli için tende bıraktığı o koku çok önemlidir benim için ürün koku olarak bu beklentimi karşılıyor. Temiz içerikli bir kokusu var. Ve kremsi bir dokuya sahip. Ayrıca çevre dostu bir ürün. %100 geri dönüştürülebilen bir şişe. Ki bir kişinin gün bazında 5-6 kilo çöp ürettiğini düşünürsek geri dönüşebilen ambalajlı ürünler kullanmak yaratacağımız karbon ayak izimizi de azaltacaktır. Organik tarımdan elde edilen ürünler kullanılarak üretilmesi de cabası olmuş. Ne diyelim ki düşünülmeden alınılması gereken bir seri ve düşünülmeden alınılması gereken ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra A.
Kübra A. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kapağını açtığın anda etrafa yayılan müthiş bir kokusu var 🤩🤌🏼 sürekli elinize kolunuza sürmek istiyorsunuz kokusu öyle bir güzel kiii.. Kesinlikle alın aldırın derim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.