Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
La Roche-Posay Effaclar Duo(+) La Roche-Posay Effaclar Duo(+)-badge
amazon-image La Roche-Posay Effaclar Duo(+)-badge
La Roche-Posay Effaclar Duo(+)

La Roche-Posay Effaclar Duo(+)

La Roche-Posay  · www.laroche-posay.com.tr
  4.56  (14181 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Akneye Eğilim gösterebilen ciltler için uygun, cilt kusuru görünümünü düzeltmeye ve yeniden oluşmalarını engellemeye yardımcı bakım krem

Cilt kusurlarının görünümünün düzeltilmesine yardımcı olur. Daha eşit bir cilt tonu ve pürüzsüz bir cilt dokusu sağlar.

Aktif içerik yeniliği:

  • Procerad içerikli formülü leke görünümüne karşı savaşır
  • Mannose içerikli formülü cilt görünümünün yenilenmesine yardımcı olur.
  • APF içerikli formülü cildin dengesini sağlamaya yardımcı olur.
  • Piroctone olamine içerikli formülü ile cilt kusurlarının görünümünün azalmasına yardımcı olur.
  • Zinc PCA içerikli formülü ile fazla yağın azalmasına yardımcı olur.

İlk 12 saatten itibaren etkilidir*

*Cilt kusurlarının görünümünde, Instrumental test, 43 kadın

Jel-krem. Kolay uygulanabilir doku. Ciltte yapışkan ve yağlı his bırakmaz. Anında nemlendirme hissi. Mükemmel bir makyaj bazı. Komedojenik değildir.

Nasıl Kullanılır?

Parmağın ucuna az miktarda krem alın. Yüzünüze fazla yayılmadan dağılımını kolaylaştırmak için kremi parmaklarınız arasında ısıtın. Daha sonra, ellerinizi yüzünüzün her iki tarafına yerleştirerek, alnınıza hafifçe masaj yaparak yüzünüzün içinden dışına doğru hafif hareketlerle uygulayın. Aynısını yüzünüzün ortasına da, her zaman burundan yanaklara doğru hareketler yaparak uygulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%56
%23
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

sibel ö.
Sibel Ö. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
la roche-posay effaclar jel ile temizlediğim cildime,la roche-posay effaclar duo bakım kremi kullandım.Çok memnun kaldım.Kremi sürdüğüm anda cildim tarafından hızlıca emilmesi, yağlı bir görüntü ve his bırakmaması çok cezbedici.Ürünü kullandıktan sonra ışıl ışıl durmuyosunuz ama temiz ve rahat hissediyorsunuz, sürdükten sonra parmak uçlarımı bile nemlendirdi,yüzünüzde pamuksu bir his olsun istiyorsanız bu ürünü kulllanmalısınız.Daha önce methini duyduğum bir markaydı ama ürününü kullanmak nasip olmamıştı almaya ve kullanmaya karar verdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe Güler
Ayşe Güler · 31 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü denebunu kutumda çıkmadan önce kullanmaya başlamış ve gerçekten etkisinden aşırı memnun kalmıştım. Yağlıdan karmaya dönük bir cildim var. Sabah ve gece yatmadan önce temiz cildime ince bir tabaka olacak şekilde sürüyorum. Çıkmak üzere olan sivilceleri de engelliyor, herkeste olur mu bilmiyorum ama cilt tonumu eşitledi ve aydınlık kazandı. Alnımdaki yağ bezelerimi tamamen yok etti. Düzenli kullanım istiyor muhakkak. Aralıklarla çıkan sivilceli bi cildiniz varsa eğer muhakkak alın aldırın. La roche hayatımı kurtarmış gibi hissediyorum. ♡
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge A.
Özge A. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dönüp dolaşıp la roche da kendimi buluyorum sanırım. Dönemler farklı markaları denerken hiç bir zaman la roche un verdiği hissiyatı vermiyorlar. Daha önce duo nun güneş faktörlü olanı kullanmıştım. İlk başlarda sivilcelenme yapmıştı ve korkup bırakmıştım iyi gelmediğini düşünmüştüm. Daha sonra tekrar riske giriyorum diyip tekrar kullanmaya devam ettim ve bu sefer bir sorun yaşamadan istediğim sonucu almaya başladım. Parlamayı azaltıp, yüzümde rengi eşitledi. Makyajın altınada rahat rahat kullanıyorum topaklanma yada leke leke durmuyor. Gönül rahatlığıyla kullanılabilir bir ürün. Laroche 💎🧡
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ipek t.
Ipek T. · 30 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
la roche'un daha önce tonik ve yıkama jellerini kullanıp bu ürünü denememiştim. öncelikle ürün küçük gönderim olduğu için tek bir sefer deneme şansım oldu değerlendirmemi buna göre yapacağım. ürünü cildime sürdükten sonra gözlemlediğim anında nemlendirmesi ve pürüzsüz bir etki bırakması. ürünü bundan sonra gider kendim alır ve düzenli kullanırım yüzümde bazı yerlerde yer etmiş sivile lekelerim etkili olacağını düşünüyorum, ama tavsiyem sadece krem ile değil diğer duo yıkama jeli ve toniği ile beraber kullanmanız olur.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rabia D.
Rabia D. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün cilt tonu eşitlemeye ne derece faydalı olduğunu bilemem çünkü ürün boyutu çok küçüktü. Fakat Karma/Yağlı bir cilde sahip olduğumdan dolayı cildim tarafından çok güzel emilip kadifemsi bir doku oluşturdu. Nemlendirme konusunda oldukça başarılı olduğuna emin oldum. Hatta devam edebilmek amacıyla tam boy fiyatını da araştırdım fakat biraz pahalı olduğunu gördüm. İlerleyen günlerde kendisine detaylı bir şekilde şans vermeyi düşünüyorum. Ancak o zaman diğer vaadi olan cilt tonu üzerindeki etkiyi gözlemleyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yagmur U.
Yagmur U. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
La Roshe ürünlerini daha önce de kullanmıştım. Severek kullandığım markalardan diyebilirim. Duo bakım kremini ilk sürdüğüm anda anında kalitesini ortaya koydu diyebilirim nemlendirmesi muhteşem. Yüzümün T bölgesi çok yaglidir bu benim için hep problem olmuştu bakım ürünlerini seçerken hep ciltte yağlı his bırakmayan ürünleri tercih etmeye çalışırım. Gerçekten kremi sürdükten sonra asla yagli hissi oluşmaması beni memnun etti. Kesinlikle kullanıp tavsiye edeceğim bir ürün. Teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
sibel İ.
Sibel İ. · 54 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünün kokusu harika. Kıvamı da hafif ve kolay sürülebilir, çok çabuk emiliyor. Cildim kuru olduğu için kullanmakta tereddüt ettim çünkü ürün yağlı ve sivilceye yatkın ciltler için üretilmiş. Ancak burun bölgemde ve çenemde hafif pürüzler vardı, o bölgelerde kullanmaya karar verdim. Sonuç gerçekten beklediğimden daha iyi . İlk kullanımdan 12 saat sonra kontrol ettiğimde pürüzleri azalttığını farkettim. Daha yağlı ve pürüzlü ciltlerde nasıl sonuç verir bilemiyorum ama ben çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine U.
Emine U. · 41 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Akneye meyilli bir cildim olduğundan her ürün iyi gelmiyor. Ama bu ürün baya iyi geldi özellikle sürer sürmez nemlendirici özelliği beni aşırı mutlu etti. Bunca zaman kullandığım tüm ürünler yağlı ciltler için tasarlandığından yüzümü kurutuyor rahatsız edici bir his bırakıyordu. Bu üründe olmadı ikinci kullanımda cildimin daha pürüzsüz olduğunu hissettim burnundaki siyah noktalar elime gelmedi. Koyu lekelere de iyi geliyor gibi ama akneler için tam boyunu almayı düşünüyorum memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
gülsen u.
Gülsen U. · 37 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Su bazlı olması nedeniyle ilk sürünce ağır olacakmış gibi gelse de yağlı ciltlerde hemen emilim sağlıyor. Karmadan yağlıya dönük bir cilde sahibim. Hem gece hem gündüz; serum ile ve serumsuz deneme şansım oldu.Kesinlikle altına başka bir serum istemeyen bir ürün. Alın ve çene bölgemde yağlanma gerçekten azaldı ama burun kenarlarımda biraz yağlanma yaşadım. Belki de effeclar jel ile temizleyip kullansam o da azalacaktır diye düşünüyorum. Gündüz kullanmak için daha uygun; cilde güzel bir ışıltı, aydınlık veriyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Neslihan P.
Neslihan P. · 33 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çok seviyorum bu markayı ve ürünlerini. gerçekten başarılı buluyorum ve sonuçlarından memnunum. effeclar jel ve effeclar duo+ ürünlerini düzenli kullandım ve hala kullanıyorum. bu iki ürün benim cildimde tüm vaatlerini yerine getirdi. effeclar jel gerçekten müthiş sabah ilk işim ve gece yatmadan tüm cildimi temziliyorum günlük rutin olarak. effeclar duo+ ise sivilcem çıktığında sadece sivilcenin üstüne biraz uyguluyorum ve sivilceyi kurutuyor. fiyatları da uygun benim için
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.