Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
La Roche-Posay Toleriane Sensitive Nemlendirici Bakım Kremi
amazon-image
La Roche-Posay Toleriane Sensitive Nemlendirici Bakım Kremi

La Roche-Posay Toleriane Sensitive Nemlendirici Bakım Kremi

La Roche-Posay  · www.laroche-posay.com.tr
  4.54  (3658 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

La Roche-Posay'den YENİ prebiyotik nemlendirici bakım : TOLERIANE SENSITIVE

Hassas ciltler için

Bebek teninde bile kullanıma uygundur.

Kuruluk, kızarıklık, gerginlik, batma hissi, karıncalanma hissi ve yanma hissi rahatsızlığı olan hassas ciltler kullanabilir.

Hassas ciltlerde, hassasiyetini azaltmak için cilt bariyerini güçlendirmek önemlidir.

YENİ TOLERIANE SENSITIVE, prebiyotik nemlendirici bakımı ile:

  • Cilt bariyerini güçlendirir ve korur.
  • 48 saat nemlendirir. 
  • Cilt hassasiyetini yatıştırır ve azaltır.
  • Alkol ve parfüm içermez.

Nasıl kullanılır?

Sabahları ve akşamları yüz ve boyun  bölgesine yeterli miktarda uygulayın.

Göz çevresinde kullanıma uygundur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%59
%21
%8
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Pınar D.
Pınar D. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim karma, t bölgesi yağlı, diğer bölgeler kuru ve hassas. Hassas ciltler için olduğunu görünce çok sevindim. Nitekim yıkama jelini de deneyip, ona göre ikisini de almayı düşünüyorum. Açıkçası zararlı olduğu söylense de parfüm kokusunu seviyorum kremlerde, parfümsüz olması tabi ki daha iyi, sorun da değil. Ben testerı sabah ve akşam kullandım, daha net yorum yapabilmek adına. Sabah uyandığımda t bölgesinin yağlı görüntüsünde azalma olduğunu söyleyebilirim. Nemlendirme gayet güzel, kuruluk olmadı. Cildim herhangi bir tepki de göstermedi. Bazen garip alerjik reaksiyonlarla karşılaşabiliyorum, özellikle yüzümde. Böyle bir şey yaşamamış olmam bir artı. Ben bu ürünü, elimdeki ürünler bittiğinde, satın almayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Öznur Y.
Öznur Y. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün ilk kullanımda bile etkisini gösterdi. Benim gibi cildi yağlı yapıda olanların krem sürdükten sonra yüzümüz ıslak bi yapı da kalıyor bu krem aksine çok hızlı be güzel bir şekilde emdi yüzüm ve yüzümde ıslak bir yapı bırakmadı. La Roche posay yüz bakım ürünlerimin çoğunu başarılı buldum diyebilirim güvenilir bir marka bu konuda. Cilt bariyerini güçlendirmesi, 48 saat koruması , prebiyotik olması, cildi yatıştırması, özellikle hassas bir cilde sahibim hassas ciltlere uygun olması ve hassasiyeti azaltması benim için aşırı avantajlı oldu. Özellikle yaz ayları için ideal bi krem arıyordum yüzüm için favorim oldu diye bilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betül Ö.
Betül Ö. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Açıkçası cildimdeki bir rahatsızlıktan dolayı genelde hep dermokozmetik ürünler kullanıyorum ve zaten aşina olduğum bir marka yalnız ben roza hastaları için olan seriyi kullanıyordum daha çok. Yine de güvendiğim bir marka olduğu için bu ürünü de denedim ve çok uzun süre nemlendirmese de gece sürüp uyuduğumda nemli bir ciltle uyandım. Bazı nemlendiriciler gece sürülüp sabah kalkınca terleme yaptırıyor ve gözeneklerden resmen yağ çıkıyor. Bu üründe asla öyle bir durumla karşılaşmadım ve çok hassas bir cildim olsa da bana asla dokunmadı. Genel olarak memnun kaldığımı, yağlandırmadan güzel bir nem sağladığını söyleyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ümmü Gülsüm K.
Ümmü Gülsüm K. · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaman zaman cildimin bakımını ihmal edebiliyorum ve kullanimim öyle bir zamana denk geldiği için farkı daha iyi anladım. Cildim karma ve hassas, sivilcelerim de oluyor zaman zaman üstelik çoğu zaman iltihaplı ancak yanaklarim fazlasıyla kuruyabiliyor düzenli nemlendirmedigim takdirde. Yanaklarim çok kurumuştu ilk kullandığımda ve azıcık bir ürün anında yatıştırdı rahatlatti nemlendirdi kirmiziligini ve kuruluğunu aldı üstelik yağlı bölgelerime de iyi geldi ki bu tarz ciltlerde bu çok önemli. Denemek istediğim bir üründü ve gerçekten vadettiklerini sağladığı ve Doğal olduğu için çok memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda B.
Eda B. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce doktorumun tavsiye ettiği ama kullanmaya fırsat bulamadığım bir marka ve ilk deneyimim oldu. Çok az bir parça ürünle yüzünüzü çok iyi nemlendiriyor olması çok güzel (bereketli bir ürün), kıvamı yumuşak ve emilimi gayet güzel, sıcak havalarda yüzü çok yapış yapış yapmıyor ve sürdüğümde yüzümdeki kızarıklığı hafifletmesi çoook güzel. Benim gibi hassas alerjik en ufak şeyde kızaran ve reaksiyon gösteren bir cilt için çok güzel bir ürün en yakın zamanda doktorumla konuşup seri olarak satın alıp cilt bakımıma eklemek istediğim bir marka oldu.TEŞEKKÜRLER
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
A.Merve I.
A.Merve I. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde La Roche'un ürünleriyle aramda mesafe vardı. Kullandığım hassas göz çevresi için krem, göz çevremi fena halde yakmıştı. Fakat genel olarak bu ürünü sevdim; önyargımı kırmamı sağladı. Olumlu özellikleri: - La Roche'un diğer nemlendiricileri gibi (mesela riche) kalın bir tabaka oluşturmuyor. Cildimde ağırlık yapmıyor. - (Bepanthol losyon gibi) Direkt emiliyor. - Kokusu da yok; bu da kullanırken içimi rahatlatıyor. - Fiyat/performans açısından gayet alınabilir ve mantıklı bir ürün. Olumsuz Özellikleri: - Benim Caudalie kullanma nedenim tamamen içeriği. Kokusunu sevmesem de başta üzüm çekirdeği özütlerinin oranı ve diğer maddeleri nedeniyle kullanıyorum. - Bu üründe de askorbil palmitat, retinoik asit, argirelin, ALAi hyaluronic asit gibi maddelerin daha fazla olmasını yeğlerdim. İçeriği fena değil; ama etken maddeleri bu doğrultuda olsa kesinlikle favori nemlendiricim olurdu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ilknur u.
Ilknur U. · 48 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kuru bir cildim olduğu için ben düzenli bir Lipikar Lait kullanıcısıyım. Bu ürünü de çok sevdim. Ürünü makyaj altına ve akşam makyajımı temizledikten sonra kullandım. Kullandıktan sonra uzun süre cildimdeki nemli serinlik hissi kaldı ve çok iyi hissettirdi. Numunenin çok küçük olması tadını damağımda bıraktı ve hemen nereden alabilirim? nekadara alabilirim diye araştırmaya koyuldum. 57 Tl ye buldum. Ürün fiyat performansı açısından da başarılı buldum. Teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu E.
Duygu E. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünü böyle güzel ve kullanışlı bir ambalajda gönderdiğiniz için teşekkür ederim çok beğendim. Ürün kokusuz ve yumuşacık bir yapısı var cildimle çok iyi anlaştı diyebilirim. Nemlendirmesini yeterli buldum üzerine makyaj yaptığımda da gayet güzeldi. Kesinlikle almayı düşünüyorum, bebek cildinde kullanılmasını ayrıca çok sevdim. Bir Ebe olarak annelere bebekleri için önerebileceğim güzel bir ürün tanımış oldum. Tekrar teşekkürler, sevgiler :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe Ö.
Tuğçe Ö. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü sürdüğünüz an kadife bir etki yaratıyor. Büyük ihtimal içinde silikon var. Ancak ürünün hassas ciltlere uygun olması daha da sevindirici. Gözüm kapalı güvenle uyguladım. Cilt tipim kurudan karmaya dönük bu krem sayesinde Gece boyu cildim nemli kaldı. Bu görevi yapabilecek elbette başka nemlendiriciler vardır ama bu nemlendiricinin önemli bir özelliği olan alkol ve paraben içermemesi ile bir tık öne geçti
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
saliha d.
Saliha D. · 43 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ben soyle soyleyım bu kremı kullandım cıldımde rahatlık ve guzel gorunum sagladı kendı doktoruma bu kremın nasıl oldugunu sordum rahatlıkla kullanabılırsın ezcanelerde varsa alıp kullanırsın dedı ve ben su anda guvenerek kullanıyorum maglum gunes ruzgar yuz cıldımızı yıpratıyor 8 aylık ıkız kızlarım var gecelerı kalkman gerekıyor yorgunluk yuzume vuruyor dun aksam denedım bugun kendımı daha rahat sakın bır cıltle uyandım tsk ederım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.