Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Lancôme La Nuit Trésor EDP
amazon-image
Lancôme La Nuit Trésor EDP

Lancôme La Nuit Trésor EDP

Lancôme  · www.lancome.com.tr
  4.42  (672 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

Aşıkların birbirine mutlak aşk ile sarıldığı tutkulu bir gecenin kokusu. Her şey sonsuz ve şiirsel bir destan ile gece başlar. İki yıldızın karşı konulmaz karşılıklı çekimiyle oluşan ve dünyanın üzerine yağmur şeklinde yağan yıldız tozları zamanla kümelenerek siyah bir elmasa dönüşür. Siyah gül ve beyaz orkidenin birlikteliği ile büyülenin.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%56
%23
%9
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Büşra S.
Büşra S. · 32 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mükemmel derecede kalıcı ✔️ Resmen teninize kitleniyor ✔️ Bir fıs sıkıp şişeyi evde unutup çıkabilirsiniz çünkü üstünüzdeki koku sizi akşama kadar idare edicektir 😊👌🏻 Benim kıyafetlerime öyle bi sindi ki dolabım buram buram kokuyor 😊 Yoğun , kalıcı ve ağır kokulardan hoşlananlar bu kokuya benim gibi bayılacaktır 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif R.
Elif R. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü bana göre diğerlerinden ayıran özelliği kesinlikle bu kadar gizemli, karanlık bir parfüme göre tende oldukça berrak kokması. Bu tarz gece parfümlerinde böylesi bir duruluk ve doğallık kolay bulunabilen bir özellik değil. Siyah gül, vanilya, karamel gibi iddialı notaları olmasına rağmen üzerinizde ağır durmuyor, sizi boğmuyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Munise B.
Munise B. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle beyaz tenlilerde oldukça kalıcı bir kokusu var. Sıktığım andan itibaren notaları beni cezbetti. Vanilya, orkide ve gül kokusuyla beni mest etti. Gündüzden geceye geçişte de rahatlıkla kullanılabilecek bir koku. Ofiste, yemekte, toplantıda rahatlıkla bir fıss ve tazelenmiş feminen bir koku.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz D.
Deniz D. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oldukça kalıcı ve kadınsı bir koku daha ziyade kış aylarında kullanılabilir. Yoğun bir koku olduğu için fazla sıkmamak gerekiyor yoksa kokunun büyüsü bozulup rahatsız edici bir hal alabilir zaten daha ziyade 25+ yaş grubuna hitap edecek bir koku olarak değerlendirebilirim. Kokusunda şıklık olan nadir parfümlerden.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem yaren Y.
Gizem Yaren Y. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce hiç deneyimlemediğim fakat adını çok sık duyduğum Lancome'un bu harika parfümüyle Denebunu.com sayesinde tanıştım. Normalde fazla kalıcı kokular beni bir süre sonra boğarken bu parfümde öyle bir his olmadı. Yani bu koku bende lüks koku gibi değil kadın olmanın temelinde yatan kendine güven duygusunu ortaya çıkardı. Çok uzaktan duyulan parfümler kadar ağır olmamakla birlikte çok şekerli de değil. Orkide ve tütsü harika bir uyum yakalamışken en yoğun notası pralin olunca bir de rüzgar her estiğinde burnunuza gelen o hoş kokunun sahibi siz olunca bu parfüm şuan kullandığım şişeyi bitirince alacağım bir ürün olacak. La vie Est Belle kadar şekerli olmaması en çok beğendiğim özelliği :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayça T.
Ayça T. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu kesinlikle uzun sure kalici. Parfumun ilk kullanildigi anda ilk olarak orkide ve lychee kokulari baskin olarak geliyor. Vanilya kokusu arkada hep var ama hicbir zaman baskinlik bu kokuda degil. Gunun ilerleyen saatlerinde ise daha cok orkide ve kagit kokusu kaliyor. Ozellikle kagit kokusu ve lychee kokusunu cok begendim. Kaliciligi ve genele olarak kokularini cok begenmeme ragmen kendim satin alarak kullanacagim bir parfum olacagini sanmiyorum. Cunku, her nekadar orkide, kagit, lychee kokulari cok hosuma gitmis olsa da alttan alta, baskin olmasa da surekli gelen vanilya kokusu bana cok agir geliyor. Bu kadar tatli kokusu surekli altta durmasa kesinlikle almak isteyecegim bir parfum olurdu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Begüm Ç.
Begüm Ç. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kalıcılığı ve Temime uyumu harika.Cildi hassas olanlara kesinlikle tavsiyemdir hiç rahatsızlık vermedi gönül rahatlığıyla kullanılabilir kesinlikle çok kalıcı olmasından dolayı tercih edeceğim ürünlerde yerini aldı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra Y.
Esra Y. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün çok romantik bir akşam yemeğini hatırlatıyor. Günlük kullanım için biraz ağır buldum ama akşam veya gece için harika. İçerisindeki çiçeksi notalar biraz kadınsı bir şekilde geliyor o yüzden sıradan bulmadım çok
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge Ö.
Özge Ö. · 32 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
2 yıldır narciso nun for her parfümünü kullanıyorum değiştirmeyi hiç düşünmemiştim ama bu parfümü denedikten sonra o kadar kalıcı olmadığını farkettim.iş yerinde dolabımın içi bile çok güzel kokuyo.kendi parfümümden vazgeçmem ama bunu da alabilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ülkü Mert
Ülkü Mert · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce bu markanın başka bir parfümünü kullanmıştım. Ama bu kokuya kesinlikle bayıldım. İlk sıktığımda çok ağır sanırım demiştim ama koku tene yerleşince harika. Ve kalıcılığı gayet yeterli kolay uçucu değil.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.