Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Lancôme La Vie Est Belle Intensement EDP
amazon-image
Lancôme La Vie Est Belle Intensement EDP

Lancôme La Vie Est Belle Intensement EDP

Lancôme 
  4.39  (339 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Mutluluk, hepimizin içinde yaşıyor! Anlık, ama coşkulu. Hızlı, ama güçlü. Her an her yerde. Şimdi mutluluk, yeni La Vie Est Belle Intensément Eau de Parfum'un kalbinde atıyor. Şimdi, burada; anı sonuna kadar yaşa. Yarını bekleme; mutluluğu her an her yerde yakala!

La Vie Est Belle Intensément'ın kokusu lezzetli bir zarafetin gülüşü ile aydınlatılmış, güçlü ve duyusal bir kalbe sahip. Kalbindeki İris Çiçeği, Vanilya Çekirdeği, Yasemin Zambağı Özü, Paçuli Kalbi ile ışıltı saçıyor. 

Fransa'nın önde gelen parfümörleri tarafından ikonik bir parfüm şişesinde Lancôme için özel olarak yaratılan ilk Yoğun Kırmızı-Iris-Vanilya Akoru.

Parfüm Notaları

  • Üst Notalar: Bergamot Yağı, Pembe Biber Yağı, Ahududu Akoru.
  • Orta Notalar: Yasemin Zambağı Özü, Portakal Çiçeği Özü, Vanilya Çiçeği Akoru.
  • Alt Notalar: Paçuli, İris Çiçeği, Benzoin Reçenesi, Vanilya Çekirdeği.

Nasıl Kullanılır?

Günlük olarak, sabah ve akşam temiz cilde uygulanır. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%51
%26
%10
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Nilgün Yağmur Ş.
Nilgün Yağmur Ş. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok beğendiğim kokular arasında baş sırada la vie est bella yer almakta. 1.2ml olarak geldi. Ama edp olduğu için 1 kere sıkmam bile uzun süre kalmasını sağlıyor. Biliyorsunuz parfümlerin orijinalliği cildimiz içinde çok önemli. Eğer sabah sıkıyım tüm gün dursun diyorsanız kesinlikle alabilirsiniz. İndirimlerini takip ederseniz, indirimde de alma fırsatı bulabilirsiniz. Umarım sizde beğenirsiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sultan ÜN
Sultan Ün · 37 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kış aylarında tenimizde sıcacık yaz aylarında ise serinletici etkisinin olacağını düşündüğüm mükemmel bir kokumuş..! Keşke ml olarak daha biraz daha büyük olsaymış, kokusu tartışılmaz her ana hitap eden boğmayan hoş esintili bir kokusu var en kısa zamada seni kendime alıyorum :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ezgi y.
Ezgi Y. · 26 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
100 ml si bende olan bir parfüm. Her mevsime uygun, kokusu aşırı kalıcı bir ürün. Mevsim ne olursa olsun kullanılabilecek, asla ağır olmayan bir parfüm. O kadar uzun süredir kullanıyorum ki artık bu kokuyla tanınıyorum diyebilirim :) Bir kez koklasanız aşık olacağınız garantisini bile verebilirim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 26 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
harikaaaaa bir kokusu varrrrr 🦋🌺 gerçekten aradığım parfüm buymuş dedirtti bana💜 keşke deneme boy yerine orijinal boy olsaydı💜💜💜 efsane bir koku resmen ya. Hem kalıcı hem hafif çiçeksi bir koku 🌺 bahar gibi kokuyorsunuz sıkınca kesinlikle elinizde olması gereken bir koku 🦋💜
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sıla K.
Sıla K. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
iris çiçeği konsantresi, yasemin ve zambak özü, portakal çiçeği özü ve paçuli esansından oluşuyormuş. tam da "hayat güzeldir" ismini hak eden tatlı mı tatlı insanın içini açan kokulardan biri. şeker küpü gibi de kokmuyorsunuz. Hafif tatlı hafif meyveli kesinlikle deneyin!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma Çağla Ç.
Fatma Çağla Ç. · 36 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokladığım anda aşık oldum. Çok romantik bir koku. Tutkulu ve biraz “ağır”. Bileğime sıktıktan yaklaşık 3 saat sonra çok daha vanilyalı bir kokuya dönüştü ve tenimle bütünleşti. Alıp kullanmayı çok istiyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma I.
Fatma I. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cok meşhur ve çok sık tercih edilen La vie Belle in yeni versiyonu olan bu ürünü çok beğendim. Artık la vie Belle çok taklit ediliyordu, hem asıl kimliğinden çıkmadan hem de güzel bir farklılık katarak harika bir parfüm oluşturulmuş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze Ç.
Gamze Ç. · 25 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hayatımda çok beğendiğim kokulardan 1 tanesi oldu aşırı güzel ama çok pahalı olduğu için alamıyorum aşırı beğendim ❤️ Durumu olanlar Kesinlikle tercih etmeli cezbedici güzel bir kokusu var ve bayada kalıcı👌🏻👌🏻👌🏻🌹
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çisem Ö.
Çisem Ö. · 39 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu muhteşem ve inanılmaz kalıcı .zaten daha önceden bildiğim bir kokuydu .Tek kötü yanı çoğu kişide aynı kokuyu duymamız .Yine de hem kendim kullanırım hem de herkese tavsiye ederim.Şişesi de çok kibar ve şık fiyatıbiraz pahalı ama puanım 5 üzerinden 5.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra H.
Büşra H. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Koku anlamında aşırııııı seçiciydimdir çünkü kokulara karşı ayrı bi ilgim vardır. Deterjanda bileee üstüme tanımam :))) konuya gelirsek bayaa beğendim hafif ağır gelebilir başta ama durdukça hafifliyor daha güzel oluyor. Günlük iki fıs yeterli kalıcı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.