Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
La Roche-Posay Toleriane Sensitive Nemlendirici Bakım Kremi
amazon-image
La Roche-Posay Toleriane Sensitive Nemlendirici Bakım Kremi

La Roche-Posay Toleriane Sensitive Nemlendirici Bakım Kremi

La Roche-Posay  · www.laroche-posay.com.tr
  4.54  (3658 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

La Roche-Posay'den YENİ prebiyotik nemlendirici bakım : TOLERIANE SENSITIVE

Hassas ciltler için

Bebek teninde bile kullanıma uygundur.

Kuruluk, kızarıklık, gerginlik, batma hissi, karıncalanma hissi ve yanma hissi rahatsızlığı olan hassas ciltler kullanabilir.

Hassas ciltlerde, hassasiyetini azaltmak için cilt bariyerini güçlendirmek önemlidir.

YENİ TOLERIANE SENSITIVE, prebiyotik nemlendirici bakımı ile:

  • Cilt bariyerini güçlendirir ve korur.
  • 48 saat nemlendirir. 
  • Cilt hassasiyetini yatıştırır ve azaltır.
  • Alkol ve parfüm içermez.

Nasıl kullanılır?

Sabahları ve akşamları yüz ve boyun  bölgesine yeterli miktarda uygulayın.

Göz çevresinde kullanıma uygundur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%59
%21
%8
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Aleyna zeynep K.
Aleyna Zeynep K. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten daha önce denediğim bir nemlendiriciydi fakat başka nemlendiricilerede yöneliyordum takii düzenli kullanana kadar gün içinde yüzümde makyaj olmasına ragmen yüzümü canlı ve nemli tuttu makyaj alti bazi olarak ve yuzumu sabun ile yıkadıktan sonra sabah ve aksam olmak üzere kullandım🤗
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Asya Naz A.
Asya Naz A. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
La Roche-Posay ürünleri benim genel olarak beğendiğim ve elimin gittiği ürünler. Cildim normalde çoğu ürüne alerjik tepki verirken bu ürüne vermedi. Şuan kullandığım ürünler bana yeterli olduğundan hemen alacağım bir ürün değil ama elimdekiler bittikten sonra denenebilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceyda Ç.
Ceyda Ç. · 29 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzümde oluşan kaşıntı ve karıncalanmalar yok denecek kadar azaldı. Nemlendirici olarak diğerlerinin yanında da kullanmayı isterim. Cildi rahatlatması ve yumuşatmasını sevdim. Cildimin hava aldığını hissetmek güzeldi. Bunu da La Roche-Posay Tolerina Sensitive ile yaşadığım ve bu markayı denediğim için memnunum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslıhan C.
Aslıhan C. · 33 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu urunu öncelikle denememizi sağlayan La roche ve Dene Bunu'ya çok tesekkur ederim. Bu zamana kadar farklı markalari denesemde bu ürün kadar memnun eden bir ürüne rastlamadım. Bundan sonra vazgecilmezlerim arasinda yerini aldı. Diğer urunlerinide deneyimlemeyi çok isterim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
serife k.
Serife K. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
cildimi istedigim sekilde nemlendiriyor ve yapıs yapıs yapmıyor. sonrasında uzerine rahatlıkla makyaj yapabiliyorum. sivilce veya kırmızılık yapmaması da hosuma gitti. ilk fırsatta fiyatını kontrol edecegim :) zira la roche posay biraz pahalı bir urun yelpazesi sunuyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve Nur Ç.
Merve Nur Ç. · 34 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nemlendirmesini çok sevdim halk arasında bir tabir vardır bebek poposu yumuşaklığı diye yüzümü aynı öyle yaptı elimi istemsizce sürekli yüzümü oynarken buldum şimdiye kadar keşfetmediğime üzüldüm açıkçası bundan sonra tercihim bu nemlendirici olacak bulduğum ilk yerde alacağım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
eda c.
Eda C. · 38 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Muhteşem bir ürün la roche-posay effaclar ile yüzümü temizledikten sonra kullandım.yaglandırmadan cok uzun süre nemlilik sağladı.yuz temizleme jelının olusturdugu hassasiyeti tamamen ortadan kaldırdı.Kadifemsi bir yapı olurturdu.bebekler için kullanılıyor olması cok guzel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge E.
Özge E. · 32 · Zonguldak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hassas ve karma ciltlerin de tercih edebileceği , hatta bebeklerde bile kullanılabilecek olan güzel bir ürün . Yumuşacık yapısı ve hassas ciltlere olan özelliği güzel . Tabi daha fazla fikir sahibi olmak için biraz daha denemek gerekiyor . Tester için gönderilen ürün çok küçük ama şans verilebilir .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Damla K.
Damla K. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tatil zamanima denk gelmesiyle deniz sonrası duş alıp cildime uyguladım. İnanılmaz hassas cildimi yatıştırdı, uzun süre nemli tuttu ve belki her zaman soyulan burnum bu krem sayesinde soyulmamış olabilir. Her zaman kullanılabilir çok fonksiyonlu bir ürün bence. Cildim kuruya dönük olduğu için nemlendirme özelliği de çok ideal.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Leyla Sibel K.
Leyla Sibel K. · 27 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün tam yazlık bir nemlendirici, kuru ciltler için kışın yeterli olmayabilir. Karma cildimle müthiş bir uyum sağladı;yapışkanlık hissi vermiyor ve anında emiliyor. İçeriğinin temiz olması, bebeklerde bile kullanabilmesi artılarını çoğaltıyor. Hem kullanıp hem de tavsiye edebileceğim bir krem :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.