Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
La Roche-Posay Saf Niacinamide10 Koyu Leke Karşıtı Uzman Serum
amazon-image
La Roche-Posay Saf Niacinamide10 Koyu Leke Karşıtı Uzman Serum

La Roche-Posay Saf Niacinamide10 Koyu Leke Karşıtı Uzman Serum

La Roche-Posay  · www.laroche-posay.com.tr
  4.62  (1439 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Saf Niacinamide 10 Koyu Leke Karşıtı Uzman Serum

1 hafta sonunda koyu leke görünümünde belirgin azalma* 

Klinik olarak kanıtlanmış tekrarlama karşıtı etki** 

*Tüketici testi- 76 kadın-günde 2 kez uygulama.

**Koyu leke görünümü ve cilt tonu eşitliğinde klinik skorlama, 8 haftalık kullanımdan sonra (günde 2 uygulama), etkinin 3 hafta devam etmesi.

Nasıl kullanılır?

Nemlendirici doku. Sabah ve akşam yüz, boyun ve ihtiyaç halinde ellerin üstüne 3 damla uygulayın. Tüm cilt tipleri içindir. Komedojenik değildir. SPF15’den daha yüksek bir korumaya sahip ürünle kullanın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%66
%18
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Gözde Ö.
Gözde Ö. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
harika bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Miyesır B.
Miyesır B. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün güzel yüzüme güzel bir his verdi yağlı durmuyor ama ben sipariş notunda da belirttim açılmış paket ve kullanılmış olmasın diye çoğu kişi öyle yazmıştı çünkü ama bildiğin yarısı geldi ürünün diğer yarısı bomboş yüzünün yarısı yok yani bildiğiniz keşke böyle şeyler yapmasanız
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Y.
Zeynep Y. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü 1 haftadır düzenli olarak sabah akşam kullanıyorum. İlk gün nemlendirici de uyguladıktan sonra kullandığım için yüzümde yağlı bir his bıraktı ürün kendi başına nemlendirme özelliğine sahip olduğundan bence başka bir nemlendirici kullanmaya gerek yok ikisi aynı anda uygulanınca yüzde ağır bir his bırakabiliyor. Lekelere gelecek olursak bahsedildiği kadar mucizevi, bir anda geçiren bir etkisi olduğunu söyleyemem ama lekelerin rengini yavaş yavaş da olsa açıyor ve yüzün daha aydınlık görünmesini sağlıyor. Ayrıca kokusu çok güzel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Derya A.
Derya A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bayıldım kesinlikle. Harika bir ürün. Tavsiye üzerine sipariş ettim ve aldım. Anında etki gösteriyor. Muhteşem bir kokusu var. Çiçek bahçesi gibi. Dokusu harika. Az bir miktarla cildime eşit şekilde dağıtabiliyorum. Daha ilk kullanımda cildim ışıl ışıl oldu. Uzun süreli kullanımı düşünemiyorum bile. Hamilelikten sonra yüzümde lekeler olmuştu. Umuyorum onlara iyi gelecek. Şimdiden azalmaya başladı bile. Düzenli kullanım sonuçlarını bekliyorum. Kesinlikle tereddüt etmeden tavsiye edebileceğim bir ürün. Artık vazgeçilmezim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sena T.
Sena T. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün muhteşem ötesi. Cildimde küçük sivilce lekeleri ve cilt tonu eşitsizliği var. İlk kullanımda cildime zarar verme ihtimaline karşı her gün kullanmadım. Şu ana kadar toplamda 6kez kullandığım için kalıcı bir etki henüz göremedim. Ama kullandığım gecenin sabahında pürüzsüz, parlak ve tek renk bir ciltle uyandım. Üstelik cildi yumuşacık yapıyor. Çenemde birkaç haftadır geçmeyen küçük sivilcelerim vardı. 2. Kullanımda hepsini kuruttu. Gece rutinime kesinlikle ekleyeceğim. Muazzam.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Damla K.
Damla K. · 37 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben düzenli kullanamıyorum, bu tür ürünler kullanırken rutin oluşturamıyorum ama şunu söyleyeyim la roche posay ın hangi ürününü kullanırsan kullanayım bayılıyorum, hepsi mi iyi olur, ürünün hakkını verir. Başka markaların da niacinamid ürünlerini kullanmış biri olarak en çok memnun kaldığım ürün. Diğerlerinin kıvamı su gibi bu ise o kadar yoğun ve etkili ki ilk kullanımda o parlaklığı, nemi görüyorsunuz yüzünde, düzenli kullanımda lekeleri yok edeceğini düşünüyorum👍🥰❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şule K.
Şule K. · 23 · Kırklareli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok güzel bir ürün bayıldım. bir haftadır kullanıyorum lekelerimde hafifte olsa değişiklik gösterdiğini düşünüyorum. pahalı bir ürün olduğu için deneme boyunu alıp denemek istedim iyi ki almışım çünkü bu bittikten sonra orijinal boyunu uygun bir vakitte almayı planlıyorum. benim lekelerim akne ilaç tedavisinden sonra kalan izler kırmızılık ve kahverengi izler var onların üzerine etki ettiğini düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem Y.
Gizem Y. · 25 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Karma bir cilde sahibim, la roche posay effaclar serisini kullanıyorum, onlara ek olarak bu serumu kullanmaya başladım. İlk sürdüğünüz anda hemen emiliyor, yüzümde aydınlık ve sağlıklı-parlak bir bitiş oldu. 3 günlük kullanımda gözeneklerimin küçüldüğünü görüyorum. Koyu renkli çillerim var umarım uzun süre kullanımda onları da azaltır. Not: Ürün parfümlü eğer hassasiyetiniz varsa sizi çok rahatsız edecektir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve Ö.
Merve Ö. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü yaklasik 2 gündür kullanıyorum. Cildimde çok fazla kizariklik ve leke vardi. Kizarikligı tamamen yok etti ve lekelerimin rengini açti. sabah aksam olmak üzere 1 damla uyguluyorum, 1 damlasi bile tüm cildinize fazlastyla yetiyor oldukça yogun yapili. Sivilce vs. yapmadi. Ayrica sunu da söylemeliyim cildimi çok güzel nemlendirdi ve çok dogal bir parlaklik verdi. kesinlikle bundan sonra hayatımda olacak ürünlerden biri diyebılırım 3
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çiğdem T.
Çiğdem T. · 34 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
koyu leke üzerinde ki etkisini gözlemleyecek kadar uzun kullanmadığım ve zaten ürün miktarı deneme boy olduğu için bu konu da yorum yapamam. ama ilk sürüşte ki hissiyatını sevdim. herhangi bir hassasiyet kızarıklık yaratmadı. yanaklarımda yeni oluşan kızarıklık üzerinde güzel bir yatıştırıcı etkisi oldu. rutinime niacinamide eklemek istiyordum. denemiş oldum. fiyat performans açısından tercih edebileceğim bir ürün keşfetmiş oldum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.