Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
La Roche-Posay Anthelios Uvmune Fluid SPF+50 / Tüm Ciltler İçin Yüksek Korumalı Yüz Güneş Kremi La Roche-Posay Anthelios Uvmune Fluid SPF+50 / Tüm Ciltler İçin Yüksek Korumalı Yüz Güneş Kremi-badge
amazon-image La Roche-Posay Anthelios Uvmune Fluid SPF+50 / Tüm Ciltler İçin Yüksek Korumalı Yüz Güneş Kremi-badge
La Roche-Posay Anthelios Uvmune Fluid SPF+50 / Tüm Ciltler İçin Yüksek Korumalı Yüz Güneş Kremi

La Roche-Posay Anthelios Uvmune Fluid SPF+50 / Tüm Ciltler İçin Yüksek Korumalı Yüz Güneş Kremi

La Roche-Posay 
  4.78  (316 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster
  • Suya, kuma ve tere dayanıklıdır.
  • Görünmez ve hafif dokuludur.
  • Beyaz iz bırakmaz.
  • Yağlı his bırakmaz.
  • Yapışkan bir his bırakmaz.
  • E vitamini cilt UV kaynaklı hiperpigmentasyonu önlemeye yardımcı olur.
  • Hipoalerjeniktir.
  • Komedojenik değildir.
  • Dermatolojik ve oftalmolojik kontrol altında test edilmiştir.

 

Nasıl kullanılır?

  • Ürünü, güneşe çıkmadan hemen önce uygulayın.
  • Özellikle terledikten veya kurulandıktan sonra korumanın devam etmesi için en az 2 saatte 1 ve bol miktarda tekrar uygulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%81
%11
%0
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Serap Ö.
Serap Ö. · 34 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
aşırı yağlı cildim olduğu için kolay kolay hiç bir kremi yüzüme süremiyorum hele ki güneş kremlerinin yağlı yapısı beni çok rahatsız ederdi. Ancak bu güneş kremi oldukça hafif yapıda ve çok da likit formda olmamasına rağmen sürdükten sonra cildime uyum sağlayarak kadife gibi bir his bırakıyor. Oldukça memnun kaldım, bittikçe yenisini almayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslı G.
Aslı G. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın daha önce başka bir güneş kremini kullanıp memnun kalmamıştım ama bu güneş kremi gerçekten övüldüğü kadar var. Karma bir cilt yapısına sahibim güneş kremleri genelde yapışkanlık hissiyatı bırakır cildimde ama bu güneş kremi su gibi yapısıyla aşırı konforlu yüzde herhangi bir beyazlık bırakmıyor. Kesinlikle bir şans verilmesi gerektiğini düşünüyorum 👌🏻💯
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 46 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yapısı incecik, hemen emiliyor. Yağlı his veya beyazlık bırakmıyor. Göz çevresine de kullanılabilir olmasını çok seviyorum çünkü pek çok güneş kremi gözlerimi yakar, bunda asla böyle bir şey yaşamadım. Koruyuculuğu çok iyi çünkü lekeye meyilli bir cildim var ancak kullandığım süre boyunca yeni lekeler gözlemlemedim. Mükemmel bir güneş kremi... hassas ciltler dahil herkes çok sever...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
özlem g.
Özlem G. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle anlayabilmek adına bir hafta kullandım. Dokusu hafif ve yüzümde ağırlık yaratmadı. En önemlisi de karma ciltli olmama rağmen cildimi yağlandırmaması. Koruyuculuğunun da yeterli olduğunu düşünüyorum. Boyutundan dolayı da sürekli yanımda taşıyabileceğim bir güneş kremi. Ben baya sevdim. Neden dah önce almamışım dedirtti. Kesinlikle tekrar alacağım:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İlayda K.
İlayda K. · 38 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü zaten kullanıyordum La roche kalitesi zaten söyleyecek pek birşey yok koruyuculuğu ve yapısı çok güzel 50 ml 6 ay kadar gidiyor hergün mutlaka kullanırım kremsiz çıkmam asla ona rağmen uzun süre idare ediyor.Parfümsüz , üzerine makyaj da yapıyorum rahatlıkla,kusma vs olmuyor.Çok memnunum nemlendirmesi ve koruyuculuğu çok iyi daha ne olsun :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hazal Ö.
Hazal Ö. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
LA Roche Posay zaten yıllardır dermatoloğumun tavsiyesi ile güvenle kullandığım bir marka. Hem çok severek kullandığım hemde güvendiğim bir ürünü DeneBunu avantajıyla satın alma fırsatı yakalamak oldukça keyifliydi :) Ürün akneye eğilimli ve hassas ciltler için oldukça uygun ve yoğun güneş koruyucu etkisiyle çok güvenli.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yağmur C.
Yağmur C. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildime herhangi bi yan etkisi olmadı..sivilce ya da leke yapmadı kullanımı çok kolay .yapısı kıvamı çok güzel göz altına sürülebilir olması mükemmel bi avantaj .ben çok beğendim cildim gün boyu canlı kalıyor hatta cilt sorunlarına bile (sivilce v3 leke gibi) iyi geldiğini cildi yenilediğini düsünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
irem e.
Irem E. · 33 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
solante ve vichy renkli güneş kremi almıştım sarışın olduğum için bende koyu renk durdu. la roche posay'in bir diğer ürününü kullandım termal suyu ile birlikte. çok memnun kaldım denebunu sayesinde de tekrar kullanma şansım oldu. bunu kullanmamıştım, memnun kalacağımdan eminim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ece A.
Ece A. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün inanılmaz bir ürün. Uzun zamandır denemek istiyordum Dene Bunu güvencesiyle deneme fırsatı buldum. Yağlı bir cilt tipine sahibim. Cildimde yapışkan bir his bırakmadı, yüzümü yağ içinde hissetmedim ve benim en önemlisi gözümü yakmadı. Bu sayede göz çevreme de güvenle sürebileceğim. EFSANE bi ürün benden 5 🌟
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyma K.
Şeyma K. · 29 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ÜRÜN TAM ANLAMIYLA GÜNEŞ KREMLERİNİN BAŞ KRALİÇESİ COK BEĞENEREK KULLANIYORUM HER BİTTİĞİNDE SATIN ALABİLİRİM O DERECE TEK GEÇECEĞİM MÜKEMMEL BİR ÜRÜN YAPISI DOKUSU VE CİLTTE DURUŞU VERDİĞİ HİSSİYAT HEPSİ HARİKA ASLA SİVİLCE YAPMAYAN BİR KREM MUTLAKA ALINMASINI HERKESİN ÇANTASINDA YAZ KIŞ BULUNDURMASINI TAVSİYE EDERİMMM
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.