Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
La Roche-Posay Effaclar Temizleme Jeli
amazon-image
La Roche-Posay Effaclar Temizleme Jeli

La Roche-Posay Effaclar Temizleme Jeli

La Roche-Posay  · www.laroche-posay.com.tr
  4.56  (6029 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Yağlı ve akneye eğilim gösteren ciltler için arındırıcı temizleme jeli.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%51
%23
%3
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Buse Ş.
Buse Ş. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sivilceli ve yağlı cilde sahip kişiler için harika bir temizleme jeli! Ürünün deneme boyunu kullandığımda sadece tek kullanımda bile yarattığı pürüzsüzlük hissi çok başarılıydı, alın bölgemdeki sivilceleri de tek seferde bile kuruttuğunu hissettim ve çok güzel bir ferahlama hissi yarattı. Bunun üzerine ürünün büyük boyunu satın aldım ve düzenli kullanımda sivilcelerimi azalttığını gördüm. Kesinlikle verdiğiniz ücrete değecek bir ürün. Beni bu güzel ürünle tanıştıran denebunu ailesine teşekkür ederim!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze B.
Gamze B. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cilt ve saç ürünlerinde genellikle tek kullanımda bir sonuca varamazsın. Ben tek kullanımda aldığım sonucu sizinle paylaşmak istiyorum. Öncelikle kokusu. Yüzünüzü yıkarken buram buram taze çiçek kokusu alıyorsunuz. Yıkadıktan sonra cildiniz yumuşacık oluyor. Benim cilt tipim yağlı ve sürekli yağdan dolayı parlıyor. Fakat bu ürünü kullandıktan sonra 4 5 saat boyunca cildim yağlanmadı ve mat bir görünüm elde etti. O yüzden ürünü alıp kullanacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
AYŞE TUĞÇE D.
Ayşe Tuğçe D. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben gayet memnun kaldım. Yaklaşık 1hafta kullandım. Bu zamana kadar olumsuz hiçbir şeyle karşılaşmadım.Yüzüme verdiği temizlik hissini sevdim. Rahatsız etmeyen hafif bir kokusu var. Epey bereketli bir ürün . Aynı zamanda yüzdeki minimal çıkan sivilceleri çok güzel kurutuyor. Mutlaka sonrasında nemlendirici sürülmeli. İlla bir şey söylemem gerekirse sadece dudak çevremde biraz kuruluk yaptı bir tık daha fazla nemlendirmeyle onu da hallettim Teşekkürler 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yasemin Ç.
Yasemin Ç. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü denerken ilk etapta az miltarda kullansam bile yeterli olması beni mutlu etti. Parfümünün kokusu temizlik hissini artırıyor ve çok yerinde olduğunu düşünüyorum. Cildimi rahatsız etmeden derinlemesine ve yumuşak bir biçimde temizlediğini hissettim ve bu hisle dairesel hareketlerle cildime masaj yaparak ürünü uyguladım. Sonrasında ise sağladığı matlık cildime çok iyi geldi. Kısacası bir temizleme jelinden beklediğim herşeyi karşıladı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru D.
Ebru D. · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
CİLT TİPİMDEN DOLAYI HER ÜRÜNÜ KULLANAMIYORUM .TERCİH ETTİĞİM İKİ ÜRÜN VAR VE SÜREKLİ OLARAK ONU KULLANIYORDUM . ÜRÜNÜ KULLANDIKTAN SONRA BU ÜRÜNÜN ETKİSİNİ DİĞERLERİNE GÖRE DAHA FAZLA GÖRDÜM .ÜRÜNÜ KULLANDIKTAN SONRA CİLTTE BIRAKTIĞI FERAHLATICI ETKİ GAYET GÜZEL HİSSETTİRİYOR. CİLDİN YAĞ DENGESİNİ İYİ AYARLIYOR VE CİLDİ KURUTUP PULLANDIRMIYOR. YENİ BİR ÜRÜN KULLANDDIĞIMDA CİLDİM REAKSİYON VERİR VE EKSTRA AKNE OLUŞUR AMA BU ÜRÜNDE BÖYLE BİR DURUM OLMADI.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nur D.
Nur D. · 31 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Her ne kadar az miktar almış olsam da yağlı ve gözenekli cildimde gözle görülür bir değişiklik oldu. Bütün kir kalıntılarını temizlerken aynı zamanda cildimi hiç kurutmadı ki bu her temizleyici jelde görebileceğiniz bir özellik değil. Ayırca üstünden gözlemlediğim kadarıyla 8 saat geçmesine rağmen herhangi bir yağlanma olmadı. Herkese tavsiye edebileceğim oldukça memnun kaldığım kaliteli bir ürün deneyimi oldu benim için.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Neslihan P.
Neslihan P. · 33 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Neutrogena¸ Sebamed¸ Bioderma sebium¸ DDF salicylic wash gibi onlarca yüz jeli kullanmış biri olarak kullandığım en iyi jel diyebilirim. DDF’in jeli güzel ama her gün yıkamada cidi çok inceltiyor ve cilt giderek daha hassaslaşıyor. Bioderma ise temizlik hissi bırakmıyordu. Bu ürün ikisinin ortasında diyebilirim. Hem günlük kullanımda cildi yıpratmıyor hem de yıkadıktan sonra yüzüm ışıl ışıl oluyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra D.
Kübra D. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
benim gibi çok akneye meyilli yağlı ciltler için çok ideal bir ürün çünkü kullandığım ilk andan beri aktif sivilcelerimi söndürdüğünü hissettim çok yorum okudum fakat kimse köpürmesi hakkında yorum yapmamıştı yağlı cildin temizliğinin en önemli özelliği yüzde köpürme yapmasıydı yüzde ki fazla yağı da aldı fiyat olarak daha uygun olsa keşke
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gonca B.
Gonca B. · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
La roche posay ürünlerinin çok sıkı kullanıcısıyım yıllarca çene bölgemdeki aknelerin geçmesi için gitmediğim dermatoloji doktoru kalmamıştı en son gittiğim doktor tavsiyesiyle aldım kullandım 2 buçuk yıldır kesintisiz kullanıyorum çok memnunum. Akneye karşı kullandığım tüm temizleyiciler yüzümü kuruturdu la roche asla kurutmuyor. Kesinlikle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevim K.
Sevim K. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markayı daha önce duymadim ve kullanmadım.ama bundan sonra mutlaka kullanicam.cildimi pul pul yapmadı yikadiktan sonra hala nemini kaubeymedi cildim ama matligid harika eğer yağlı veya karma cildiniZ varsa uzaklarda aramayın en mükemmel yüz yıkama jeli tavsiye ederim denemelisiniz. #larocheposayeffaclar @denebunu.com teşekkürler 🙏🙏
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.