Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Lancôme Advanced Génifique Serum
amazon-image
Lancôme Advanced Génifique Serum

Lancôme Advanced Génifique Serum

Lancôme 
  4.53  (1647 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Lancôme’da cildin güzelliği ışığın gücü ile kendini gösterir.

  • 1 numaralı ileri düzey aktif konsantre cildin gençlik ışıltısını ortaya çıkarır.
  • İnce çizgilerin ve kırışıklıkların görünümünü azaltır.
  • Cilt dokusu daha aydınlık, daha sıkı ve daha ışıltılı bir görünüm alırken cilt tonu eşitlenir.

Nasıl Kullanılır?

Sabah ve akşam cilt temizlendikten sonra ilk değmesi gereken ürün olarak uygulanmalıdır.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%25
%6
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Merve B.
Merve B. · 35 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kullanımdan sonra bile cildime aydınlık hafif bir toparlanma, sıkılık sağladı. Göz çevrem dışında kırışıklığım olmadığı için kırışıklık üzerine etkisini gözlemleyemedim ama lancome un serumlarından genel olarak memnun kalıyorum. Cilde sağlıklı bir görüntü veriyor. Daha önce de bu ürünü kullanmıştım bitince elimdeki ürünleri bitirmek edına tekrar almamıştım. Bitince tekrar almayı düşünürüm
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu atalay
Burcu Atalay · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Serumun kıvamı biraz sulu. Daha önce de bu serumu kullanmıştım. Serumu kullandığınız günün sabahı yumuşacık aydınlık bir cilde uyanıyorsunuz. Kullanmaya devam ettikçe daha da belirginleşiyor. Düzenli kullanımda sonuç alabiliyorsunuz. Serumu kullanmayı bırakınca eski haline geri dönüyor. Kokusu çok güzel. Hafif ve çiçeksi. Kolay emiliyor. Yağlı his kesinlikle bırakmıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
kübra K.
Kübra K. · 30 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sadece 2 gün sabah akşam kullanmama rağmen cildin çok güzel parlıyor ne yaptın gibi iltifatlar aldım ki bu beni kalbimden vurdu. Çünkü rahatlıkta yüz temizleme adımımı yaptıktan sonra serum ve nemlendiricisini sürüp emilmesini beklemeden güneş koruyucumu sürebiliyorum. Asla yapış yapış bi hissi yok, ağırlık hissi yok. Harika harikaa ! Tek sıkıntısı çok pahalı oluşu 🤦🏼‍♀️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Taner T.
Taner T. · 38 · Van
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildimde bıraktığı his güzeldi. Kolay emilim sağladı. Kokusu rahatsız etmedi. Sabah uyandığımda cildim dinlenmiş ve aydınlıktı. Böyle ürünlerde diğer etkilerini görmek için daha uzun süre kullanım gerektiğini düşünüyorum. Fiyatını biraz daha uygun yakaladığımda orijinal boyda alıp devam etmeyi planlıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve K.
Merve K. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün çok yönlü bir ürün, daha uzun süreli kullanımda yüksek etki göstereceği kanaatindeyim. Benim kullanım sürem boyunca alerjik reaksiyon ile karşılaşmadım, dokusu çok güzeldi. Pro be pre olması benim cildimin yapısı gereği artı bir destek oldu. Rutinime eklemek isterim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bilge T.
Bilge T. · 56 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uygulama kolayligi ciltte biraktigi his emilme kolayligini cok begendim. Cilde kullaniminda uzun sureli etkisi icin biraz daha kullqnim gerekir. Hicbir urunde kullanım allerjim olmadi birde bu urunleri guneydoguya tura gitiigimde kullandım kucuk boylari tasima kolayligi saglarken ciltte biraktigi his ve koruma gucunu sevdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza B.
Beyza B. · 31 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel anlamda Lancome ürünleri çok hoş kokuyor bu üründe aynı şekilde hem hoş kokusu hem ciltteki dokusu çok hoş yumusacık, fakat ben deneme ürününü kullandım ve doğal olarak bir etkisini göremedim. Uzun süre kullanımda etkili olacağını düşünüyorum, sırf kokusu için bile alınır 😌
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Nur D.
Zeynep Nur D. · 37 · Trabzon
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ciltte bırakmış olduğu his harika buna ek olarak gerçekten ciltte bir aydınlanma oluyor. İçeriğinde yer alan prebiyotik ve probiyotik olmasından dolayı olduğunu düşünüyorum. Fiyatı baz alındığında etkisinin hemen gözle görülür olması sebebiyle ve uzun süre kullanılabileceğinden dolayı alınabilir olduğunu düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
nelin s.
Nelin S. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şimdiye kadar yüz serumu kullanmamış ve hassas cilde sahip olan biri olarak bu ürünü çok beğendim. Sürümü çok kolay ve ciltte hızlı emilen bir yapıya sahip. Kesinlikle rahatsız etmiyor cildinizi.Daha ilk kullanımdan sonra bile farkı hissedebiliyorsunuz. Ciltte güzel bir his bırakıyor. Bu ürünü almayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hülya K.
Hülya K. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Serumun yapısı jeli andıran su gibi. Sürümü inanılmaz kolay çok ince bir tabaka olarak da yayılabiliyor, ancak o kadar hızlı emiliyor ki bir bölgeye bolca da sürebilirsiniz ama bence sürerli etkisi daha iyi farkedilir. İçinde minicik simler var ama rahatsız etmiyor. Cildi sıkılaştırıyor ve canlılık veriyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.