Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
La Roche-Posay Lipikar Light Baume AP+M Nemlendirici
amazon-image
La Roche-Posay Lipikar Light Baume AP+M Nemlendirici

La Roche-Posay Lipikar Light Baume AP+M Nemlendirici

La Roche-Posay 
  4.72  (7680 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Lipikar Light Baume Hafif Balsam Nemlendirici

- Çok kuru ve atopiye egilim gösterebilen bebek, çocuk ve yetişkin ciltleri için uygundur.

-Cilt mikrobiyomunu dengeleyerek cildi yatistirir.

-Su bazlı formulu sayesinde hizlica emilir.

-Kuruluk kaynakli kasintiyi azaltmaya yardimci olur.

Nasıl kullanılır?

Temizlenmiş cildin üzerine uygulayınız.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%73
%18
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

İrem A.
İrem A. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Denebunu sayesinde tanıştım ve deneyimleme şansım oldu bu ürünü hassas ve kuru cildiniz varsa kesinlikle seveceğiniz bir ürün özellikle duştan sonra kullandığınızda daha kolay emiliyor ve cidinizi parlaklaştırıyor. Öncelikle çok yoğun formüllü ve gerçekten üzerinde yazdığı gibi, kaşıntılı ve hararetli cilde çok iyi geliyor. Ayrıca pul pul dökülmelere de tek seferde iyi geldiğini söyleyebilirim. Kurumaya ve kaşınmaya yatkın bir cildiniz varsa kolaylıkla kullanıp memnun kalabileceğiniz bir ürün. Kremde hiç parfüm kokusu yok, bu da üründe gereksiz kimyasalların olmamasının en güzel kanıtı. Koku hassasiyeti olanlar rahatlıkla tercih edebilir. Dermatologların önerdiği bir ürün olması da bana ayrıca bir güven verdi. Kendimde gönül rahatlığıyla kullanabileceğim bir ürün. Teşekkürler denebunu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seyhan Y.
Seyhan Y. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Egzemelı bir cilde sahip olsuğum için kaşıntı ve pul pul dökülme aorunları yaşıyan biri olarak ürünü çok beğendim. Kesinlikle söylendiği gibi cildi yatıstırıcı özelliğe sahip. Cildi güzel nemlendiriyor. Kasıntı hissini 10 dakika gibi kısa bir sürede gideriyor. Oldukça beğendiğim bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esen A.
Esen A. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ve yine bir la roche posay mucizesi... bu markayı yıllardan beri kullanırım ve çok memnunum. Karma bir cilt yapısına sahibim ve su bazlı ürünler kullanmak zorunda kalıyorum. Bu ürünün su bazlı olduğunu görünce nasıl sevindim anlatamam gece yüzümü yıkadıktan sonra hemen sürdüm hızlıca emildiğini gördüm ciltte yağlı yağlı bir his bırakmadı ama hemen böyle kadife pürüzsüz bir görüntü ortaya çıktı elimi sürünce yumuşacık oldu. Sabah uyanıp tekrar yüzümü yıkadığımda cildim yeterince nemlenmişti . İçeriği temiz ve bebekler için de kullanılıyormuş bu durum yine bana güven verdi . Cildi benim gibi karma olan hassas ciltlere tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rabia A.
Rabia A. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle diğer markalar gibi paketin içine bir parmak ürün koymamışar gayet bereketli, yoğun bir yapısı olduğu için azıcık almam bile yeterli oluyor. Birkaç gündür sabah akşam kullanıyorum bitirmeden yorum yapmak istemedim T bölgesi fazla yağlı yanakları fazla kuru olan biriyim kullandığım ürünler yüzümü dengeleyemiyor genelde ama bu üründen gerçekten çok memnun kaldım. Yüzümde sivilceler ve geçmişten kalan mor sivilce izlerim vardı gözle görülür bir şekilde azaldığını farkettim. Birkaç günlük kullanımda bu kadar etki ettiyse düzenli kullanımda ne mucizeler yaratır tahmin edemiyorum. Üzünü kullanmaya başladığımda çenemde devasa ağrılı bir sivilce çıkmaya başlamıştı o sivilceyide yatıştırdı ağrısını hafifletti şişkinliğini indirdi.artı olarak yüzüme doğal bir parlaklık kattığını düşünüyorum biraz yoğun bir kıvamı var fazla sürerseniz rahasız edebilir ben azar azar makyajımın altına baz olarakta sürdüm gayet başarılıydı. Bu ürünü kullanırken daha iyi gözlemlemek için başka hiçbir ürün kullanmadım normalde sabah akşam farklı kremler vs kullanırım sadece yüz yıkama köpüğü kullandım. Tek başına böyle çok yönlü etki yaratması beni şaşırttı açıkcası. Bitek kokusunu beğenmedim çok yoğun bir kokusu yok fakat sürerken hafif rahatsız edici bir koku geliyor. Ama kremlere vs parfüm eklenmesini desteklemediğim için kendi kokusunun olmasıda daha sağlıklı olabilir diye düşünüyorum. Benim gözlemlerim ve fikirlerim bu kadar tek eksi yönü fiyatı, ürünü gerçekten çok beğendim ve internetten satın almak için fiyatına baktığımda cokta iç açıcı bir manzarayla karşılaşmadım açıkcası. Buda kişisel bir şey aslında bana fazla geldi fakat sizin için uygunsa kesinlikle alıp bir şans vermenizi öneririm. Teşekkürler denebunu ailesi💗✨😽
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seher K.
Seher K. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk uyguladığımda biraz kaşıntı ve kızarıklık yaptı sanırım güneş kremiyle birlikte sürdüğüm için daha sonrasında akşam tek başına uyguladım ve gerçekten çok hızlı emiliyor minicik sürmeniz yeterli oluyor bu noktada. Uygulanınca tatlı bir parlaklık veriyor fotoğrafa ekledim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Öznur B.
Öznur B. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bayıldım çünkü yumuşacık bir dokusu var sürdüğümde bile ipek sanki yüzüm o kadar harika. en güzel yanı küçük bir boy gelmesine rağmen ilk baktığımda bir günde biter dediğim ürünü 3-4 gün kullandım çok az bile alsan garip bir şekilde yumuşayıp daha çok yayılıyor sürümü mükemmel yapış yapış değil parlak değil ve pürüzlü durmuyor yüzümde sanki kalıp varmış gibi pürüzsüz duruyor ve incecik dokusu herhangi bir kızarıklık vs. yaşamadım da bence gayet güzel bir ürün beğendim. Keşke fiyatları daha ucuz olsa da sürekli kullanabilsem . Teşekkürler DENEBUNU☺️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Filiz Ş.
Filiz Ş. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bu ürünü hassas ve kuru cildiniz varsa kesinlikle seveceğiniz bir ürün özellikle duştan sonra kullandığınızda daha kolay emiliyor ve cidinizi parlaklaştırıyor.Cildim hassas olduğundan bazı ürünler kaşıntı yapıyor ama bu ürünü kullandığımda asla böyle bir problem yaşamadım Öncelikle çok yoğun formüllü ve gerçekten üzerinde yazdığı gibi, kaşıntılı ve hararetli cilde çok iyi geliyor. Ayrıca pul pul dökülmelere de tek seferde iyi geldiğini söyleyebilirim. Kurumaya ve kaşınmaya yatkın bir cildiniz varsa kolaylıkla kullanıp memnun kalabileceğiniz bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Tutku K.
Zeynep Tutku K. · 35 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün cildime çok iyi geldi. Yoğun bir krem bence küçük bir miktar almak bile tüm yüze yetiyor. Özellikle havaların soğumasıyla birlikte göz kapağımda kuruluk ve kaşıntı başlamıştı, geceleri göz kapağıma da sürdüm ve pul pul görünümü iyileştirdiğini söyleyebilirim. Cildimi yumuşacık yaptı. Benim cildim yağlı bir cilt ama kremin yoğunluğu rahatsız etmedi ancak kuru ciltler daha çok sevecektie. Çocuklarda da kullanılabilmesi çok hoşuma gitti, soğuk günlerde kızımın da yüzündeki kuruluğa çok iyi gelecek. Sanırım büyük boyunu satın alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aybike B.
Aybike B. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çok yoğun bir sivlce tedavisi olduğum süreçte kullandım bu tedavi süresince yüzümdeki deriler pul pul dökülüyordu bu kremi kullanınca sadece bir günde düzeldi elime tester boyutu geldiğinden daha ayrıntılı yorumlamam mümkün değil sivilce yapıyor mu bilemiyorum fakat normalde yağlı ve karma ciltli olanlar için uygun değil aşşırı kuru cildi olan ve kışın zarar gören ciltler için uygun. markanın kendisi zaten çok kaliteli bir marka bu sebepten dolayı rahatlıkla alınabilir. sadece kullanırken wlinize çok az alın içeriği çok yoğun bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nurcan Aktağ
Nurcan Aktağ · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle inanılmaz kuru,sert,pul pul dökülen tene sahip olan ben şimdi ise yumuşacık, kaşıntıları olmayan ben. Sen inanılmaz bir ürünsün. Onca nemlendiriciyi denememe rağmen hiçbir sonuç alamadığım gibi paralarımın hepsi çöpe gitti. Bu ürün harika. Yoğun nemlendirici sayesinde vücudum hızla emiliyor ve inanılmaz güzel kokuya sahip oluyor. Pul pul dökülen cildimden eser yok. Ufacık avucunuza alıp deneyin asla kaşındirmiyor hızla emiyor. Asla pahalı ürünler almayın derim. Deneyin ve görün :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.