Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
La Roche-Posay Toleriane Ultra Nemlendirici Krem
amazon-image
La Roche-Posay Toleriane Ultra Nemlendirici Krem

La Roche-Posay Toleriane Ultra Nemlendirici Krem

La Roche-Posay  · www.laroche-posay.com.tr
  4.52  (8306 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Alerjiye eğilim gösteren ciltteki batma, kaşınma ve yanma hissini yatıştırır ve cildi yoğun nemlendirir. Cildin hassasiyetini azaltır ve uzun süreli rahatlama sağlar.

Nasıl Kullanılır?

Zengin ve pürüzsüz doku. Göz çevresinde kullanıma uygundur. Sabah ve akşam yüz, boyun bölgesine ve göz çevresine uygulayınız.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%47
%26
%4
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Celil Ö.
Celil Ö. · 37 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ben karma ciltte biriyim bu kremi kullandım aşk besleyerek yanak ve burun etrafı bölgem çok kuru. çenem ve alın bölgem yağlı. kışın başında burun etrafımda çok ciddi bir kabuk bağlama, morarma ve yaraya dönüşen soyulmalar olmaya başladı. ne sürsem cayır cayır yakıyor, ilaç kullanıyorum onlar bile fayda etmiyordu dene bunu sayesinde bu ürünü denedim çok memnun kaldım güzel bir krem burun bölgemdeki kabuklanmayı geçirdi kuru olan yerlere harika etkisi var paraben parfum ve alkol olmaması çok güzel bazı cilt bakım ve makyaj ürünlerinde direkt gözlerim sulanır, burnum akmaya başlar. ağlıyor gibi göz- burun silmem gerekir. bu üründe kesinlikle öyle bir şey yok. satın alacagım bir krem
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sena Ö.
Sena Ö. · 40 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzüme nemlendirici sürerken 'acaba bu sefer yakicak mi' tereddütuyle uyguluyorum. Çocukluğumdan beri çok çeşit nemlendirici denedim ve hepsi ya yüzümü yaktı, ya da kabarcıklar oluşturup beni perişan etti. Şuan kullandığım nemlendiricilerde bile ara sıra sıkıntı yaşayabiliyorum. Bu nemlendiriciyi surerken de biraz tereddüt ettim. Ancak rahatsız edici hiçbir etkisi olmadı. Tam tersine kurumaktan kaşınmaya başlamış cildime sürdüğümde gayet sakin bı biçimde rahatsızlığı giderdi. Bı nemlendiriciden bu şekilde memnun kalabildiğim için çok mutluyum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çağla U.
Çağla U. · 28 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hassas cildimi çok güzel bir şekilde rahatlattı ve nemlendirdi. Herhangi bir iritasyona sebep olmadı. La roche posay zaten kullandığım bir markaydı bu nemlendiricisini ilk kez deneme fırsatı buldum ve daha önce denemediğim için pişman oldum.Büyük boyunu sipariş ettim bile. Paraben ve alkol içermemesi benim için çok önemliydi. Cildimin kuru yerlerini harika bir şekilde nemlendirirken cildimi daha sonra yağlandırmadı. Makyaj altındaki performansını da başarılı buldum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi Ö.
Ezgi Ö. · 40 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ağız çevremde egzama oldu, kortizonlu krem kullandım ama sonra tekrarladı. Kortizon krem kullanmadan sadece Bu ürünü kullanmaya başladım 3 günde egzama tamamen geçti. Sadece nemlendirmiyor gerçekten tedavi edici bir özelliği var. Bu ürünün göz kremini almıştım eczacı tavsiyesi ile yine egzama için. O da göz çevresini 3 günde geçirmişti ki kortizonlu krem bile göz çevresindeki egzamayı 1 haftada geçiremiyor. Cilt hassasiyeti, egzama gibi problemleri olanlar için muhteşem bir nemlendirici. Kesinlikle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif S.
Elif S. · 32 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gerçekten çok güzel. Karma ciltliyim T bölgemde kesinlikle parlama vs olmadı tam tersi sebumu dengeledi. Kuru bölgeleri çok iyi nemlendirdi. Yağlı yapış yapış bir nemlendirici kesinlikle değil. Cilt çok güzel emiyor ve kadifemsi bir his bırakıyor. Sabah uyandığımda bile yuzumdeki his çok güzeldi. Elimdeki krem bitince bunun tam boyunu alacağım. Gerçekten tasviye ederim. Nemlendirmesi çok iyi!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra A.
Büşra A. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildimin hassas olmasından kaynaklı her hangi bir tepki gösterme ihtimali beni korkutsada asla öyle birşey olmadı. Gün boyunca cildim nemli kaldı. karma cildim su sıralar kuru. Tam karma halinde kalırsa yağlanma yapma riski olabilir. Yüz kremi olmasına rağmen en başarılı bulduğum nokta ise göz altlarım oldu. Cildime sürdüğüm anda rahatlama hissettim ve gerginliği aldı. Sadece kokusu çok hoş değildi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ceren i.
Ceren I. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü gerçekten sevdim zatem La Roche Posay in ürünleri hep çok iyidir. Ben güneş korumasını kullanıyordum zaten. Bunu daha önce kullanmamıştım ve denedim. Gerçekten gayet güzel bir şekilde bir sıkıntı olmadan nemlendirdi ve yatıştırdı. Fakat dermalogica kremimden çok memnun olduğum için şimdilik değiştirmeyi düşünmüyorum fakat eğer değişikliğe gidecek olursam kesinlikle la roche posay markasına geçeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sayan K.
Sayan K. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Alerjen ve hassas bir cilde sahibim. Cilt tipim de genel itibari ile kuruya dönük karma. Bu kremi sabah ve akşam olmak üzere yüzümü temizledikten sonra kullandım. Nemlendirici kremlerde sevmediğim özellik ya çok yağlı yada çok mat ve kalıp gibi bir his bırakmaları olur. Bu krem gerçekten harika. Cildime uygun nemlendiriciyi bulmuş olabilirim:) teşekkürler denebunu, gerçekten amaca hizmet diye buna derim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
GÜLÇİN D.
Gülçi̇n D. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Muhteşem bir ürün mutlaka her kadının hayatında bir kezde olsa denemesi gerekir sonra zaten başka hiç bir ürün kullanmak istemiycektir.Cilde sürer sürmez nemliliğini hissediyorsunuz cilt ph ını çok güzel dengeliyor ve asla kurutmuyor üstelik ciltte yağlı bir görünümde bırakmıyor.Hassas ciltler için çok uygun bir ürün ve cilt tonunuz düzenleniyor sadece bu ürünü kullanmak kendinize yapacagınız en büyük yatırımdır
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem K.
Özlem K. · 33 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildimde baş edemediğim kızarıklığa ilk kullanımda çok iyi geldi bu markayı daha önce duymuştum fakat kullanmakta tereddüt yaşıyordum ama akşam ve sabah olmak üzere 2 kere kullandım soğuk hava şartlarından dolayı kuruyan ve kaşınan cildim adeta yumuşacık ve pürüzsüs bir hal aldı diğer nemlendiriciler gibi bol bol sürmeye gerek kalmadan 1 noktası bile nemlendirmeye müsait pürüzsüs cilt sayesinde makyajım artık daha güzel gözükecek👍💕
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.