Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
La Roche-Posay Lipikar Baume AP+M Nemlendirici Balsam & Syndet AP+ Vücut Yıkama Jeli
amazon-image
La Roche-Posay Lipikar Baume AP+M Nemlendirici Balsam & Syndet AP+ Vücut Yıkama Jeli

La Roche-Posay Lipikar Baume AP+M Nemlendirici Balsam & Syndet AP+ Vücut Yıkama Jeli

La Roche-Posay  · www.laroche-posay.com.tr
  4.61  (3537 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Çok kuru ciltler için yatıştırıcı ve onarıcı nemlendirici&temizleyici

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%45
%20
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

ASAL K.
Asal K. · 35 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok isteyipte alamadığım bir kremdi. Çok kuru bir cilde sahibim ve anneminde cildi kuru. Gelir gelmez cildimizi temizledik ve La Roche-Posay Lipikar Paule Nemlendirinizi sürdük. Gerçekten etkisini o an hissettim, cildimiz bebek gibi yumuşacık ve ışıl ışıl parladı resmen. Etkisini 24 saatten fazla hissedebiliyorsunuz. Yatıştırıcı özelliği sayesinde yıkasanız bile etkisini görebilirsiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra I.
Kübra I. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Önce yüz yıkama jeli ile yüzümü yıkayıp arındırdım ardından nemlendirici yüz kremini uyguladım. İkisi de gerçekten çok başarılı ürünler. Yüz yıkama jeli kesinlikle yüzde kurutma ve gerginliklik hissi bırakmadan derinlemesine temizliyor. Kremi ise yıkama ardından yatıştırıp sakinleştiriyor. Kuru ve hassa ciltlere çok uygun bir ürün..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
deniz m.
Deniz M. · 39 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüz temizleme jeli efsaneydi tek kelimeyle.Çok hassas cildim olduğundan suyla yıkadıktan sonra bile yüzüm kızarıyordu ama bunda hiç kızarmadı aksine pamuk gibi yaptı.Kesinlikle almayı düşünüyorum.Ama nemlendiricisi fazla yağlı bence.Cildim karma olmasına rağmen hemen emilmedi. Ama gece yatarken sürersen sabaha mis gibi ciltle uyanırsın orası ayrı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hayriye K.
Hayriye K. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tabi ki deneme boy ürünle çok da bilgi sahibi olamayacağızdan yorumlarımında ne denli etkileyeceğini bilmiyorum ancak bu markanın ürünleri oldukça başarılı yüz temizleme ürünlerini düzenli kullanıyorum ve vazgeçilmezim.Bu balm ı da ilk sürdüğünde yüzü inanılmaz bir şekilde neme doyuruyor ve ferahlatıyor özellikle kışın yüzlerimizin kuruduğu dönemde yüzümüzü bebek gibi yapacak bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nihan U.
Nihan U. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim çok beyaz ve hassastır. En ufak şeyden etkilenir, gerilir ve kaşınır. Bununla ilgili kullanabileceğim medikal dışında ürünler olduğunu bilmiyordum. Cildimi yatıştırdı, bıraktığı his çok rahatlatıcıydı. Fiyatlarının kullandığım diğer ürünlere göre fazla olduğunu gördüm ama karşılığını verdiğini düşünüyorum. Uygun fiyatla bulduğumda kesinlikle satın alacağım bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif L.
Elif L. · 37 · Kütahya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü daha önce duymuştum ve araştırmıştım. Almayı düşünürken dene bunu kutusundan çıkınca çok sevindim. Hemen kullandım. Son dönemde çok yıkamamdan kaynaklı ellerimde döküntüler başlamıştı. İlk sürüşte rahatlattı. Kaşıntıyı giderecek cildimi yatıştırdı. Eğer sizinde böyle probleminiz varsa kesinlikle kullanın derim. En kısa zamanda alacağım ürünü.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz D.
Deniz D. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce araştırıp kaydettiğim bi üründü, bu şekilde kullanıp benim cildime yararlı olup olmadığını öğrenmem açısından çok yararlı oldu. Aşırı kuru bi cilde sahip olduğum için kaşıntımı ve tahriş olmayı engellemeye yardımcı oldu. Ayrıca içerisinde paraben ve parfüm içermemesi, bebekler ve çocuklar için de kullanılabiliyor olması açısından çok iyi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe Ceren D.
Ayşe Ceren D. · 38 · Zonguldak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diz kapağımda ve elimde egzama oluşmuştu ve başka bir ürün kullanıyordum bu durum için. Denebunu kutusundan La Roche’un balmı çıkınca sorunlu bölgelerimde denemek istedim ve küçücük bir uygulama bile etkili oldu 👍🏻 Atopiye meğilli ciltlerdeki iddiasını benim gözümde kanıtladı. Bebeklerde de kullanılabiliyor üstelik, bu da bir avantaj. Ben tavsiye ediyorum 👏🏼
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Funda E.
Funda E. · 38 · Şanlıurfa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ağız kenarlarında zaman zaman egzema gibi kuruluk ve kaşıntı sorunu yaşıyordum daha önce kullandığım nemlendiricilerle kıyasladığımda la roche kesinlikle cildime çok çok daha iyi geldi. Gerek nemlendirici özelliği gerekse yaglı hissi bırakmayışı ve yumuşacık yapmasıyla çevremdeki herkese tavsiye ederim Teşekkürler denebunu bana bu güzel la roche ürünü deneme fırsatı verdiğiniz için.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
meryem y.
Meryem Y. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
cildimdeki kuruluğu nemlendirdi ve yumuşak bir his oluştu cildimde. normalde tereddüt etmiştim cildime bir etkisi olur mu diye ama böyle bir sorun olmadı bu ürünü beğendim ve cildime de iyi geldiğini gördüm.artık cilt bakım rutinime bir ürünü daha ekledim size de tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.