Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
La Roche-Posay Lipikar Syndet AP+ Vücut Yıkama Jeli
amazon-image
La Roche-Posay Lipikar Syndet AP+ Vücut Yıkama Jeli

La Roche-Posay Lipikar Syndet AP+ Vücut Yıkama Jeli

La Roche-Posay 
  4.66  (18460 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Lipikar SYNDET AP +, atopiye eğilim gösterebilen cilde sahip yenidoğanlar, bebekler, çocuklar ve yetişkinler için bir cilt yıkama kremidir. Hassas ve kuru ciltler için uygundur.
Syndet AP+ cildi yatıştırmaya yardımcı olarak, duştan hemen sonra şiddetli kuruluk hissini azaltmaya yardımcı olur.

Nasıl kullanılır?

Islak cilde uygulayın. Nazikçe masaj yapın. Durulayın. Gözleri yakmaz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%63
%18
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Betül S.
Betül S. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
La Roche Posay sattığı ürünlerin alıcısına hakkını veren bir marka öncelikle bunu belirtmek isterim. Cildinizle ilgili her bir sorun için ayrı bir ürünü var ve bu ürünler düzenli kullanımda gözle görülür etki sağlıyor. Bu yıkama jelinii yetiskinlerde kullandığınız gibi bebislerinize de kullanabilirsiniz. İçeriğinde shea yağı olduğunu duydum shea yağı normalde yüzüme kullandığım bir ürün çok memnunum bu yıkama jelinin içeriğinde olması da beni ekstra cezbetti çünkü nemlendirme özelliğini etkili kılıyor. Kuru bir cilde sahip biri olarak ben çok memnun kaldım tavsiye ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu İ.
Burcu İ. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
17 aylık bir oğlum var ve cildi çok hassas. Her duştan sonra cildi kıpkırmızı oluyor ve poposu da çok kızarıyordu. Bu kremi duştan sonra ona uyguladığımda saat 11.00 civarıydı. Saat 14.00'da bezini değiştirmek için üstünü çıkardığım da teni bembeyaz olmuştu. Sonra popo arasına yakın yerlere de uyguladım orada da sonuç mükemmel oldu. Hemen büyük boyunu aldım bile. Kendimde de grip olduğum için burun kenarlarımda kullandım sonuç yine mükemmel. Bugüne kadar onca markanın kremini, yatıştırıcı losyonlarını denedim çözüm Lipikar'mış. Bu ürün için üreticilerine, ithalatçılarına çok teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yumuşak yapısı var, kolayca cildime uyguladım. Yıkarken çok kolay çıkmıyor ama öyle çok da zorlamıyor normal bence. Cildimi yıkadığımda cildim yumuşacıktı, rahatsız eden bir kokusu da yok. Sabah kullandım ve şuan akşam ama cildim hâlâ yumuşak ve pürüzsüz. Devamlı kullanılınca çok daha da etkili olacağını düşünüyorum. Kaşıntı, kızarıklık da olmadı ve bu çok iyi bir durum. Çünkü yıkama jelleri kaşındırıyordu cildimi ve rahatsız ediyordu ama la roch da böyle bir durum yaşamadım. Hem de cildimi ferahlatıp, yatıştırdı. Bundan sonra bu yıkama jelini alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kardelen E.
Kardelen E. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk defa kullandım ve ilk kullanışta hissedilir bir rahatlık ve yatıştırıcılık sağladı. Cildinizin gerçekten yumuşadığını, temizlendiğini hissedebiliyorsunuz. Sabah kullandım ve şuan akşam ama cildim hâlâ yumuşak ve pürüzsüz. Devamlı kullanılınca çok daha da etkili olacağını düşünüyorum. Kaşıntı, kızarıklık da olmadı ve bu çok iyi bir durum. Çünkü yıkama jelleri kaşındırıyordu cildimi ve rahatsız ediyordu ama la roch da böyle bir durum yaşamadım. Ferah ve az miktarda bile gerekli temizliği yapabilmeniz ekonomik de olduğunu gösteriyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra K.
Büşra K. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu kutunun en sevdiğim ürünü kesinlikle bu oldu. Başta ne için ve nasıl kullanılacağını anlamadım. Nette biraz araştırma yaptım, kimisi yüzü kimisi bütün vücudu için kullanmış. Arkasında Türkçe bir kullanım talimatı olsa muhteşem olurdu ama bu ürün tester tabii ki. Kesinlikle büyük boyunu alıp kullanacağım bu ürünü. Kuru bir cildim var ve döküntü gibi oluyor, bu ürünün bu durumu da yatıştırdığını düşünüyorum. Bununla ilgili bir şey okumadım ama bence vücuttaki batıklara da iyi geliyor. Azıcık bir miktar yeterli oluyor, çok sevdim çok.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melike A.
Melike A. · 27 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
La Roche Posay benim en sevdiğim markalardan biri. Benim cilt yapım karmaya dönük ve hassas dolayısıyla her markayı ya da her ürünü kullanamıyorum. Daha öncesinde de La Roche Posay in farklı ürünleri kullandım, içerik açısından hassas ciltlerin rahatlıkla kullanabileceği bir marka ve ürün. Çocuklarım da atopik cilde sahipler ve bilen bilir atopik cildin nemlendirilmesi, kaşıntıları ve hassasiyetiyle başa çıkmak çok zor. Bu ürün bu konuda çocuklarıma da bana da iyi geldi. En sevdiğim özelliğiyse sürüldüğü anda cildi yatıştırması.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra A.
Esra A. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü daha önce de birçok kez duymuştum fakat deneyimleme fırsatım olmamıştı. Cildim özellikle kış aylarında inanılmaz derecede kuruyor ve hatta kuruluk çatlamalara sebep oluyor. Ürünü akşam uyumadan önce yüzümde ve ellerimde kullandım. İlk olarak uygulama sonrası hissini çok sevdim. Kesinlikle yapış yapış ve ağır bir his bırakmıyor. Çok sakin ve rahatsız etmeyen bir kokusu var, zaten kokulu nemlendiricileri sevmiyorum. Sabah uyandığımda ise gerçekten pamuk gibi olmuştu cildim. Kuruluktan eser kalmamış. Gün içinde nemini koruduğunu hissettiğim için ürünü alarak kullanmaya devam edeceğim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meryem D.
Meryem D. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yenidoğandan itibaren kullanılabilir " çok riskli bi söylem. Ve bunu söyleyebilen bi marka olduğu için önce tebrik etmek istiyorum. Böyle güvenilir markalar bulmak gerçekten çok zor. Çok tavsiye alıyodum bu markayla ilgili ama fiyatları pahalı geldiği için denemeye hiç fırsatım olmamıştı. Şimdi bu fırsata sahip olduğum için çok mutluyum. Gerçekten ne vaat ediyosa gerçekleştiriyo. Havaların soğumasıyla birlikte cildimde bayaa hassasiyet oluşmuştu ve gerçekten yatıştırdığını söyleyebilirim. Cildinde böyle hassasiyet olan kişiler denesin asla pişman olmazsınız 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuba U.
Tuba U. · 33 · Bilecik
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün atopik dermatit ciddi kaşıntısı ve döküntüsü olanların işine çok yarıyor ve doktorlar tavsiye ediyor. Benim böyle bir problemim yok ama ellerim sürekli suyun altında olmaktan çok yıpranmıştı. Ürünü nohut kadar damlası bile yeterli köpürmeyi ve temizliği sağlıyor ellerim ve yüzümde kullandım verdiği etki inanılmaz sanki krem sürmüşsünüz gibi yumuşacak ve pürüzsüz bir cilt ortaya çıkıyor. Kokusu parfümlü değil bu artısı ama kötü de değil rahatsız etmeyen güzel bir kokusu var. Tercih edilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ESMA Ç.
Esma Ç. · 38 · Nevşehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın daha önce nemlendiricisini kullanmıştım o kadar çok memnun kaldım ki hemen 1 tane daha sipariş verdim.. Bu vücüt yıkama jelini hiç kullanmamıştım ve kullandıktan sonra Kendime o kadar çok kızdım ki böylesine efsane bir ürün varken diğer markalara boşuna para vermişim diye.. Cildimi kurutmaması nemli gibi görünmemesi efsane gerçekten.. Bir de yeni doğan dan itibaren kullanılıyor olabilmek çok daha güzel.. Minik kızımın o hassas Cildinde güvenle kullanmak bir anne için inanılmaz bir duygu.. ❤️🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.