Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
La Roche-Posay Effaclar Temizleme Jeli
amazon-image
La Roche-Posay Effaclar Temizleme Jeli

La Roche-Posay Effaclar Temizleme Jeli

La Roche-Posay  · www.laroche-posay.com.tr
  4.56  (6029 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Yağlı ve akneye eğilim gösteren ciltler için arındırıcı temizleme jeli.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%51
%23
%3
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Hafize E.
Hafize E. · 41 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullandığım bir diğer yüz temizleme jeline göre daha etkili bir sonuç aldım. Yüz temizleme aparatıyla birlikte kullandığımda ölü deriyi atmamı sağladı. Gözenekli bir cildim olduğu için denemeyi istediğim bir üründü. Cildimin pürüzsüz olmasını sağladı. Düzenli olarak kullanıldığında çok daha etkili sonuçlar alacağımı düşünüyorum. Teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe K.
Tuğçe K. · 32 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Effaclar duo gibi jelinden de cok memnun kaldim. Uzun yillardir matlastirici ve akneyi azaltici ürünler kullanıyorum. Ancak boyle kisa zamnada gozle gorulur degisiklik yapan bir jelle karsilasmamistim. Hem verdigi ferahlik hissi hem kremiyle birlikte verdigi mat gorunum gercekten cok guzel. Bundan sonra kullanacagim bir urun olacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aysel Şeyma E.
Aysel Şeyma E. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün tek kelime ile eeeffffsaaaaaneeeee! Daha önce aynı vaadleri veren başka markaları denemiştim fakat kesinlikle bu markayı çok beğendim.aninda tüm etkiyi hissediyorsunuz .yüzünüzü geriyor yağlı bir his bırakmıyor anında emiliyor ve pürüzsüz bir görünüm veriyor.kesinlikle aşırı beğendim ve mutlaka alacağım.herkese tavsiye ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zuhal U.
Zuhal U. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın ürünleri denemeyi istediğim ürünlerdi. Yıkama jeline gerçekten bayıldım. Çünkü yüzümde yumuşacık ve çok temiz bir his yarattı. Uzun vadeli kullanımla çok daha iyi sonuçlar vereceğine eminim. Üstelik o kadar güzel köpürüyor ki. En kısa zamanda büyük boyunu alıp kullanmaya başlayacağım. Çok merak ettiğim bu ürünü deneyimleme şansı verdiğin için teşekkürler denebunu.com
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra A.
Kübra A. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü 4 gün boyunca kullandım. Ufak bir parçası tüm yüzü tamamen yıkamanıza izin veriyor. Yağlı bir cilt yapım var. Arındırma yönünden çok memnun kaldım. Yıkama sırasında sabun gibi yoğun bir kıvamı var. Yüzümü tamamen yağdan arındırdı. Yıkama sonrasında cildimde parlama yoktu, tamamen mat bir görüntüye ulaştım. Akşam kullandığımda etkisini ertesi günde gösteriyor. Bu yüzden çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nur Seda Y.
Nur Seda Y. · 41 · Bilecik
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yağlı ve akneye eğilimli bir cilde sahibim. Ayrıca akne tedavisi görüyorum. Cildim genel olarak yağlıdan karmaya dönük bir cilt. Her gece mutlaka yüzümü yıkarım ve artık sanırım bunu effaclar jel ile yapacağım. Bunun kadar mükemmel bir gel daha yok çünkü matlaştırıyor, cildimi pürüzsüzleştiriyor ve tedavide oluşan kırmızı hassasiyet görünümünü bir nebzede olsa onarıyor, düzeltiyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif K.
Elif K. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce kullandığım yüz temizleme jellerinden farklı olarak cildimi sadece temizlemekle kalmayıp ilk kullanım olmasına rağmen cildime parlaklık ve hoş bi yumuşaklık verdi maske kullanmışım gibi hissettirdi ve yüzümdeki ufak tefek sivilceleri kurutmaya başladı. İlk kullanımda bu kadar iyi etki aldığım bi ürünü kesinlikle kullanmaya devam edicem. Sonuç olarak ürüne bayıldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Derya S.
Derya S. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Düzenli olarak kullandığım temizleme jeli olduğu için ürünü zaten biliyordum. Düzenli kullanımda akne oluşumunu kesinlikle önlüyor. Ürünü kullandıktan sonra cildinizin temizlendiğini hissediyorsunuz. Gözeneklerim büyük olmasına rağmen cildimi pürüssüz gibi hissettiriyor. Siyah noktaları zamanla azaltıyor. Tek kötü yanı kokusu ve cildi biraz kurutması. Severek kullanıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba B.
Tuğba B. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hayatımda gördüğüm en güzel yüz temizleme jeli diyebilirim. -Cildim çok yağlı olmasına rağmen yıkandıktan hemen sonra mat ve pürüzsüz olmasına bayıldım. -Cildimi iyileştirdiğini hissediyorum. -Kokusuna bayıldım. Rahatsız etmeyen hafif bir kokusu var. Sipariş verdim bile hemen🙏🏻 Denebunu bu ürünü benimle tanıştırdığınız için çok minnettarım.❤️🙏🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
esra k.
Esra K. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gece yatmadan önce Effaclar jel ile yüzümü yıkadıktan sonra Effaclar Duo+ kremini sürdüm. Jelle yüzümü yıkarken özellikle sorunlu olan T bölgeme masaj yaparak uyguladım. Duruladıktan sonra verdiği temizlenmiş his çok güzel. Yüzü kurutmadan fazla sebumdan arındırıyor. Anında verdiği mat görünüm benim gibi yağlı ciltlere sahip olanların kesinlikle hoşuna gidecektir. Kokusundan bahsetmiyorum bile:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.