Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
La Roche-Posay Lipikar Baume AP+M Nemlendirici Balsam La Roche-Posay Lipikar Baume AP+M Nemlendirici Balsam-badge
amazon-image La Roche-Posay Lipikar Baume AP+M Nemlendirici Balsam-badge
La Roche-Posay Lipikar Baume AP+M Nemlendirici Balsam

La Roche-Posay Lipikar Baume AP+M Nemlendirici Balsam

La Roche-Posay 
  4.69  (426 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Çok kuru ciltler için yatıştırıcı, onarıcı, cilt mikrobiyomunu dengeleyen nemlendirici.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%66
%19
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

elif a.
Elif A. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Merhabalar öncelikle :) Tabiki de La Roche-Posay ürününü daha önce kullananlar da bu ürünle ilgili veya bu markanın diğer ürünleriyle ilgili herhangi kötü bir yorum yapılamayacağını iyi bilir. Kuru ciltlere sahip veya yüzünde bazı bölgeleri çok kuruyan kişiler için birebir bir ürün. Yoğun ve tahriş etmeyen güzel bir nemlendirici. Ben çok memnun kaldım. Özellikle hassas ciltlere sahip kişilere de tavsiye edebilirim. Bu ürünü yağlı cilt tipine sahip kişilere önermem çünkü gerçekten de yoğun nemlendiriyor ve sivilce oluşumuna sebep olabilir. Benim cildim karma, yüzümün bazı bölgelerinde mevsimsel kurumalar olabiliyor ve tenim hassas diyebilirim. Bu sebeple yüzümün sadece kuruyan bölgelerine uyguladığımda o bölgeleri tahriş etmeden güzel bir şekilde nemlendiriyor ve sivilce de oluşmuyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu Y.
Duygu Y. · 46 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Karma cilde sahip olduğum için yüzümde kullandıktan 3 saat sonra emilim gerçekleşti. İlk sürüldüğünde yüzde parlak ve ıslak bir tabaka oluyor, 3 saat kadar sonra emiliyor ve gergin, taze, temiz bir his bırakıyor. Markanın ürünlerini sevdiğim için bu ürünü de sevdim. Benim cildim de kaşıntı ve tahriş olmadığı için kullandıkça kaşıntı etkisini fark edeceğimi düşünüyorum. Bebekler de ya da çocuklar da nasıl etkiler bırakabilileceği sevgili anne kullanıcılar aydınlatabilir. Ben markayı severim ürünü de nemlendirme konusunda başarılı buldum. 🧖🏼‍♀️💆🏼‍♀️❤️👌🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
amine ayça y.
Amine Ayça Y. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten kullandığım en iyi nemlendirici yatıştırıcı krem diyebilirim. Sürdüğünüz anda cildinizi o kadar güzel hissettiriyor ki anlatamam. Verdiği yumuşaklık hissiyle beraber o cildinizde olan kaşıntı, kızarıklıkları anında hafifletiyor ve yumuş yumuş bir his veriyor. Ve nemlendirmesi aşırı yüksek bir ürün. Kuruluklara birebir diyebilirim. Cildim o kadar kuru değil aslında karma bir cilt tipim var ama neme de fazlasıyla aç. O yüzden verdiği nem hissi ve yatıştırıcılığı mükemmel seviyede bir ürün. Kesinlikle muhteşem. ⭐️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aylin V.
Aylin V. · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce bu markanın ürününü hiç kullanmamış biri olarak bu benim ilk deneyimimdi. Aşırı kuru bir cildim olmamasına rağmen içeriğini sevdim. Bazı nemlendiriciler gibi aşırı parfüm basılmaması beni memnun etti. En beğendiğim yanı cildi yatıştırıcı özelliğinin olması. Ayrıcı yüzüne sürekli eli gidip kaşıyan biri olarak gerçekten kaşıntıyı aldığını fark ettim. Gerçekten de kaşınma hissini giderip cildi yatıştırıyor. İlk kez kullandım ve memnun kaldım. Kutumdan çıkan en güzel üründü.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rojda E.
Rojda E. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mevsim geçişlerinde cildimde pul pul dokulmeler oluyor, özellikle yanak va kas üstümde. hiçbir nemlendirici kalıcı çözüm sunamiyor maalesef ama La Roche lipikar baume AP + m gerçekten tüm kuruluk şikayetlerini gideriyor, üstelik parfümsuz ve yoğun kıvamlı. Sürdükten sonra hafif yağlilik hissi var ama bu beni rahatsız etmedi, ben memnun kaldım, La Roche zaten bana çok güven veren bir marka, kararsız kalanlar için kesinlikle şans verilmesi gereken bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze Ç.
Gamze Ç. · 30 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok isteyipte alamadığım bir kremdi. Çok kuru bir cilde sahibim ve anneminde cildi kuru. Gelir gelmez cildimizi temizledik ve La Roche-Posay Lipikar Paule Nemlendirinizi sürdük. Gerçekten etkisini o an hissettim, cildimiz bebek gibi yumuşacık ve ışıl ışıl parladı resmen. Etkisini 24 saatten fazla hissedebiliyorsunuz. Yatıştırıcı özelliği sayesinde yıkasanız bile etkisini görebilirsiniz. Teşekkürler Denebunu, Teşekkürler La Roche- Posay ❤
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren A.
Ceren A. · 29 · Edirne
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kuru hassas hatta egzamaya yatkın ciltler için harika bir ürün genel olarak la roche un ürünlerinin hastasıyım cilt tipime uygun olmadığı için bu seriyi denememiştim annem üzerinde denedik ve gerçekten ilk iki kullanımda dahi kuru ciktteki gerginliği alışını yüzünüzü yıkadığınızda dahi tekrar kurumasını engellemesine bayıldık annemin favorisi oldu teşekkürler denebunu bizi bu ürünle tanıştırdığın için 😻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Edibe Y.
Edibe Y. · 36 · Kırıkkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle beğendim kelimesi az kalır çünkü bayıldım. Cildimin aşırı kuruduğu zamanlar için birçok ürün denedim ve bu ürünler güzel olsalar bile çoğunu günde üç dört kez kullanmak zorunda kalıyordum ancak bu ürünü sabahtan sürdüm akşama kadar kuruluk olmadı ve sanki ilk kullanımdan itibaren cildimi tedavi etti. Herkese tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rukiye Ü.
Rukiye Ü. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Atopik dermatit rahatsızlığı bulunan 4 yaşındaki kızımda 2 senedir doktorlarında tavsiyesiyle düzenli olarak kullandığımız bir ürün. Yalnız malesef kızımın rahatsızlığı okadar yoğunki bu güzel ürün bile yetmiyor ve malesef kortizona başvurmak zorunda kalıyoruz tedavi için. Genede günlük nemlendirmede bitmeden yenisi giriyor bizim eve. Ömürlük kullanacağız açıkçası.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslıhan H.
Aslıhan H. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
cilt kremleri kesinlikle çok önemli bir konu ve cildi kuru biri olarak kesinlikle bayıldığım bir ürün oldu. Kokusunun olmaması ekstra güzel bi özellik çünkü yüzüne uyguladığında kremler burna yakın noktalara uygulandıgı için kesinlikle rahatsız edici oluyor. Ve yaz kış kullanılabilecek şahane yatıştırıcı ve nemlendirici bir krem oldugunu söylemek isterim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.