Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
La Roche-Posay Saf Niacinamide10 Koyu Leke Karşıtı Uzman Serum
amazon-image
La Roche-Posay Saf Niacinamide10 Koyu Leke Karşıtı Uzman Serum

La Roche-Posay Saf Niacinamide10 Koyu Leke Karşıtı Uzman Serum

La Roche-Posay  · www.laroche-posay.com.tr
  4.75  (1750 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Saf Niacinamide 10 Koyu Leke Karşıtı Uzman Serum

1 hafta sonunda koyu leke görünümünde belirgin azalma* 

Klinik olarak kanıtlanmış tekrarlama karşıtı etki** 

*Tüketici testi- 76 kadın-günde 2 kez uygulama

**Koyu leke görünümü ve cilt tonu eşitliğinde klinik skorlama, 8 haftalık kullanımdan sonra (günde 2 uygulama), etkinin 3 hafta devam etmesi

Nasıl kullanılır?

 Nemlendirici doku. Sabah ve akşam yüz, boyun ve ihtiyaç halinde ellerin üstüne 3 damla uygulayın. Tüm cilt tipleri içindir. Komedojenik değildir. SPF15’den daha yüksek bir korumaya sahip ürünle kullanın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%73
%20
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Zülal U.
Zülal U. · 36 · Karaman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Niacimide cilt bakım rutinimde kullandığım bir içerik. La roche posay ürünlerini de bir kaç yıldır kullanıyorum ve etkilerinden oldukça memnunum. Bu serum da cildimde hafif düzey leke ve renk eşitsizliklerinde hızlı bir fark yarattı. Kalıcı etkisini uzun süreli kullanımla yorumlamak gerekir; ancak hızlı etkilerinden oldukça memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Nihal E.
Zeynep Nihal E. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Denenecek ürün miktarı ürünün tam etkilerini görmek için yeterli değil, ürünün düzenli kullanımda daha etkili olacağını düşünüyorum; fakat niacinamide serumu kullandığım kadarıyla cildimi ve ellerimi yumuşacık yaptı, güzel bir şekilde nemlendirdi ve cildimde herhangi bir iritasyona, kızarıklığa vs. neden olmadı. İlerde de daha düzenli şekilde kullanmayı isteyeceğim bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fidan Aksoy
Fidan Aksoy · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
La Roche-Posay Saf Niacinamide10 Koyu Leke Karşıtı Serumu ilk defa dene bunu aracılığıyla kullandım. Serum oldukça başarılı bir ürün. Ciltte yapışkan hissi bırakmıyor. Kullanır kullanmaz yüzü nemlendirir aynı zamanda da ışıltılı bir görünüm sağlıyor. Yüz de daha aydınlık bir görünüme sahip oluyorsun. Ben üründen memnun kaldım ve herkese tavsiye ederim. Teşekkürler denebunu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
buse b.
Buse B. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
lrp düzenli olarak kullandığım markalardan birisi. şuana kadar tüm ürünlerinden memnun kaldım. bu üründe gerçekten çok güzel cildimi yumuşacık yaptı ve anında aydınlık etkisini gösterdi. lekelere karşı olan etkisini bir haftada gözle görülür şekilde kesinlikle farkedersiniz diye düşünüyorum 🙏🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Neyir berra Ş.
Neyir Berra Ş. · 22 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
la roshe posay ' le 7 yıl önce tanıştım ve hayatımın 7 yılını kapsarken çoğu ürünlerini de çok severek kullanıyorum . arada böyle tester ürünleri vermesi aslında daha çok ürünle tanışma satın alma anlamında da yardımcı olur . Denebunu sayesinde bu ürünü de keşfederek sevmeme neden oldu ♥️😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Güzel A.
Güzel A. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
2-3 damlası tüm yüze yetiyor. Çok iyi bir serum tabi bununla orantılı fiyatı da yüksek. İndirim takip edip alacağım kesinlikle. Yüzümde doğum lekelerim ve birkaç güneş yanığı lekesi vardı hemen hafifletti. Uzun vadede cok daha etkili olacaktır eminim. Kesinlikle alın kızarıklık hassaslık varsa onu da yatıştırıyor rahatlatıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildimi korurken bir yandan da muhteşem bir yumuşaklık ve nemlendirme sağladı .Gün boyu etkisi ilk sürdüğüm an ki gibi tekrar etti .Cildimde ilk başta yoğun ıslaklık oldu gibi hissettim o his geçmeyecek zannettim ama cildim kremi kısa sürede emdi .Başarılı bir ürün 🙌
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma Gamze D.
Fatma Gamze D. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gunes kremlerinden aşırı memnunum. Sadece ben değil ailem de kullanıyor. Ancak bu minicik paketiyle bütün yüzüme sorunlu bolgelerime yetti de arttı bile. Cok bereketli bir ürün. Sürdükten sonra hemen belli etti kendini. Yumuşacık ve rahatsız etmeyen kokusuyla. Aydınlık ve ferah bir cilt. Daha ne isteyebilirsiniz ki
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra Ç.
Esra Ç. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullandıktan sonra koşarak almaya gittiğim ürün. Cilt tonumu eşitleyecek bir ütün arıyordum ve sonunda buldum. Lekelerin rengini birkaç kullanımda açtığını görüyorsunuz. Çokta güzel bir kokusu var. Düzenli kullanırsanız sonuç alacağınız bir ürün. Denemenizi öneririm :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
BURCU A.
Burcu A. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın nemlendirici kremini kullanıyorum oldukça başarılı ve bu başarısı sebebi ile ürünleri biraz pahalı. Ciltle hemen bütünleşiyor ve işlem sonrasında cilde nem veriyor. Uzun süre kullanımda farkı görebileceğime eminim. İndirime girdiği zaman kaçırmayacağım bir ürün olacak. Kokusu çok güzel. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.