Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Lancôme Hydra Zen Glow Aloe Vera İçeren Likit Nemlendirici
amazon-image
Lancôme Hydra Zen Glow Aloe Vera İçeren Likit Nemlendirici

Lancôme Hydra Zen Glow Aloe Vera İçeren Likit Nemlendirici

Lancôme 
  4.50  (327 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Hydra Zen Glow Nemlendirici, hafif likit nemlendirici dokusu ve amino asitler, aloe vera, hyalüronik asit & gül özleri içeren formülü ile;

  • 24 saat** boyunca nemlenmiş bir cilt sağlar.
  • Cildi yatıştırır, dış etkenlere karşı savunmaya yardımcı olur.
  • Tüm gün boyunca sağlıklı görünen ışıltılı bir cilt sağlar. 
  • Cilt bariyerini güçlendirerek cilde canlı bir görünüm verir.

Aktif yaşam tarzı ile hava kirliliği, kuru ve soğuk hava gibi cildi strese sokabilecek günlük etkenler cildin nemini kaybetmesine, rahatsız hissetmesine ve solgun görünmesine sebep olabilir. Lancôme'un yeni nesil günlük nemlendiricisi, stresin ciltteki görülür belirtilerini azaltmak için amino asitlerle formüle edildi. 

Dermatolojik test altında kontrol edilmiştir. Alkol içermez. Hassas ciltler dahil tüm cilt tipleri için uygundur.

Nasıl Kullanılır?

Günlük olarak, sabah ve akşam temiz cilde uygulanır. 

**Instrumental test, 24 Kadın

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%54
%28
%8
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Merve Ç.
Merve Ç. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü gerçekten çok beğendim. Azıcık uygulamada bile çok ciddi nemlendirdiğini ve ciltte çok hoş bir doku bıraktığını söyleyebilirim. Özellikle kuru olmayan normal bir cildiniz varsa ve bakım amaçlı yapış yapış etki bırakmayan bir ürün arıyorsanız bu ürün tam size göre. Kokusuna ve sürdükten dakikalar sonra ciltte bıraktığı hafif ve hoş hisse gerçekten BAYILDIM.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve B.
Merve B. · 35 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Serum sonrası cildimi nemlendirmek için uyguladım. Özellikle peeling gibi işlemler sonrası kızaran cildimi yatıştırdı. Çok hafif bir yapısı olduğu ve hızlı emildiği için yaz kış kullanabileceğim bir ürün diye düşünüyorum. Kışın üzerine takviye bir krem sürebilirim belki. Kokusu muhteşemdi, tekrar almayı düşünürüm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sultan ÜN
Sultan Ün · 37 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
En en öncelikle doğal içerik olması kısa sürede etki edip nemlendirmesi cidden çok iyi.. Kokusu dokusu tende hızlı emilim sağlaması özellikle makyaj altı olması benim olmazsa olmazlarımdandı üründen %100 memnun kaldım mutlaka çevreme tavsiyede bulunucağım kendimede satın alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve B.
Merve B. · 35 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Serum sonrası cildimi nemlendirmek için uyguladım. Özellikle peeling gibi işlemler sonrası kızaran cildimi yatıştırdı. Çok hafif bir yapısı olduğu ve hızlı emildiği için yaz kış kullanabileceğim bir ürün diye düşünüyorum. Kışın üzerine takviye bir krem sürebilirim belki. Kokusu muhteşemdi, tekrar almayı düşünürüm
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fulya T.
Fulya T. · 35 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu, dokusu ve hızlı emilimi çok hoş . Kısa sürede cildim pamuk gibi oldu çok memnun kaldım . Ayrıca ince yapılı olmasından dolayı da yaz aylarında rahatlıkla kullanılır ve makyaj altına kullanmaktan çekinilmeyecek bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
HAYRİYE AYÇİÇEK GÜRGEN
Hayri̇ye Ayçi̇çek Gürgen · 31 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün yüzümde bıraktığı hissiyat çok güzel ,cildi yumuşacık yapiyor ve hic agir yagli bir hissiyat birakmiyor ,güzel nemlendiriyor ,ürün çok uzun süre cildimde agirlik gerilme vs hissettirmiyor çok sade ve temiz bir kokusu var .💐
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pelin E.
Pelin E. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Krem ele alınınca su gibi parmakların arasında akacak gibi duruyor. Yüze sürüldüğünde de çok hızlı emiliyor ve aşırı güzel kokuyor. Bunun yanında cildi de çok güzel nemlendiriyor ve ağır krem hissini asla vermiyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mukaddes A.
Mukaddes A. · 31 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mükemmel bir kokusu var, sürdüğünüz an çiçekler gibi korkuyorsunuz. Nemlendirici çokkk hafif, incecik bir formda su gibi akışkan. Yüzünüzde hızlıca yayılıp hızlıca emiliyor. Cildiniz neme doyuyor. Üstelik içerik olarak da temiz, daha ne olsun💃
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kuru cildimde gayet hızlı emildi.İyi nemlendirdiğini düşünüyorum.İçeriğinde aloe vera olması beni motive etti çünkü nemlendiriciler içerik açısından genelde pek temiz olmuyor.Sürdükten sonra yapış yapış bir his bırakmadı.Bu ürünü beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ezgi y.
Ezgi Y. · 26 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Makyajımın altına uygulayarak denediğim bu ürüne bayıldım! Kokusu, dokusu, nemlendiriciliği, cilde uygulandıktan sonra bıraktığı his tek kelimeyle mükkemel. Kesinlike büyük boyunu almayı düşündüğüm bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.