Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
La Roche-Posay Toleriane Sensitive Nemlendirici Bakım Kremi
amazon-image
La Roche-Posay Toleriane Sensitive Nemlendirici Bakım Kremi

La Roche-Posay Toleriane Sensitive Nemlendirici Bakım Kremi

La Roche-Posay  · www.laroche-posay.com.tr
  4.54  (3658 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

La Roche-Posay'den YENİ prebiyotik nemlendirici bakım : TOLERIANE SENSITIVE

Hassas ciltler için

Bebek teninde bile kullanıma uygundur.

Kuruluk, kızarıklık, gerginlik, batma hissi, karıncalanma hissi ve yanma hissi rahatsızlığı olan hassas ciltler kullanabilir.

Hassas ciltlerde, hassasiyetini azaltmak için cilt bariyerini güçlendirmek önemlidir.

YENİ TOLERIANE SENSITIVE, prebiyotik nemlendirici bakımı ile:

  • Cilt bariyerini güçlendirir ve korur.
  • 48 saat nemlendirir. 
  • Cilt hassasiyetini yatıştırır ve azaltır.
  • Alkol ve parfüm içermez.

Nasıl kullanılır?

Sabahları ve akşamları yüz ve boyun  bölgesine yeterli miktarda uygulayın.

Göz çevresinde kullanıma uygundur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%59
%21
%8
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Yesim T.
Yesim T. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çabuk yağlanan ve yanlış ürün kullandığımda direkt yağ bezeleri oluşan cildimde gerçekten hiçbir yan etki yapmadı. Yağ bezesi oluşturmadı. Yağlı hissi oluşturmadı. Akşam yüzümü yıkayana kadar etkisini kesinlikle gösterdi. Fakat bana gelen mini üründe, ürün içeriği olarak İngilizce ya da Türkçe açıklama olmadığı için mukayese edemedim. Bir sitede içinde alüminyum olduğunu okumuştum. Bununla ilgili bir fikrim mevcut değildir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
yudum d.
Yudum D. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cilt kusurlarımdan dolayı Bu markanın cilt temizle jelini kullandım bir ara, markaya yabancı değilim. Kullanım yapmaya başladıktan sonra yüzdeki fazlalıkları derinlemesine temizleyip cildimi ferahlattı. Toleriane nemlendirici bakımı gün boyu yüzümüzde kalan makyajdan dolayı kızarıklık makyaj kalıntısı kızarıklık gibi durumların akşam yüzümü yıkadıktan sonra kullanıyorum. Yüzümde hafif ağırlık yapmadan yüzüme nemlendirme sağlıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
yasemin y.
Yasemin Y. · 46 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bu nemlendiriciye bayıldım. tam istediğim nemlendirici. bu arada cildim artık baya baya karma a dostlar! sanırım yaşla birlikte hafiften kurumaya başlıyoruz! karma ve hassas cildime aşşırı iyi geldi, sabahları vıcık vıcık bir yüzle uyanmadım hatta aksine pamuk gibiydi yüzüm.gerçekten cildimin kaliteli bir şekilde su içermiş gibi nemlendiğini hissediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aysel S.
Aysel S. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü şu zamana kadar kullanmadığım için o kadar çok pişman oldum ki anlatamam. Her zaman bu markayı denemek istedim ama bir türlü emin olamadım ama bu nemlendiriciyle tanıştıktan sonra bu markadan oldukça eminim . Nemlendirici asla yüzde bi ağırlık yapmıyor o kadar güzel hafif bir dokusu var ki anlatamam. mutlaka denenmesi gerekli
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 31 · Niğde
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kullandıktan sonra yağlı bir his vermiyor, çok hızlı bir şekilde emiliyor, doğal olmasına ne kadar dikkat etsem de diğer markaları kullandığımda cildimde kaşıntı yapıyordu la roche hiç kaşıntı yapmadı, yüzüme de sürdüm parlaklık vermemesini sevdim ve ellerimi yıkadığımda diğer nemlendirici kremlerde hissettiğim yağı hissetmiyorum. çok sevdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi E.
Ezgi E. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Son zamanlarda özellikle çene bölgemde çok fazla hassasiyet oluşmuştu. Cildim yağlı olduğu için hayatım boyunca neredeyse çok az nemlendirici kullanabildim. Ancak bu ürün elime ulaştığı süre içinde dediğim gibi yüzümde kızarıklık ve yanma oluyordu. Bu ürünü denedim ve gerçekten bu ihtiyacıma karşılık verdiğini hissettim. Cildim yağlı olmasına rağmen de hiçbir şekilde ağırlık yapmadı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem C.
Gizem C. · 28 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nemlendirme etkisi o kadar hissedilir ve fark edilebilir ki nerdeyse 2 gün cildim pamuk gibi yumuşacık oldu. Hassas bir cilde sahibim her ürün denememde kızarıklık veya çeşitli sorunlarla karşılaşırken bu ürüne bayıldım. Cildime sürdüğüm tüm ürünlerin içeriğinin temiz olmasına dikkat ederim bu ürün her özelliği ile kalbime taht kurdu :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem Ü.
İrem Ü. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tam boy alarak tam performansını görmek de isterim. Çünkü cildim özellikle yüzüm son derece hassas, kızarık ve alerjik bir yapıya sahip olduğu için bir ürüne kolay adapte olamıyor. Fakat bu ürünü Prebiyotik olması ve bebeklerde bile güvenli kullanması sebebiyle merak ediyorum.. Devam etmek isterim fakat bu markanın ürünleri pahalı oluyor :(
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meriç C.
Meriç C. · 37 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim hassas olduğu için kullandığım çoğu ürün alerjik tepkimeye neden oluyor. Karma bir cilt yapım var. Ama bu ürün cildimi dengeledi. Sabahları güneş korumalı ürün kullandığım için akşam yatmadan önce cildimi temizleyip kullandım. Yağlanma, kuruluk, parlama, kaşıntı, kızarıklık, sivilce gibi sorunlarla karşılaşmadım. Cildimin rahatladığını ve yeterli oranda nemlendiğini hissettim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Aşkın B.
Elif Aşkın B. · 31 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün ciltte yapışkan bir his bırakmıyor. Cildim çok güzel emdi. Ayrıca kırmızılıklarım oluşmadı. Yeni ürün kullandığımda genelde alerjik reaksiyon gösteren cildim, bu üründe bunu yaşamadı. Eğer fiyatlar bütçeme uyarsa almayı kesinlikle düşüneceğim bir ürün. Onun dışında şüphesiz mükemmel bir ürün. Deneme boyu küçük kalmış diyebilirim. Keşke daha fazla geçseydi elime.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.