Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Love Beauty and Planet Argan Yağı ve Lavanta Özlü Saç Kremi
amazon-image
Love Beauty and Planet Argan Yağı ve Lavanta Özlü Saç Kremi

Love Beauty and Planet Argan Yağı ve Lavanta Özlü Saç Kremi

Love Beauty and Planet 
  4.57  (768 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Ürünün orijinal fiyatı: 65 TL/400 ml*

Daha Güzel Bir Sen, Daha İyi Bir Dünya, Fark Yaratan Küçük İyilikler! 

Love Beauty and Planet saç kremi argan yağı ve lavanta özü içerir! Kabaran saçları kontrol altına almaya yardımcı olur, içerdiği altın argan yağı ile saçları besler. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%27
%5
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Aylin K.
Aylin K. · 36 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım yumuşacık ve parlak oldu. Kokusu çok güzel, bayıldım. Şampuanla beraber gayet güzel bir düet oldu. Zararlı maddeleri de yok. Tamamen vegan formüle sahip.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şevval M.
Şevval M. · 21 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle Saç kreminin etkisi parlaklık ve yumuşaklık kabarıklığı önlemedi ama ben çok sevdim ürünün kokusu çok güzel yapı olarak biraz katı donmuş yağ gibi ama böyle olması daha iyi fazladan almadan yeteri kadar alıyorsunuz bunlar haricinde beni en çok etkileyen şey vegan içerikli olması yalnız kapağı çok kötü diğer şampuan saç kremlerinden farklı aşağıya görsel bırakıcam ordan daha iyi anlarsınız.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sara Raessi
Sara Raessi · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Koku olarak: sıcak ve tatlı (lavanta koku benim en sevdiğim koku zaten bu biraz daha farklıydı ben başka bir şey bekliyordum ama kötü anlamında değil, bu da gerçekten hoş kokuyor) Benim saçlarım tamamen doğal ve hiçbirşey onların üzerinde bügüne kadar yapamadım, çok Saçım var ama ince. Bu yüzden saç kremi benim için çok önemli ve gerçekten çok yumuşak yaptı saçlarımı, ayrıca benim saçlarım saç kremi kullandığım zaman çok dokunuyor banyoda ama bu sefer çok az ve normal döküldü. Tek problem benim için ben çok saç kremi kullanmam lazım ve bunun boyu kısa yani hızlı bi şekilde bitirebilir. Ama bu kişisel bir şey ben normalde fazla kullanıyorum eğer siz az ve normal kullanıyorsunuz sizin için uygun bir boy olabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Güler E.
Güler E. · 43 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markayı daha önce hiç duymamıştım ve açık konuşmak gerekirse saçlarımı ağırlaştırdığı ve döktüğünü düşündüğüm için saç kremi kullanmazdım.Ama kullandıktan sonra tüm ön yargılarım gitti. saçlarım hiç ağırlaşmadı kolat taranıyor ve en güzerli tarakta eskisinden daha az kalıyor. çok güzel koktuğunu da ayrıca belirtmek isterim. Benim gübi güzel kokma takıntınız varsa bu markanın ürünlerini ayrıca öneririm. Geri dönüştürülebilir bir ambalaja ve biyoçözünür formüle sahip olması ve Paraben, renklendirici, silikon gibi içerikler içermemesi de çok iç rahatlatıcı muazzam özellikler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İremnur E.
İremnur E. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullandığım diğer saç kremlerine kıyasla yoğunluğunu en sevdiğim saç kremi oldu. Kuru saç bakım kremlerine gerek bırakmayan bir ürün. Daha önce bu kadar yumuşak saçlara sahip olduğumu hiç hatırlamıyorum. Ürünü şampuanı ile birlikte kullandım kabarmanın büyük ölçüde önüne geçmesinin yanı sıra kırık saç uçlarımda dahi yumuşak ve parlak bir görüntü sağladı. Diğer şampuanlarla kullanımında kokuların uyumunu sağlamak zorlaşıyor lakin yakın zamanda bu kremin harici bir ürün kullanacağımı sanmıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şevval B.
Şevval B. · 27 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genellikle saçım çok çabuk yağlanır ve bu yüzden hızlı söner saç kremleri de saçımı ağırlaştırdığı için genellikle tercih etmem fakat bu ürün saçımda ağırlık yapmadı ve kolay yağlandırmadı. Saçımın yumuşak kalmasını ve daha kolay taranmasını sağladı. Kokusu da çok güzel ürün miktarı bayağı bereketli. Tüm bunların yanında ürünün vegan olması hayvanlsr üzerinde test yapmaması doğal içerikli olması beni çok etkiledi. Fiyatının da çok uygun olduğunu düşünüyorum, tekrar almayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rumeysa E.
Rumeysa E. · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün yarısını bitti. İçerik listesinde silikon içermediği için gönül rahatlığıyla kullandım. Lavanta kokusunu sevmeyenler mağazada mutlaka koklayıp alsın. Çok ağır değil fakat hoş ve temiz bir koku kalıyor saçınızda. İlk kullanımdan itibaren nazikçe saçımı nemlendirmesi ve doğal bir koku bırakmasına bayıldım. Duştan çıkınca üzerine ekstra yağ veya sprey kullanmama gerek kalmıyor. Mağazalarda 20 tl ye düştüğünü görünce hemen gidip yedekledim. Uzunca bir süre başka marka kullanacağımı düşünmüyorum. Teşekkürler denebunu ekibi :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İnci E.
İnci E. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde çok fazla saç kremi kullanan/seven biri değilim, saçımda kremlerin ağırlık yaptığını hissederim ancak bu ürün hiç öyle olmadı. Saçlarımı yumuşacık yapıyor ama hiç ağırlaştırmıyor çok kolay açılmayı sağlıyor ve misler gibi kokuyor. İçeriğinin temiz olması da kesinlikle bir tercih sebebi. Şampuanıyla birlikte kullanınca sonuç daha da mutlu ediyor. Bundan sonra da kesinlikle kullanacağım hatta diğer türlerine de şans vereceğim bir marka.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pelin E.
Pelin E. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kullandıktan sonra saçlarımda bıraktığı hissi ve kokuyu çok beğendim. Lavanta kokusunun ağır olabileceğini düşünmüştüm ama kokusu hiç rahatsız edici gelmedi. Ayrıca yumuşak ve sağlıklı görünen saçlar beni oldukça mutlu etti, ürün saçlarımda ağırlık da yapmadı. Tek dezavantajı biraz zor kullanılan şişesi ama çevreye ve hayvanlara saygılı bir ürün olduğu için bunun görmezden gelinebilecek bir şey olduğunu düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren G.
Ceren G. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün güzel saçları yumuşak yapıyor kolay taranıyor. Saçım ilme görmüş röfleli bir saç ve her krem yeteri kadar yumuşatmıyordu bu kremde böyle bir problemle karşılaşmadım. Vegan olması plastiğinin geri dönüştürebilir olması ürünü seçmemdeki başlıca etkenlerdi. Tek sorunu ürünün kutusunun plastiğinin sert olması ürünü sıkarken biraz zorlandım. Ama büyük bir problem değil ürünü kullanmaya engel olacak seviyede değil.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.